Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
alukarDo
Založen: 26. 02. 2012 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 26. únor 2012, 12:19:02 Předmět: |
|
|
Da sa to pozriet. Ma to svoje plusy aj mínusy. uz len pár rozlahlejsich lokacii a neaky pribeh. kedze neviem ako ostatny ale ja by som aj rad vediet preco naco a tak podobne tam pobehujem medzi príšerkami. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. duben 2012, 04:44:54 Předmět: |
|
|
V tej tme z tej normalmapy nevidno skoro vobec nic, aj ked viem na co sa mam pozerat a co tam hladat. Mal by si zvazit viacej osvetlenia - nemusis vidiet dalej do dialky, staci cez viacej vidis najblizsie okolie... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 4. duben 2012, 07:56:06 Předmět: |
|
|
Jj, mas pravdu, navyse to aj kvalita videa zhorsuje. V blizkej dobe sa to bude riesit, len co dokoncime rozpracovane veci okolo animacii. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. duben 2012, 04:14:04 Předmět: |
|
|
Tie animacie si kupil v nejakom baliku, alebo ti ich niekto robil rucne ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 9. duben 2012, 19:10:00 Předmět: |
|
|
Robil som ich ručne. Niektoré sú ešte trochu robotické, ale dá sa s tým ešte pohrať. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 04:43:37 Předmět: |
|
|
Cons:
1. Quads behind hero disappear (on/off)
2. if (GameStatus == Dead) Hero keeps Dying indefinitely
3. Knife does zero damage
4. Floor Texture shimmering - bad filtering
5. Game Exit took 2 minutes - way longer than loading - needs detailed logging to figure out why
6. Aliens can stop between quads and it`s impossible to shoot them
Pros:
1. Weapon anims - veeery nice
2. Alien walking - veery nice
3. New Hero mesh - yummy
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 10:03:44 Předmět: |
|
|
Vdaka, pozriem sa na to.
Na kolko FPS ti to bezalo ? Dajme tomu v tutorial level 4. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 15:01:54 Předmět: |
|
|
To fakt netusim - tych par pixelov okolo hran obrazu nevidim, lebo mi to orezava telka - takze vidim len spodok fps a z tych par pixelov to identifikovat nejde.
Ale ked vyskusam dalsi build, tak obraz rezoomnem a pozriem to.
Kartu mam tusim 560tku, takze by to bolo celkom blbe, kebyze to na nej sekalo - ale samozrejme to ide plynule.
Som si este vsimol, ze kamera rotuje rozne rychlo. Urcite ju rotujes podla TimeDelta a nie podla FPSDelta ? Ale to je len taka mala prkotina, kerych vies pri polishovani fixnut 3-4 desiatky...
Hlavne daj do dalsieho buildu logovanie exitu, pretoze to skutocne nie je normalne ze hra exituje vyse 2 minuty. Musi tam byt nejaka zrada a ma zaujima, ze aka ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 10. duben 2012, 15:20:32 Předmět: |
|
|
při 1600x900 level4 kolem 100 FPS (což mi přijde málo s ohledem na jednoduchost scény a shaderů)
exit trvá vteřinu, ale loading je moc dlouhý |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 16:56:29 Předmět: |
|
|
Loading akurat potrebuje aspon staticky Loading Screen. Loadovalo to len par sekund u mna...
Ale to pocka - animacie chodze maju urcite teraz vyssiu prioritu... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 20:57:28 Předmět: |
|
|
http://miroj.ceske-hry.cz/www/download/fs/engine.exe
VladR napsal: |
Cons:
1. Quads behind hero disappear (on/off)
2. if (GameStatus == Dead) Hero keeps Dying indefinitely
3. Knife does zero damage
4. Floor Texture shimmering - bad filtering
5. Game Exit took 2 minutes - way longer than loading - needs detailed logging to figure out why
6. Aliens can stop between quads and it`s impossible to shoot them
 |
1. opravene
2. pokus o opravu prebehol, bola to nahodna situacia, v novom exe to pls odskusajte
3. Knifle ma damage -10% zo zivota, len upozornim, ze je nutne pravdaze aj mierit na telo aliena, svih mimo nic nezasiahne
4. toto teraz zatial neriesme, grafika bude nova
5. toto je aj mne zahada, ano stane sa to, u mna ale zriedka. Cele sa to zacykli tu pri volani D3DDevice.Dispose() pri ukoncovani programu
kód: |
...
D3DDevice.ShowCursor(True)
renderToTex = Nothing
renderToSur = Nothing
mouse = Nothing
texturaViewport = Nothing
klavesnica = Nothing
D3DDevice.Dispose()
D3DDevice = Nothing
D3DWindow = Nothing
...
|
Pokial D3DDevice.Dispose() nevolam, (v jednom tutore to bolo takto riesene) program konci chybou, deje sa to len v pritade, ked pouzivam rendertosurface(rendertotexture) ...
6. no a toto sa mi este nikdy nestalo, v deme som mal vynutu vsynchro a najskor sa udialo nieco, co som pri vyssom FPS som nemal moznost odladit ...
Naposledy upravil MiroJ dne 10. duben 2012, 21:18:53, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|