Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 2. květen 2012, 11:30:49 Předmět: OpenGL - depth buffer a FBO |
|
|
Zdravim, renderujem nieco do FBO a potom potrebujem pouzit tu istu depth texturu (s uz naplnenymi hodnotami) naraz na citanie zo shadera ako aj na depth test.
Pri prvom prechode vyrenderujem scenu a ulozim si color buffer a depth buffer. Pri druhom prechode chcem renderovat iba objekty pred objektami z prveho prechodu, ale netreba mi zapisovat do depth bufferu, iba robit depth test LEQUAL.
Pri druhom prechode ale v shaderi potrebujem pristupovat do toho depth bufferu. Bojim sa, ze mi to driver nezozerie a musim robit "softwarovy" depth test.
Mam teda dve otazky:
1. Funguje to a mam zarucene ze to drivery podporuju? Dufam, ze ano.
2. Je to rychlejsie ako ratat hlbku v shaderi a robit depth test v shaderi? Tipujem, ze ano.
Dik za odpovede. _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 2. květen 2012, 11:37:48 Předmět: |
|
|
1) Fungovat by to mělo, pokud do depth bufferu nebudeš zapisovat, když z něj čteš.
2) Ano. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna