Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 18. prosinec 2011, 10:01:04 Předmět: MeduzA |
|
|
Už chvíli pracuji na hře pro wp7 v C# XNA (přibližně měsíc). Celý princip je jednoduchý, tahem ovládáte kostku (zelená) a musíte se vyhnout ostatním nepřátelům (modrá) a sbíráte body (oranžová). Když se dotknete nepřátel končíte. Také hra bude obsahovat odesílání skore na internet. Jenže teď řeším styl grafiky, nevím jestli vše k sobě sedne. Zde malá ukázka hry: http://kfci.ic.cz/Upload/screen1.png http://kfci.ic.cz/Upload/screen2.png
Rád bych aby jste mi zde napsali návrhy/kritiku na grafiku popř. hru Díky. _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 18. prosinec 2011, 11:55:10 Předmět: |
|
|
Menu je strašně rozmazané, bolí z toho oči. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 18. prosinec 2011, 20:08:13 Předmět: |
|
|
No, teď hledám úplně nový styl grafiky. _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 19. prosinec 2011, 19:34:09 Předmět: |
|
|
Vypadá to rozhodně dosti podivně. Nemastné neslané. První styl se mi líbil mnohem víc. V upravené verzi prostě není najednou na co koukat a celé to připomíná spíše omalovánky, kdy si případný hráč v hlavě představuje, jaké by to asi bylo, kdyby měly jednotlivé tvary nějakou výplň a v tom pozadí byla alespoň nějaká jednoduchá patlanice. Nápis "Score" v levém horním rohu tomu celému pak dává korunu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. prosinec 2011, 20:54:26 Předmět: |
|
|
Bez aspon pol miliardy vzajomne sa pozierajucich a odrazajucich particlov, patricne prefiltrovanych bloomom, to vsetko prebiehajuce za za huronskeho rachotu explozijnych loopov tu ani nejaky feedback necakaj
Tvoj posledny screenshot mi pripomenul recenziu na jeden letecky simulator z polky 80-tych rokov,na Atari 800, kde enemies boli reprezentovani kruzkami, stvorcekami a trojuholnikami. Recenzent vtedy to vtedy pametne okomentoval hlaskou "coz jsou pekne primitivni letajici nesmysly"
To sa pisal rok 1985 a vtedajsi stroj mal 1.79 MHz, nie 1000 MHz, ako ma terajsi target telefon.
Aby som len bezprizorne nerypal, tak budem trochen konstruktivny a poradim ti prebehnut screenshoty z hier na nejakej stranke, kde sa da medzi nimi rychlo preklikavat - napr. gamershell ma nahlady stranok screenov, takze rychlo zistis, kde nejaky poriadny space HUD je.
Saveni si screeny z tak aspon zo 5-6 hier a hned budes vediet ako ma poriadny HUD vyzerat.
Pokial neoplyvas 2D skillmi, tak silne doporucujem zacat nieco bastlit v tvojom oblubenom 3d programe - ked tam podavas do meshu zarezy, materialy, odlesky a svetla, tak sa na to aspon bude dat pozerat a bude to originalne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 29. prosinec 2011, 18:40:24 Předmět: |
|
|
Tak s grafikou jsem se tak nějak ustálil http://kfci.ic.cz/Upload/screen1.png
Dodělal jsem animace, hra už je hratelná jen potřebuji odladit ovládání a obťížnost, pak stačí přidat menu a online score. Pokud má někdo nějaké nápady na přidání do hry nechť napíše. _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
|
|