Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 25. květen 2012, 13:18:09 Předmět: |
|
|
podle mě se ti alieni moc nepovedli, nejde z nich strach/respekt ani nevypadají nijak hnusně/obludně a už vůbec ne aliensky/vesmírně, spíše bych je hodil do dungeon mastera a sekal je mečem
jinak glow a mapa v pohodě  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 25. květen 2012, 19:46:03 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
podle mě se ti alieni moc nepovedli, nejde z nich strach/respekt ani nevypadají nijak hnusně/obludně a už vůbec ne aliensky/vesmírně, spíše bych je hodil do dungeon mastera a sekal je mečem
jinak glow a mapa v pohodě  |
Palec hore!
Presne s týmto nápadom sa pohravám. Čo keby boli draci mimozemská forma života? Možno na inom základe ako je nám známa uhlíková forma života. Dá sa použiť kremík alebo uhlikovo-kremičitý hybrid.
Chrlenie ohňa, kyseliny alebo vysielane ultrazvukových vĺn by sa potom mohli vysvetľovať biochemickými procesmi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 25. květen 2012, 20:10:02 Předmět: |
|
|
Ono je stejně otázka, jestli turn-based strategii můžeš udělat strašidelnou... Podle mě moc ne.
Jinak myslím, že v žánru počítačových her s cizáky z vesmíru biochemické procesy moc vysvětlovat nemusíš  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 25. květen 2012, 21:21:25 Předmět: |
|
|
Jj, radši to nevysvětlovat. On se ten křemík zas tak moc nehodí (tvoří o dost pevnější vazby než uhlík). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 6. červenec 2012, 02:14:11 Předmět: |
|
|
Bravo ! Vyzera to famozne ! Chvalim grafiku a nasvetlenie ! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. červenec 2012, 03:35:11 Předmět: |
|
|
Beriem, ze je leto a tak, ale nieco nove na ukazanie nahodou nemate ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 27. červenec 2012, 13:01:48 Předmět: |
|
|
I ked je leto, tak sa stale pracuje . Ale, sklamem ta, nic noveho, co by sme mohli ukazat teraz nieje. Na grafike sa stale pracuje, a dat sem demo kvoli upravenemu loadingu mi nepride zaujimave
Ale, ked uz sme pri tom loadingu. U mna na XP sa mi to cele nacita do 30s. Na 7micke bez Aera tiez, ale pokial zapnem Aero tak sa to natiahne aj na 90s.
Prekvapenim mi bolo vidiet pri navsteve Zdena(grafika) nacitavanie na XP aj okolo 3min. Nechapem to. Je pravda, ze mal toho spusteneho viac.
No, prial by som si do konca prazdnin prezentovat nove demo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. červenec 2012, 16:06:24 Předmět: |
|
|
MiroJ napsal: |
I ked je leto, tak sa stale pracuje  |
Fuh, tak to klobuk dole ! Ja sa, viacmenej, po lete rozbieham az teraz
MiroJ napsal: |
. Ale, sklamem ta, nic noveho, co by sme mohli ukazat teraz nieje. Na grafike sa stale pracuje, a dat sem demo kvoli upravenemu loadingu mi nepride zaujimave  |
Ja by som to kludne testol. Nespominam si ale, ze by tu uz bolo demo s tou novou grafikou - asi som to len prehliadol ?
Rad by som si to uz konecne zahral v tom novom kabate
MiroJ napsal: |
Ale, ked uz sme pri tom loadingu. U mna na XP sa mi to cele nacita do 30s. Na 7micke bez Aera tiez, ale pokial zapnem Aero tak sa to natiahne aj na 90s.
Prekvapenim mi bolo vidiet pri navsteve Zdena(grafika) nacitavanie na XP aj okolo 3min. Nechapem to. Je pravda, ze mal toho spusteneho viac. |
1. Mas skodeny detailny logging loadingu ? Teda, ze po kazdej operacii ti do logu napise, ze kolko trvala ? Ja takto zvyknem zistovat, ze co mi vlastne trva najdlhsie.
2. Je to dost vopruz, ale zmyslupne porovnanie rychlosti nacitavania sa da robit len po cerstvom restarte windowsu. Takze to tiez nerobim velmi casto
3. Vylucil by som najprv velkost RAMky a swapaku. Ked dlhsie (1-2 dni) nezrestartujem IE/Chrome, tak sa swapak rozrastie aj na 4 GB a to uz citim, ze mi hru dlhsie nacitava. Ked sa mi swapak zvacsi na 7 GB, tak darmo vsetko pozatvaram, aj tak to loaduje aj 2-3 razy dlhsie (co je sice logicke, ale stale neprijemne).
