Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 26. červen 2012, 14:58:28 Předmět: |
|
|
VODA: Ani raz tu, okrem mna, nikto nenapisal verziu. Ja som glGenBuffers z GLEW pouzival uz pred rokmi, podla changelogu je to tam minimalne od vezie 1.5.1 (11-03-08, to som vybral namatkovo. November 2008!!! SKORO STYRI ROKY!). Ako sa tu vobec mozete bavit o tak starych veciach? Nech si aktualizuje GLEW z prehistorickej verzie na normalnu, potom mozeme riesit veci. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. červen 2012, 15:10:28 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
VODA: Ani raz tu, okrem mna, nikto nenapisal verziu. Ja som glGenBuffers z GLEW pouzival uz pred rokmi, podla changelogu je to tam minimalne od vezie 1.5.1 (11-03-08, to som vybral namatkovo. November 2008!!! SKORO STYRI ROKY!). Ako sa tu vobec mozete bavit o tak starych veciach? Nech si aktualizuje GLEW z prehistorickej verzie na normalnu, potom mozeme riesit veci. |
Klíd bratře, já jsem přece říkal, že GLEW nepoužívám, takže jsem jen kouknul do headeru co jsem měl náhodou na disku (nikdy jsem to nepoužil). Když jsem koukal na net, tak tam samozřejmě je, jako macro: #define glGenBuffers GLEW_GET_FUN(__glewGenBuffers) _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 26. červen 2012, 16:43:43 Předmět: |
|
|
citace: |
Ani raz tu, okrem mna, nikto nenapisal verziu |
Malé rýpnutí - já jsem s GLEW nikdy nedělal a pouze na něj odkazoval - tedy pro mě zmiňovat verzi by bylo irelevantní.
Mimochodem The Precise Pangolin (12.04 Ubuntu) má 1.6.0-4 verzi GLEW (z jejich package db). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 26. červen 2012, 19:13:44 Předmět: |
|
|
aha takze si na linuxe. ok tak to sa mozes na GLEW vykaslat a pouzit priamo glext.h. pouzivaj nasledovne vkladanie
kód: |
#include <GL/gl.h>
#define GL_GLEXT_PROTOTYPES
#include <GL/glext.h> |
_________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomkis
Založen: 06. 06. 2011 Příspěvky: 33
|
Zaslal: 27. červen 2012, 07:45:26 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
aha takze si na linuxe. ok tak to sa mozes na GLEW vykaslat a pouzit priamo glext.h. pouzivaj nasledovne vkladanie
kód: |
#include <GL/gl.h>
#define GL_GLEXT_PROTOTYPES
#include <GL/glext.h> |
|
No v rámci nějákého (pozdějšího) zachování kompatibility jsem chtěl využít GLEW... pro současné účely to bude stačit ale později bych to rád portnul i na win. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|