Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 10. březen 2012, 13:52:28 Předmět: |
|
|
Vilem Otte napsal: |
Jednoduše - uvedu příklad - chci vyvíjet stealth hru, která do viditelnosti započítá dynamické nepřímé světlo (a ne přes "cheap approximation" ale přes reálnou aproximaci)? Co použiju? |
Game a level designera.
Protože jak znám programátory, i kdyby se jim podařilo to nějak zázračné high-tech faetury nabouchat do kódu, tak ta hra bude stejně debilní, protože programátoři (obvykle) hry dělat neumí. Čest výjimkám, na tomto fóru jsou tři.
A pokud chce RS dělat hru, tak se na engine může vykašlat. Pokud chce být pro VladRa hrdina, klidně si může ten engine nabouchat, ale žádnou hru nikdy neudělá.
Ostatně Willeme - není to přesně to, jak jsi skončil? S neobvyklým a technicky zajímavým enginem, na kterém ovšem žádná hra nevznikla a ani nikdy nevznikne? _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 10. březen 2012, 14:04:26 Předmět: |
|
|
Ja som programator a cestne prehlasujem, ze osobne este nepoznam nijakeho, ktory by sam vedel spravit alebo co i len vymysliet hru, ktora nie je debilna. Ani ja to nedokazem True story...  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 10. březen 2012, 15:17:43 Předmět: |
|
|
citace: |
Game a level designera. |
Ty potřebuji tak jako tak, ale když prostě není technologie která dovede s tímto počítat? (doporučuji přećíst hlavně část dynamické nepřímé světlo).
citace: |
Ostatně Willeme - není to přesně to, jak jsi skončil? S neobvyklým a technicky zajímavým enginem, na kterém ovšem žádná hra nevznikla a ani nikdy nevznikne? |
Celý můj engine je momentálně koncipován jako proof-of-concept, což není nic zajímavého, když si vezmeš že se vývojem her neživím (a před obrazovkou denně "pracovně" strávím nemalý podíl dne).
To že na něm hra nikdy nevznikne nemusí být pravda - nicméně jestli ano, tak se bude jednat o "proof-of-concept game" (viz. například Arauna, či Brigade a hry, které na nich vznikly - ostatně jako já, ani jejich tvůrce nedělá v "herní branži").
citace: |
Ja som programator a cestne prehlasujem, ze osobne este nepoznam nijakeho, ktory by sam vedel spravit alebo co i len vymysliet hru, ktora nie je debilna. Ani ja to nedokazem True story... |
Tohle si zaslouží říct ... I second that!  _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2012, 13:31:02 Předmět: |
|
|
Takze dalsi update  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 4. červen 2012, 13:40:32 Předmět: |
|
|
Vypadá to jako dear esther, tzn je to hezčí než minule, už se ale nehodí do názvu Cubu, jak tam nejsou ty kostky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 4. červen 2012, 14:24:48 Předmět: |
|
|
Cubu ani tak nesuvisel s designom levelu ako s tym ze sa tam bude hodne pracovat s tazkymi kamennymi kvadrami ktore bude hrac presuvat zhadzovat atd skor to bolo odvodene od toho |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 4. červen 2012, 17:27:40 Předmět: |
|
|
Mně se líbila osobně ta předchozí verze...poslední dobou se mi líbí ve hrách abstrakce, viz. Portal, Q.U.B.U, Quantum Conundrum... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 4. červen 2012, 18:30:07 Předmět: |
|
|
Mně se aktuální styl líbí mnohem víc, vypadá to dost realisticky. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 5. červen 2012, 07:44:19 Předmět: |
|
|
Diky za nazory. Tu kockovu stylizaciu som nakoniec zavrhol nakolko sa do nej nehodilo viacero prvkov (design levelu, hudba atd) niektore veci ktore som tam chcel zahrnut by sa bilo real so stylize a to som nechcel.
Skusal som davat ludom na vyber styl ktory by sa im pacil a dost casto som narazal na ludi ktorym sa kockovy design priamo protivil.
Casom bude aj neverejny betatest ak by mal niekto zaujem...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 5. červen 2012, 08:05:47 Předmět: |
|
|
jojo, ten kostkový byl moc jednoduše a obyčejně pojatý |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 5. září 2012, 15:53:17 Předmět: |
|
|
Tato hra je už vydana? sem myslel že je ta služba pouze pro již vytvořene hry  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 5. září 2012, 16:44:44 Předmět: |
|
|
Ne, podle pravidel tam můžeš dát i rozpracovanou hru...prý ať je vidět progress... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|