Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tommkis
Založen: 21. 06. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 21. červen 2010, 16:17:23 Předmět: Pohyb postavy na terenu |
|
|
Zdravím, chtěl jsem se zeptat mám vygenerovaný tereén pomoci heightmapy a momentálně řeším pohyb postavy po terénu. Napsal jsem takové řešení které vlastně počítá diferenci výšky mezi následujícím vertexem a momentálním a poté se pomocí transformační matice připočítává tato diference násobená nějákým kvocientem (kde se momentálně postava nachází v tom rozdílů dvou vertexů) vypadá to hodně pěkně ale je zde malý problém, funguje to pouze v jednom směru, když třeba z soouřadnice je konstanta tak při pohybu po x souřadnici to funguje krásně. Potřeboval bych radu jak toho docílit při pohybu soiučasně po obou osách případně návrh na jinačí řešení jestliže jsem se vydal špatným směrem. Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. červen 2010, 16:35:01 Předmět: |
|
|
Já to řeším přes interpolaci (Jde to přes bilineární i lineární)
1) Zjistíš si pozici v kterém jsi trojúhelníku
2) Vezmeš jeho vrcholy
3) vezmeš svojí pozici
4) vypočteš interpolovanou pozici (nasypeš ty hodnoty do vzorečku - viz. např. wikina)
Je to nejlehčí řešení, které nebere v potaz výškové rozdíly (tzn, že do kopce poběžíš rychleji a po rovině budeš chodit pomaleji) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tommkis
Založen: 21. 06. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 21. červen 2010, 16:39:06 Předmět: |
|
|
perry napsal: |
Já to řeším přes interpolaci (Jde to přes bilineární i lineární)
1) Zjistíš si pozici v kterém jsi trojúhelníku
2) Vezmeš jeho vrcholy
3) vezmeš svojí pozici
4) vypočteš interpolovanou pozici (nasypeš ty hodnoty do vzorečku - viz. např. wikina)
Je to nejlehčí řešení, které nebere v potaz výškové rozdíly (tzn, že do kopce poběžíš rychleji a po rovině budeš chodit pomaleji) |
ohledně te 4řky můžeš mě troščiku nasměrovat? o jakou interpolaci se konkrétně jedna, třeba odkaz na wiki |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
tommkis
Založen: 21. 06. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 21. červen 2010, 16:43:21 Předmět: |
|
|
díky moc, dám vědět jak jsem dopadl:) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 25. březen 2012, 17:04:11 Předmět: |
|
|
na netu se daji sehnat naky prekladace z visual basicu do c#, je to v podstate ten samy jazyk, jen s jinou syntaxi... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 27. březen 2012, 19:16:44 Předmět: |
|
|
to je mozne, ale potreboval bych s tim trochu pomoct... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 31. březen 2012, 19:32:57 Předmět: |
|
|
ahojte lidi, je tu nekdo, kdo by mi pomohl s tou interpolaci ? vubec nevim jak to sepsat dohromady, budu moc rad za kazdou pomoc.... diky moc DEZ1ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 1. duben 2012, 00:24:46 Předmět: |
|
|
dez1nd napsal: |
ahojte lidi, je tu nekdo, kdo by mi pomohl s tou interpolaci ? vubec nevim jak to sepsat dohromady, budu moc rad za kazdou pomoc.... diky moc DEZ1ND |
http://www.developerfusion.com/tools/convert/vb-to-csharp/
tady mas ten prekladac, hned prvni odkaz z googlu na "visual basic to c# online" ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 5. duben 2012, 17:34:15 Předmět: |
|
|
dekuji za odkaz, ale stale to zkousim ale nemuzu prijit na to, jak prekopat tyhle 2 radky
ReDim heights(width - 1, height - 1)
a
With b(x + y * Width) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 6. duben 2012, 13:27:25 Předmět: |
|
|
dez1nd napsal: |
dekuji za odkaz, ale stale to zkousim ale nemuzu prijit na to, jak prekopat tyhle 2 radky
ReDim heights(width - 1, height - 1)
a
With b(x + y * Width) |
co zkusit google?
redim
http://www.google.com/search?q=visual+basic+redim
hned prvni odkaz - redim zrejme meni velikost pole.
with
http://www.google.com/search?q=visual+basic+with
hned prvni odkaz - kdyz pristupujes opakovane k vlastnostem jednoho objektu, tak si to muzes ulehcit pomoci with |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|