4. Raz davno mi na istych masinach zrazu zacal trvat loading 3 minuty namiesto 30 sekund. Zistil som, ze kym na XPckach opakovany open/close log filu (pocas cca 20 sekund processingu) nerobil ziadne problemy, Vistu to skoro polozilo. Cize, skusil by som vypnut detailne logovanie nejakych cyklov, ak take niekde mas a skusil to testnut znova. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 27. červenec 2012, 16:29:44 Předmět: |
|
|
Nova grafika bola prezentovana len vo videu. Realne bude k otestovaniu az koncom prazdnin. Co sa tyka loadingu, nic nelogujem, doteraz som to nepotreboval, nepoznal som tento problem.
Zaujima ma jedno, ako dokazes nerestartovat pocitac taku dobu a preco vobec nerestartujes ? Ja som schopny restartovat kedykolvek a akokolvek casto  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. červenec 2012, 17:09:53 Předmět: |
|
|
MiroJ napsal: |
Nova grafika bola prezentovana len vo videu. Realne bude k otestovaniu az koncom prazdnin. |
Kua, a ja som sa uz tesil, ze postnes link na demo
MiroJ napsal: |
Zaujima ma jedno, ako dokazes nerestartovat pocitac taku dobu a preco vobec nerestartujes ? Ja som schopny restartovat kedykolvek a akokolvek casto  |
Kedze nedisponujem dvornym grafikom, terazky som sam druzina
Co ma za nasledok spustene PaintShoPro s cca 30-50 bitmapami v roznom stadiu rozpracovania. Strasne sa mi nechce toto znova otvarat, savovat a neviem co este.
Snazim sa ale (s roznou mierou uspesnosti ), restartovat komp aspon 2 razy do mesiaca.
Naposledy bol nasilne restartovany minuly mesiac po vypadku poistiek
XP-cka su proste najlepsi OS aky kedy MS, podla mna, splodil a snad to s nimi doma potiahnem aspon do r. 2020  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. prosinec 2012, 09:36:29 Předmět: |
|
|
Ahojte, po dlhsej odmlke sa znovu hlasim. Zial, nie vsetko ide tak, ako si clovek zaumieni. Ponukam Vam poslednu verziu k stiahnutiu. Obsahuje novu grafiku prostredia, 4x tutorial levle, 2x single mission(level01 a 02, +neodladeny level03 a ako bonus level10, ktory berte ako nastrel pre kampan). Poprosim, ignorujte bugy, pravdaze budem povdacny za upozornenie na ne, ale nebol cas na ich odchytenie.
Dalej, ponukam spolupracu dalsiemu grafikovy. Ide predovsetkym o vsetko okolo 2D (menu, GUI ...). Hladam niekoho spolahliveho a rychlo pracujuceho.
P.S. B zapina baterku, keby daco , ak sa niekto tmy boji .
http://miroj.ceske-hry.cz/www/download/fs/demo20121201.zip |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 23. září 2014, 22:36:37 Předmět: |
|
|
Ahojte, po nejakej dobe som si nasiel cas i chut zapracovat na projekte. Naposledy som do enginu popridaval postupne nejake veci a upravoval kod, co malo
za nasledok, ze sa engine stal nestabilny, ale uz som sa nedostal k ladeniu. Dnes som si nasiel cas a podarilo sa mi "ciastocne" odstranit problem z
memory Leak, ktory mi uplne zhadzoval aplikaciu. Ale i napriek tomu, zostali tam dve polozky, ktorych narok na pamet neustale stupa, zatial bez nasledkov
na stabilitu.
1.System.EventHandler
2.Microsoft.DirectX.Direct3D.Surface
Myslim si, ze pri dlhsom behu aplikacie sposobia problem "out of memory". Netusim ako ich ovlivnit a nedovolit im zrat pamat.
Viete ma prosim trosku nasmerovat, alebo je to riesitelne?
Visual Basic .Net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 24. září 2014, 08:40:28 Předmět: |
|
|
Nelze ty objekty zahodit a vytvořit je znova? Jakože garbage collector uklidí ten starý, protože se už nepoužívá, a nový zas může leakovat od začátku? Např. při vstupu do dalšího levelu... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 24. září 2014, 09:23:41 Předmět: |
|
|
Problem je v tom, ze to na pameti nabera kazdou sluckou, kazdym snimkom. Prejdem kod a skusim najst premenne alebo objekty, ktore sa automaticky neuvolnia po ukonceni volanej funcie. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|