Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KralLam
Založen: 22. 09. 2007 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 21. srpen 2011, 10:35:45 Předmět: texturovani valce v OpenGL |
|
|
Ahoj,
potrevola bych poradit jak spravne otexturovat aproximaci valce jedinou texturou, tak aby se na povrchu valce vykreslila, prave jednou.
Aproximuji zakladnu 5 vertexy s texturovacimi souradnicemi
1. 0.0, x
2. 0.2, x
3. 0.4, x
4. 0.6, x
5. 0.8, x
problem nastane, kdyz se "uzavre kruh" a 5. vertex se spoji s 1., aby to vypadalo jak ma, musel by 1. vertex mit text. souradnice ( 1.0, x ), ale to by se pak "pokazilo" mezi 1. a 2.
Jedo reseni je asi duplicita, tj pridat 6. vrchol totozny s 5., ale odlisnymi text. koord. Nejde to lepe?
Dekuji! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 21. srpen 2011, 12:17:50 Předmět: |
|
|
no ano treba duplikovat vertex. riesenie bez duplikacie je prilis zlozite. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 21. srpen 2011, 13:21:38 Předmět: |
|
|
Kdysi se mi to podarilo vyresit vypoctem v shaderu. Souhlasim ale, ze duplikace je jednodussi. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KralLam
Založen: 22. 09. 2007 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 21. srpen 2011, 14:00:39 Předmět: |
|
|
Ok, zduplikoval jsem to. Dik. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna