Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 17:05:12 Předmět: |
|
|
po grafickej stranke to vyzera pekne. Len mi vadi ta farebnost, na tom obrazku to vsetko farebne spliva, na videu je to mozno trochu lepsie, ale aj tam je nejaky filter len inej farby. Mozno koli tym stromom ktore vyzeraju ako zamrznute alebo vysusene. Este som zabudol ze celkom peknu animaciu mas panakov. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. srpen 2012, 01:15:32 Předmět: |
|
|
Pro spravení chuti (a hlavně pro Cascabela - dvorního husitského animátora a pekaře šátečků) jsem udělal ještě jedno video, které konečně ukazuje ta husitská mlata! http://www.youtube.com/watch?v=Wq3p7Ojplfs
...hehe, když si vzpomenu na ty vtipné poskakující panáčky, které jsem měl před rokem...
K videu: zadrhávání je vina frapsu, houfnici jsem tam původně dal jen na ozdobu, vůbec jsem nečekal, že už jí mam rozprogramovanou, a že mi skoro všechno postřílí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 2. srpen 2012, 06:43:30 Předmět: |
|
|
Pekne to vyzerá! Ja som na to zvedavý vždy, lebo to pri animovaní vidím strašne kostrbaté. Trochu som sa ešte bál o cep, ale keď vidím tu sudlicu, tak to bude ok.
Na sviatky ti potom pošlem krabicu so šatôčkami.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 2. srpen 2012, 06:55:57 Předmět: |
|
|
To je luxusni! Fakt se tesim  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 2. srpen 2012, 15:22:19 Předmět: |
|
|
Fantazia Tie postavicky su uplne k zozraniu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 2. srpen 2012, 15:40:33 Předmět: |
|
|
Perfektní... jenom mi tam zatím chybějí bitvy husitů proti husitům, defenestrace, upalování lidí a vypalování hradů a kostelů, aby to mělo dobový ráz . Jak moc to chceš koncipovat realisticky? Byla by škoda, aby taková pěkná hra měla jenom white-and-black morality...
EDIT: A na rabování jsem zapomněl...  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. srpen 2012, 23:02:04 Předmět: |
|
|
if.then> Kdo ví, jak to bude nakonec rozsáhlé, původní koncept s obranou města jsem už dávno rozšířil i na otevřená bojiště s polními vojsky, čímž došlo na obměnu příběhu a staré nápady jsem vyměnil za nové. Byla by škoda nevyužít potenciál čím dál lepšího enginu i zvoleného tématu!
Teď pracuji na rostlinách, na výletě jsem si nafotil nějaké typicky české (kopřivy, kapradí...) a tady je ukázka společně s první budovou přepracovanou do nového měřítka:
16x csa v plném rozlišení raději jako odkaz
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 13. srpen 2012, 23:18:32 Předmět: |
|
|
No co k tomu říct .... prostě krása  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. srpen 2012, 23:23:27 Předmět: |
|
|
Díky uiii! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 14. srpen 2012, 06:59:06 Předmět: |
|
|
Pěkné, akorát ty textury dole trochu přitmav.
Nebo naprogramuj SSAO  _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 14. srpen 2012, 11:52:33 Předmět: |
|
|
Moc hezké.
Ale hlavně to s tou obměnou příběhů a nápadů moc nepřeháněj, abys nedopadl jako já...
Mimochodem, neplánuješ nějakou veřejnou hratelnou ukázku (třeba jen pro členy fóra)? _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. srpen 2012, 12:22:41 Předmět: |
|
|
Při pohledu na screenshoty mi před očima vyvstalo tohle:
 _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 14. srpen 2012, 14:09:35 Předmět: |
|
|
Je pravda, že když se člověk podívá na nějakou AAA strategii a pak na obrázky z Tábor defence, tak je Tábor (zvlášť v tom posledním screenshotu) barvami nemastný neslaný. Nemusí to sice barvami přetékat, ale "real is green" mi taky nepřijde jako nejlepší cesta. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. srpen 2012, 14:35:04 Předmět: |
|
|
Tak jsem to nemyslel, spíš že grafická kvalita TD je dost podobná War3. V pestrosti barev je War3 přece jen trochu extrém. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 14. srpen 2012, 21:55:41 Předmět: |
|
|
Já jdu jen zareagovat na Huntera - a rozšířit trochu info o SSAO:
Nejlépe SSAO založit na variantě Disc-to-disc - e.g. nepočítá se žádný depth-buffer oser, ale spíše se uvažuje jako o skutečných objektech a počítá se s viditelnostmi mezi těmi objekty (kde 1 objekt, disc, je jedním pixelem). Matematika Disc-to-disc ambient occlusion je zde - http://http.developer.nvidia.com/GPUGems2/gpugems2_chapter14.html
Aplikovat toto na SSAO je prakticky triviální, pouze uvažuješ o pixelech jako o discích a počítáš AO na daném pixelu - disku, okolní disky (jelikož jsme screen-space, a stačí nám "oser" nikoliv plné AO) jsou na okolních pixelech.
Na DevMaster jsem již pastoval do zdejšího threadu kód - je to z několik let starého programu, a SSAO jsem ani neoptimalizoval (jednoduše nedával výsledky, které jsem chtěl - a celkově byl výsledek hezčí bez něj) - jde tam vyhodit pár clamp funkcí, možná něco trochu zkrátit, apod. ... no - podívej se do threadu http://devmaster.net/forums/topic/16608-ssao-feedback/... jen to chce fine-tuning parametrů (a zde záleží od jednotlivé scény) - to je velká nevýhoda SSAO (bez fine-tuningu není nic moc). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|