Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 26. leden 2012, 15:13:34 Předmět: HLSL - presnost mergera |
|
|
Caute, mam dalsiu obskurnu otazku, ale skusit to musim
V praci sa v DX11 neustale stretavame s rozdielnymi vysledkami medzi AMD a NV kartami. Rozdiely su vsak malicke. Mame vsak isty algoritmus, ktoremu vadia aj male nepresnosti.
Mysli si niekto, ze neexistuje dovod, aby konkretne output-merger (blending do targetu) mohol na roznom DX11 HW davat rozne vysledky, konkretne v situacii, ked sa v kazdom finalnom fragmente nascitavaju (D3D11_BLEND_OP_ADD) az tisice fragmentov malych kladnych a zapornych hodnot (typicky okolo -0.001 az 0.001, ale aj divokejsie, aj mensie, aj vacsie). Napada nas, ze ak sa rozne fragmenty vyrasterizuju do daneho finalneho pixelu na roznom HW v roznom poradi, tak by to mohlo mat vplyv na vysledok.
Je nejaky priestor na ine nepresnosti, nez tie dane IEEE754 podla DX11 specifikacii? Je mozne, ze keby sme namiesto HW ADD blendingu pouzivali napriklad atomicke scitanie (rychlost stranou, prosim!), dostaneme ine (rozumej mozno presnejsie) vysledky? :O _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 26. leden 2012, 16:35:20 Předmět: |
|
|
Blendingu bych zas tak nevěřil co se týče přesnosti. Atomické operace by mohly fungovat líp. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 20. březen 2012, 12:56:59 Předmět: |
|
|
Sice nerad vytahujem stare vlakno... Ale myslite, ze v Cesku je vobec este niekto, kto ma moznost sa takymito vecami realne zaoberat, ci uz v praci, alebo ako hobby?
Alebo vsetci uz davno emigrovali a su v zahranicnych studiach ci priamo vyvojovych centrach?
Alebo jednoducho nemaju cas citat toto forum a zjavne ani gamedev? Kde je este priestor? Developer fora AMD ci NVIDIA na toto nie su uplne vhodne (a velmi vela "tazkych" otazok zostava navzdy nezodpovedanych)... EDIT: Mozno split?
Jo, btw, nepodarilo sa nam dokazat, ze by merger nejako kurvil vysledky, takze sa da predpokladat, ze ak je HW v poriadku, tak su vysledky v poriadku. Skor sme nasli uz niekolkokrat nevysvetlitelne, obcasne a neopakovatelne chyby... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 20. březen 2012, 14:05:14 Předmět: |
|
|
 _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. březen 2012, 14:17:40 Předmět: |
|
|
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 20. březen 2012, 14:40:33 Předmět: |
|
|
Screenshot pre FB-nepostihnutych by nebol ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 20. březen 2012, 16:06:01 Předmět: |
|
|
nasiel som nejake clanky kde meraly chybovost pameti v GPU. prisli tam ze sa vyskytuju radovo okolo 10^8 10^10 operacii. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 20. březen 2012, 16:16:05 Předmět: |
|
|
Akoze kazdych 100M az 10G operacii bude chyba? Vsak to je nejak KURVA casto? Nie? :O _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 21. březen 2012, 10:38:00 Předmět: |
|
|
Skoda len, ze vsetci, co sme uz zo skol prec uz nemame pristup k ACM ani IEEE archivom... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|