.[ ČeskéHry.cz ].
Výběr knihovny

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
BX



Založen: 19. 12. 2010
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2011, 21:32:07    Předmět: Výběr knihovny Odpovědět s citátem

Zdravím vývojáře Smile

Stojím nad rozhodnutím, v čem udělat 2D hru na Winows.
Rád bych dostal do rukou nějaký nástroj podobný cocos2D, s kterým dělám na iOS. Vím, že cocos je původně na python, jenže učit se nový jazyk mi přijde jako poslední možnost Smile
Ideální by bylo něco do C++, nebo C#. V těchto znám Allegro, SFML a XNA.
Byl bych rád, kdyby to byla herní knihovna/framework, ať sou tam věci jako vrstvy, nějaké datové soubory, databáze a podobné věci přímo dělané na vývoj her v jednom. (Allegro a SFML sem tedy vyloučil)

XNA mě zaujal, ale tam se chci zeptat, jestli je možné udělat v něm aplikaci, která poběží na windows XP SP2 a víc bez toho, abych musel dodávat taky instalaci frameworku.

Nebo samozřejmně uvítám další rady, kritiku, nebo cokoli, co uznáte za vhodné mi říct.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2011, 21:43:37    Předmět: Odpovědět s citátem

SDL znáš?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2011, 22:16:16    Předmět: Re: Výběr knihovny Odpovědět s citátem

BX napsal:
Zdravím vývojáře Smile
XNA mě zaujal, ale tam se chci zeptat, jestli je možné udělat v něm aplikaci, která poběží na windows XP SP2 a víc bez toho, abych musel dodávat taky instalaci frameworku.


XNA je pohodlny na psani her, ale spoustu veci, i z tech jmenovanych by jsi si musel udelat sam. Bohuzel ale nova verze XNA 4 vyzaduje k behu kartu s DX 10, cimz je XNA limitovano jen na Windows Vista a Windows 7. Ale muzes hru delat soucasne na Windows Phone 7, na ktery muzes pouzit pripadne i Silverlight, coz by na jednodussi 2D hru taky nemuselo byt spatne. Pripadne to jeste muze bezet na Xbox 360, k tomu je ale problem u nas sehnat "licenci".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2011, 22:26:00    Předmět: Re: Výběr knihovny Odpovědět s citátem

[quote="Manox]
Bohuzel ale nova verze XNA 4 vyzaduje k behu kartu s DX 10, cimz je XNA limitovano jen na Windows Vista a Windows 7.[/quote]Tak moment, ako je potom mozne, ze ja si doma developim XNA 4 pod WinXP ? DX10 karta to v dobe ked som zacinal isto nebola...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2011, 23:07:42    Předmět: Odpovědět s citátem

K čemu podpora Windows Phone 7, když to (úplně skoro) nikdo nemá? Laughing
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2011, 23:51:54    Předmět: Odpovědět s citátem

To je blby graf, nedavno som videl iny, kde mal o vyse 200% viac...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2011, 06:56:25    Předmět: Re: Výběr knihovny Odpovědět s citátem

VladR napsal:
[quote="Manox]
Bohuzel ale nova verze XNA 4 vyzaduje k behu kartu s DX 10, cimz je XNA limitovano jen na Windows Vista a Windows 7.
Tak moment, ako je potom mozne, ze ja si doma developim XNA 4 pod WinXP ? DX10 karta to v dobe ked som zacinal isto nebola...[/quote]

Mas pravdu, ja pracuju uz na 7 a Vistach takze jsem si to nemohl overit a spatne pochopil vetu o tom omezeni DX 10. DX 10 je potreba jen Windows Phone Emulator, XNA teda jede i na XP a DX 9. A ja doted zil v domeni, ze na XP uz to nepujde Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
BX



Založen: 19. 12. 2010
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2011, 07:41:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Na SDL sem úplně zapoměl Embarassed
Takže vypadá to tak, že se budu rozhodovat mezi XNA a SDL. Diki Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2011, 11:07:39    Předmět: Re: Výběr knihovny Odpovědět s citátem

BX napsal:

Byl bych rád, kdyby to byla herní knihovna/framework, ať sou tam věci jako vrstvy, nějaké datové soubory, databáze a podobné věci přímo dělané na vývoj her v jednom. (Allegro a SFML sem tedy vyloučil)


Eh, nechapu. Bud jsem spatne pochopil tu vetu, nebo, proc jsi vyloucil Allegro? To datove soubory a dalsi podpurne veci pro vyvoj her obsahuje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BX



Založen: 19. 12. 2010
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2011, 16:34:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Yossarian: Ano, v podstaťe bych ale rád přešel z Allegro na něco jiného - lepšího. Možná sem mohl napsat, že v Allegro sem toho udělal dost. Jenže tahle knihovna mi zdaleka nedává to, co bych potřeboval - mám stále větśí nároky.
Imo, Allegro je moc dobrá na začátek, ale rozsáhlou hru bych v tom určitě nedělal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna