.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL :: FBO :: Scissor testy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2012, 13:39:59    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
Musím uznat, že není špatné zrychlení o 1.28 milisekundy pouhým nahrazením glClear. Ale jestli je o tolik rychlejší udělat změnu depth testu a matic, vyrenderovat jeden polygon a zase to dát do původního stavu oproti vymazání framebufferu na grafickém čipu, tak to o GMA a jeho driverech dost vypovídá Smile

Každopádně je dobře, že je podporuješ, Sollertia je jedna z věcí, které by neměly vyžadovat superpočítač, jak to někdy bývá Smile

Jj, Sollertie by měla chodit na starším železe. Vyvíjím jí na 5 let starém notebooku, právě s integrovanou kartou GMA X3100. Pro plynulý běh by pak mělo stačit 1-jádro procák cca. 1,7 GHz, rozumně velká paměť (řekněme 1 GB, ale Sollertie moc žrát nebude) a grafická krata, která podporuje OpenGL 2.0 a GLSL 1.1.
Ukázku Sollertie, kterou jsem kdysi předváděl jsem rozfungoval i na 10 let starém P4 s 512 RAM a GeForce FX 5500 s AGP4 (cca na 20-30 snímků).
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna