Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 17. únor 2012, 22:58:49 Předmět: GLUT/OpenGL memmory errors |
|
|
Ahoj,
dělám na hře a snažím se, abych tam neměl žádné paměťové chyby. Běh hry po každé větší změně testuji programem valgrind na Xubuntu. Pokud mám vytvořené okno, začne valgrind vypisovat různé chyby pocházející z vnitřku GLUTu. Pokud vypnu zobrazování do okna, chyby tedy ustanou.
Poté, co jsem nainstaloval fglrx zaznamenávám vysoké množství chyb v jeho knihovnách, ale po všech zkušenostech s fglrx mě tohle zas tak nepřekvapuje.
Ukázka chyb pocházející pravděpodobně z GLUT v současnosti nemám. Výpis hrozně zahltí chyby fglrx.
No chtěl jsem se zeptat, nakolik je tohle běžné, jestli s tím můžu něco dělat. Trochu mi vadí, že takhle nemůžu dobře testovat IO vrstvu (počet chyb mimo můj kód se vyšplhá až přes 1000). No zkrátka by mě zajímalo, jestli se s tím také setkáváte a jak to řešíte.
Díky.[/code] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 17. únor 2012, 23:43:39 Předmět: |
|
|
toto spravanie komentovali ludia z AMD ze valgrind nepochopi uplne co vsetko sa deje v ovladaci. myslim ze jeden z dovodov bol ze sa napr alokuje pamet v user space a potom sa uvolnuje v kernel space. toto valgrind vyhodnoti ako chybu. ono valgrind je tymto dost nepouzitelny kedze detekuje chyby v externych knizniciach. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna