.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL - depth buffer a FBO

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 11:30:49    Předmět: OpenGL - depth buffer a FBO Odpovědět s citátem

Zdravim, renderujem nieco do FBO a potom potrebujem pouzit tu istu depth texturu (s uz naplnenymi hodnotami) naraz na citanie zo shadera ako aj na depth test.

Pri prvom prechode vyrenderujem scenu a ulozim si color buffer a depth buffer. Pri druhom prechode chcem renderovat iba objekty pred objektami z prveho prechodu, ale netreba mi zapisovat do depth bufferu, iba robit depth test LEQUAL.

Pri druhom prechode ale v shaderi potrebujem pristupovat do toho depth bufferu. Bojim sa, ze mi to driver nezozerie a musim robit "softwarovy" depth test.

Mam teda dve otazky:
1. Funguje to a mam zarucene ze to drivery podporuju? Dufam, ze ano.
2. Je to rychlejsie ako ratat hlbku v shaderi a robit depth test v shaderi? Tipujem, ze ano.

Dik za odpovede.
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 11:37:48    Předmět: Odpovědět s citátem

1) Fungovat by to mělo, pokud do depth bufferu nebudeš zapisovat, když z něj čteš.
2) Ano.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna