Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. únor 2012, 23:06:19 Předmět: wglShareLists :: GLSL |
|
|
Zdravím, narazil jsem na jeden problém, se kterým si už nevím rady.
Abych zachoval zdroje z původního kontextu při změně okna v SDL na Windowsech, používám podobný kód jako je na této stránce. Vše po změně kontextu funguje (textury, display listy, VBO) jen s GLSL shadery mám problémy. Když zavolám glUseProgram, tak se sice shader použije, ale nefunguje, nic se nezobrazí. Divné je, že s shaderama ani GLSL programem nic není. Zkoušel jsem opět slinkovat, validovat, vracel jsem si počty uniformních atributů, hodnoty vrácené odpovídajícími funkcemi byly vždy správné. Ale nevykreslí se žádná geometrie s použitím programu a dokonce nefungují ani jiné shadery. Dokonce jsem zkoušel ručně reloadnout celý GLSL program, ale asi je někde nějaký problém, přitom všechno co by mohlo způsobit chyby odchytávám...
Předem dík za pomoc. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. únor 2012, 23:31:26 Předmět: |
|
|
Hmm, zdá se že jsem to vyřešil. Bylo potřeba ihned po změně kontextu pouze rekompilovat shadery a slinkovat opět program (vůbec jsem nemusel program nahrávat znovu), čímž se shader znovu aktivoval a opět mi bylo povoleno vytvářet nové rovněž funkční GLSL programy...
 _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna