Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 01:38:35 Předmět: SDL 2 + OpenGL 3.x |
|
|
Nezkoušeli jste někdo použít OpenGL 3.0 a vyšší v novém SDL ve windows? Který framework na extensiony jste použili a jakým způsobem?
Díky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 11:27:07 Předmět: |
|
|
pouzivam SFML2+GLEW. jedine co tomu chyba je definovanie core profilu. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 11:42:31 Předmět: |
|
|
Bližší analýza problému:
Výstup základního příkladu
http://www.opengl.org/wiki/Tutorial1:_Creating_a_Cross_Platform_OpenGL_3.2_Context_in_SDL_%28C_/_SDL%29
je u mě
SDL Error: Passed a NULL mutex
+ line: 62
SDL Error: Could not create GL context: ň?ůšôŻßźôÚśüÓú?mÓ?ťm
+ line: 66
Ještě dodám, že v tom příkladu mám místo řádku
kód: |
int main(int argc, char *argv[]) |
tento řádek
kód: |
int CALLBACK WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) |
S tím původním to hlásilo
kód: |
C:\MinGW\msys\1.0\src\mingw\main.c:73: error: undefined reference to `WinMain@16' |
_________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 12:34:14 Předmět: |
|
|
http://wiki.libsdl.org/moin.cgi/FAQWindows
citace: |
You should be using main() instead of WinMain() even though you are creating a Windows application, because SDL provides a version of WinMain() which performs some SDL initialization before calling your main code. |
_________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 13:36:56 Předmět: |
|
|
Je to sice FAQ k SDL 1.2, ale předpokládejme, že to je ten problém. Co ale s tím linker errorem? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 15:21:19 Předmět: |
|
|
no s SDL som robil na windows naposledy pred troma rokmi. len som si spomenul ze tam bol tento problem. bolo treba presne dodrzat prototyp main() _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 19:11:58 Předmět: |
|
|
Řešení linker erroru: Bylo potřeba přilinkovat libSDL2main.a. Zbuildovala se do jiné složky, tak jsem si jí nevšiml. Nicméně výstup je pořád zhruba stejný:
kód: |
SDL Error: Could not create GL context:
+ line: 66 |
SDL_GL_CreateContext vrací 0. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. prosinec 2012, 19:15:36 Předmět: |
|
|
Oops, tak jsem asi našel ten problém. Moje obstarožní drivery podporují jen OpenGL 3.0  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|