Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 15. září 2011, 10:22:45 Předmět: Direct3D 11.1 |
|
|
Tak nasa oblubena, priam najoblubenejsia firma vypustila Windows 8 Developer Preview. To by skoro nikoho nesralo, co vsak bude srat kazdeho je nova verzia Direct3D 11.1. Kochajte sa!
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh404562%28v=VS.85%29.aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh315751%28VS.110%29.aspx
Z uplne najepickejsich funkcii treba zmienit integraciu PIX-like debuggingu do Visual Studia 2011, scatter pomocou UAV zo vsetkych shader stages (nielen PS a CS), tracovanie shaderov (fuck yeah!!!), rucny discard resources a logicke operacie na render targetoch.
Proste kopec mimoriadne dolezitych, pouzitelnych a ocakavanych veci! Uz sa len dockat releasu Pevne verime, ze to potom pustia naspat aj na Windows 7/Server 2008 R2 (a snad aj na Vista/Server 2008). _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 15. září 2011, 10:29:55 Předmět: Re: Direct3D 11.1 |
|
|
pcmaster napsal: |
logicke operacie na render targetoch |
Hehe, tohle má OpenGL od verze 1.0.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 15. září 2011, 16:34:30 Předmět: |
|
|
Jo, glLogicOp. Hodně stará funkce. Dneska by už člověk dal spíš přednost blendingu (minimálně posledních 10-15 let ). _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 26. září 2011, 14:16:52 Předmět: |
|
|
Z toho, co dosial citam to vyzera tak, ze MS pustil XNA k vode a na nove tablety clovek bude musiet pouzit DX11.1 / C++.
Tym padom zrejme aj WP8 tak pobezi, i ked to je v tomto stadiu cira spekulacia, ale vonkoncom by ma takato absurdita neprekvapila.
Takze C# / XNA nam nakoniec zostane na WP7 a XBLIG... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. září 2011, 15:32:37 Předmět: |
|
|
na windows 8 bude existovat nove C++ runtime WinRT. toto bude krizene s C++/CLI a bude automaticky generovat reference counting. tento WinRT bude myslim povinny pre tie nove metro aplikacie. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Icek
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 45 Bydliště: Banov 375
|
Zaslal: 26. září 2011, 17:04:30 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Z toho, co dosial citam to vyzera tak, ze MS pustil XNA k vode a na nove tablety clovek bude musiet pouzit DX11.1 / C++. |
Nepamatuješ si kde jsi toto četl? Mě to přijde zvláštní vzhledem k postupující integraci XNA do silverlightu... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 26. září 2011, 17:51:20 Předmět: |
|
|
V Desktop mode ti samozrejme XNA pobezi, ale to de facto znamena, ze v MS Store tvoja aplikacia bude len druhorada. Co je celkom pruser.
Kedze je MS ticho, a na developerov totalne kasle, neozstava nam nic ine, nez spekulacie. A ktora alternativa je najpravdepodobnejsia ?
Samozrejme ta najjednoduchsia - ta s ktorou nie je ziadna praca - teda ziaden binding -> XNA API proste pod WinRT priamo nepouzijes.
To, ze MS nalial do XNA kvantum prachov este neznamena, ze projekt nekillne - ako sa uz stalo mnohokrat s inymi technologiami...
Ja osobne na C# nonstop nadavam, ale je fakt ze to prostredie je na iterativny vyvoj uplne uzasne. Produktivitu mam oproti C++ 5-10 nasobnu. Co stihnem za vikend, som kedysi kodil vyse tyzdna.
Tweakovanie kodu je min.radovo rychlejsie. Bavime sa samozrejme o tom istom kuse SW - s tymi istymi datami (kedze to portujem z C++/DX do C#/XNA), takze rozdiel je skutocne len v API a jazyku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Icek
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 45 Bydliště: Banov 375
|
Zaslal: 26. září 2011, 19:11:47 Předmět: |
|
|
No já pořád čekám na nějaké MS řešení pro vývoj aplikací s potřebou vykreslovat 3D grafiku pod .NET (klidně nekompatibilní s metrem) . Pokud je mi známo, MS toto oficiálně nijak nepodporuje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Icek
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 45 Bydliště: Banov 375
|
Zaslal: 26. září 2011, 19:59:52 Předmět: |
|
|
No toho sem si všiml ale to taky přece není dílo MS. Jinak já používám SlimDX a funguje to docela dobre, ale prostě by mi vyhovovalo víc, kdyby neco poskytoval i MS... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. září 2011, 00:33:11 Předmět: |
|
|
Takych by nas bolo... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|