.[ ČeskéHry.cz ].
Tábor defense [vývojářský deník]
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Intenzita aktualizací
MAX (ukázat každý nově vzniklý model)
46%
 46%  [ 41 ]
MED
30%
 30%  [ 27 ]
MIN (jen podstatné milníky)
22%
 22%  [ 20 ]
Celkem hlasů : 88

Autor Zpráva
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2012, 17:05:12    Předmět: Odpovědět s citátem

po grafickej stranke to vyzera pekne. Len mi vadi ta farebnost, na tom obrazku to vsetko farebne spliva, na videu je to mozno trochu lepsie, ale aj tam je nejaky filter len inej farby. Mozno koli tym stromom ktore vyzeraju ako zamrznute alebo vysusene. Este som zabudol ze celkom peknu animaciu mas panakov.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2012, 01:15:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro spravení chuti (a hlavně pro Cascabela - dvorního husitského animátora a pekaře šátečků) jsem udělal ještě jedno video, které konečně ukazuje ta husitská mlata! http://www.youtube.com/watch?v=Wq3p7Ojplfs

...hehe, když si vzpomenu na ty vtipné poskakující panáčky, které jsem měl před rokem...

K videu: zadrhávání je vina frapsu, houfnici jsem tam původně dal jen na ozdobu, vůbec jsem nečekal, že už jí mam rozprogramovanou, a že mi skoro všechno postřílí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2012, 06:43:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekne to vyzerá! Ja som na to zvedavý vždy, lebo to pri animovaní vidím strašne kostrbaté. Trochu som sa ešte bál o cep, ale keď vidím tu sudlicu, tak to bude ok. Smile

Na sviatky ti potom pošlem krabicu so šatôčkami. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2012, 06:55:57    Předmět: Odpovědět s citátem

To je luxusni! Fakt se tesim Smile
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2012, 15:22:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Fantazia Smile Tie postavicky su uplne k zozraniu Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2012, 15:40:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Perfektní... jenom mi tam zatím chybějí bitvy husitů proti husitům, defenestrace, upalování lidí a vypalování hradů a kostelů, aby to mělo dobový ráz Twisted Evil . Jak moc to chceš koncipovat realisticky? Byla by škoda, aby taková pěkná hra měla jenom white-and-black morality...

EDIT: A na rabování jsem zapomněl... Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2012, 23:02:04    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then> Kdo ví, jak to bude nakonec rozsáhlé, původní koncept s obranou města jsem už dávno rozšířil i na otevřená bojiště s polními vojsky, čímž došlo na obměnu příběhu a staré nápady jsem vyměnil za nové. Byla by škoda nevyužít potenciál čím dál lepšího enginu i zvoleného tématu!

Teď pracuji na rostlinách, na výletě jsem si nafotil nějaké typicky české (kopřivy, kapradí...) a tady je ukázka společně s první budovou přepracovanou do nového měřítka:
16x csa v plném rozlišení raději jako odkaz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
uiii



Založen: 12. 08. 2007
Příspěvky: 251

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2012, 23:18:32    Předmět: Odpovědět s citátem

No co k tomu říct .... prostě krása Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2012, 23:23:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky uiii!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2012, 06:59:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Pěkné, akorát ty textury dole trochu přitmav.

Nebo naprogramuj SSAO Smile
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2012, 11:52:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc hezké.

Ale hlavně to s tou obměnou příběhů a nápadů moc nepřeháněj, abys nedopadl jako já... Very Happy

Mimochodem, neplánuješ nějakou veřejnou hratelnou ukázku (třeba jen pro členy fóra)?
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2012, 12:22:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Při pohledu na screenshoty mi před očima vyvstalo tohle:

_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2012, 14:09:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Je pravda, že když se člověk podívá na nějakou AAA strategii a pak na obrázky z Tábor defence, tak je Tábor (zvlášť v tom posledním screenshotu) barvami nemastný neslaný. Nemusí to sice barvami přetékat, ale "real is green" mi taky nepřijde jako nejlepší cesta.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2012, 14:35:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem to nemyslel, spíš že grafická kvalita TD je dost podobná War3. V pestrosti barev je War3 přece jen trochu extrém.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2012, 21:55:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Já jdu jen zareagovat na Huntera - a rozšířit trochu info o SSAO:

Nejlépe SSAO založit na variantě Disc-to-disc - e.g. nepočítá se žádný depth-buffer oser, ale spíše se uvažuje jako o skutečných objektech a počítá se s viditelnostmi mezi těmi objekty (kde 1 objekt, disc, je jedním pixelem). Matematika Disc-to-disc ambient occlusion je zde - http://http.developer.nvidia.com/GPUGems2/gpugems2_chapter14.html

Aplikovat toto na SSAO je prakticky triviální, pouze uvažuješ o pixelech jako o discích a počítáš AO na daném pixelu - disku, okolní disky (jelikož jsme screen-space, a stačí nám "oser" nikoliv plné AO) jsou na okolních pixelech.

Na DevMaster jsem již pastoval do zdejšího threadu kód - je to z několik let starého programu, a SSAO jsem ani neoptimalizoval (jednoduše nedával výsledky, které jsem chtěl - a celkově byl výsledek hezčí bez něj) - jde tam vyhodit pár clamp funkcí, možná něco trochu zkrátit, apod. ... no - podívej se do threadu http://devmaster.net/forums/topic/16608-ssao-feedback/... jen to chce fine-tuning parametrů (a zde záleží od jednotlivé scény) - to je velká nevýhoda SSAO (bez fine-tuningu není nic moc).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Další
Strana 9 z 22

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna