.[ ČeskéHry.cz ].
SlimDX c# - jak rozchodit progressive mesh

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
RedLeader



Založen: 05. 08. 2007
Příspěvky: 74
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 6. leden 2013, 14:25:09    Předmět: SlimDX c# - jak rozchodit progressive mesh Odpovědět s citátem

Zdravím Vás.
Po dlouhé pauze jsem si začal hrát ze SlimDX a narazil jsem na problém s ProgressiveMeshem. Načtu si úspěšně mesh z modelu (.X soubor), jde bez problémů vykreslit. Pak z něj vytvořím ProgressiveMesh:

kód:
 
mesh2 = new ProgressiveMesh(mesh, 1, MeshSimplification.Face);


Nicméně po vykreslení meshe2 nevidím absolutně žádné změny, že by model byl zjednodušený. Zkouším metody z ProgressMeshe typu:

kód:

mesh2.TrimFaces(1, 10);
[i] nebo [/i]
mesh2.SetFaceCount(10);


Ale bez výsledku, model je stále stejný jako při načtení.


Nemáte někdo s tím nějakou zkušenost?
Pátral jsem po tutoriálech přímo z D3D SDK9, ale tam se to používá trošku jinak (např. nastavují počet faců přímo, což mi ve SlimDX nejde, je to jen readonly).

Pokud máte někdo nějaký nápad nebo tip, budu rád.
_________________
Je neustále třeba zkoušet nové věci (Dr.Lector).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna