.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL - includy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 26. červen 2012, 14:58:28    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA: Ani raz tu, okrem mna, nikto nenapisal verziu. Ja som glGenBuffers z GLEW pouzival uz pred rokmi, podla changelogu je to tam minimalne od vezie 1.5.1 (11-03-08, to som vybral namatkovo. November 2008!!! SKORO STYRI ROKY!). Ako sa tu vobec mozete bavit o tak starych veciach? Nech si aktualizuje GLEW z prehistorickej verzie na normalnu, potom mozeme riesit veci.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 26. červen 2012, 15:10:28    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
VODA: Ani raz tu, okrem mna, nikto nenapisal verziu. Ja som glGenBuffers z GLEW pouzival uz pred rokmi, podla changelogu je to tam minimalne od vezie 1.5.1 (11-03-08, to som vybral namatkovo. November 2008!!! SKORO STYRI ROKY!). Ako sa tu vobec mozete bavit o tak starych veciach? Nech si aktualizuje GLEW z prehistorickej verzie na normalnu, potom mozeme riesit veci.

Klíd bratře, já jsem přece říkal, že GLEW nepoužívám, takže jsem jen kouknul do headeru co jsem měl náhodou na disku (nikdy jsem to nepoužil). Když jsem koukal na net, tak tam samozřejmě je, jako macro: #define glGenBuffers GLEW_GET_FUN(__glewGenBuffers)
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 26. červen 2012, 16:43:43    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Ani raz tu, okrem mna, nikto nenapisal verziu

Malé rýpnutí - já jsem s GLEW nikdy nedělal a pouze na něj odkazoval - tedy pro mě zmiňovat verzi by bylo irelevantní.

Mimochodem The Precise Pangolin (12.04 Ubuntu) má 1.6.0-4 verzi GLEW (z jejich package db). Wink
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 26. červen 2012, 19:13:44    Předmět: Odpovědět s citátem

aha takze si na linuxe. ok tak to sa mozes na GLEW vykaslat a pouzit priamo glext.h. pouzivaj nasledovne vkladanie
kód:
#include <GL/gl.h>
#define GL_GLEXT_PROTOTYPES
#include <GL/glext.h>

_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomkis



Založen: 06. 06. 2011
Příspěvky: 33

PříspěvekZaslal: 27. červen 2012, 07:45:26    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
aha takze si na linuxe. ok tak to sa mozes na GLEW vykaslat a pouzit priamo glext.h. pouzivaj nasledovne vkladanie
kód:
#include <GL/gl.h>
#define GL_GLEXT_PROTOTYPES
#include <GL/glext.h>

No v rámci nějákého (pozdějšího) zachování kompatibility jsem chtěl využít GLEW... pro současné účely to bude stačit ale později bych to rád portnul i na win.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna