Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LadTy

Založen: 09. 08. 2009 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 21. listopad 2012, 03:06:16 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: Parada, diky za info a za podporu
pavolzetor: G-Jump je psanej 'ciste' bez pouziti cehokoliv dodatecnyho. Grafika i fyzika kodovany rucne bez enginu. Neni to asi nejlepsi zpusob, ale bylo to tvoreny jako semestralni prace pro predmet Programovani pro OS Android, tak sem zvolil tenhle pristup. Z toho duvodu taky A. a ne iOS; nemam zkusenosti s iOS a kdyz na nej nekdy neco budu v budoucnu delat, tak nejspis s Unity a ne tak jak tady  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 21. listopad 2012, 09:23:04 Předmět: |
|
|
A čistě v Javě nebo v NDK?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LadTy

Založen: 09. 08. 2009 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 21. listopad 2012, 14:31:51 Předmět: |
|
|
U android beru mozna trochu naivne ciste jako javu; jinak to ciste je mysleno jenom ohledne dalsich knihoven a spol, jinak to je cely strasne prasacky Napr. Canvas misto GL Nekde se setrit muselo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 21. listopad 2012, 16:00:23 Předmět: |
|
|
Jo to mi připomíná, když jsem za 3 dny zbastlil Medieval Defense do soutěže (grafiku zas nahodil DesperadoX)... byl to rychlokurz androidu, javy, prasáren v OS 1.6, a podpory různých DPI/rozlišení. A doteď je tam tam teda pěkný bug v onSaveInstanceState (při pauznutí/přepnutí apky do pozadí)
Kdo by chtěl na vlastní riziko zkusit (900 kB): http://nepsin.com/share/md.apk _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pavolzetor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 23. listopad 2012, 00:29:24 Předmět: |
|
|
LadTy napsal: |
pavolzetor: G-Jump je psanej 'ciste' bez pouziti cehokoliv dodatecnyho. Grafika i fyzika kodovany rucne bez enginu. Neni to asi nejlepsi zpusob, ale bylo to tvoreny jako semestralni prace pro predmet Programovani pro OS Android, tak sem zvolil tenhle pristup. Z toho duvodu taky A. a ne iOS; nemam zkusenosti s iOS a kdyz na nej nekdy neco budu v budoucnu delat, tak nejspis s Unity a ne tak jak tady  |
Diky moc, ja sa pozeram ze co a jako, mam napad na jednu hru, ale aj ine projekty, s tymy hrami to je narocne, kedze musis chrlit alebo predat miliony, kedze nemas services na tom.
K G-Jump, grafika je dost v pohode, ale hratelnost je nic moc, napad dobry, ale po prejdeni 20 levelov som to prestal hrat, proste nemas motivaciu pokracovat, a podla mna levely su dost jednotvarne, napr. ked si hral jetpack tu novu hru od halfbrick, tak to ta drzi pri tom hrani, lebo furt sa ti nieco odomyka atd.
Toto mi tam chybalo, prevedenie dobre, napad trosku bezny (ale aj angry birds su skopcene z casti), ale hlavne hratelnost, aj ta kamera obcas preskoci, hudbu by som asi dal prec a dal skor nejake zvuky take ambient
Drzim ti palce, nech sa to presadi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 23. listopad 2012, 00:54:31 Předmět: |
|
|
myslim ze pavolzetor to hodnoti moc prisne, treba si uvedomit ze to je prva hra (teda aspon neviem o inej) od ladty..je fajn to porovnavat zo studiami kde to robi 50 ludi fulltime ale je to nespravodlive.
G-jump je podla mna jedna z najlepsie hratelne a vizualne spravenych veci na nasom malom (android) trhu. Dost ludi (vratane mna) ktory tu posobia uz dlhsiu dobu by si mohly brat priklad.
Kazdopadne by ma zaujmalo ako to pavolzetor mysli s tym ze z hrami je to narocne lebo nemas services  _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|