Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RedLeader
Založen: 05. 08. 2007 Příspěvky: 74 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 6. leden 2013, 14:25:09 Předmět: SlimDX c# - jak rozchodit progressive mesh |
|
|
Zdravím Vás.
Po dlouhé pauze jsem si začal hrát ze SlimDX a narazil jsem na problém s ProgressiveMeshem. Načtu si úspěšně mesh z modelu (.X soubor), jde bez problémů vykreslit. Pak z něj vytvořím ProgressiveMesh:
kód: |
mesh2 = new ProgressiveMesh(mesh, 1, MeshSimplification.Face);
|
Nicméně po vykreslení meshe2 nevidím absolutně žádné změny, že by model byl zjednodušený. Zkouším metody z ProgressMeshe typu:
kód: |
mesh2.TrimFaces(1, 10);
[i] nebo [/i]
mesh2.SetFaceCount(10);
|
Ale bez výsledku, model je stále stejný jako při načtení.
Nemáte někdo s tím nějakou zkušenost?
Pátral jsem po tutoriálech přímo z D3D SDK9, ale tam se to používá trošku jinak (např. nastavují počet faců přímo, což mi ve SlimDX nejde, je to jen readonly).
Pokud máte někdo nějaký nápad nebo tip, budu rád. _________________ Je neustále třeba zkoušet nové věci (Dr.Lector). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna