Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Stano
Založen: 26. 11. 2012 Příspěvky: 4 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 26. listopad 2012, 23:50:20 Předmět: Namotavka |
|
|
"Namotavka" je netradicna 2D puzzle hra ovladana gamepadom.
Koncept:
Cielom hry je uplne vyfarbit sestuholnik bez toho aby ostalo nejake pole prazdne, cim sa dokonci prislusny level. Hrac ovlada pohyb gule a jeho farbu + rotuje so sestuholnikom, aby mohol nasmeroval farbu na spravnu poziciu. Akonahle hrac polozi farbu do pozicie, kde dochadza k priamemu kontaktu s podobnou farbou (rozsah podobnosti reprezentuje horna lista), tak obe polia sa odstrania. "Zivot" je reprezentovany backgroundom. Od bielej az po max ciernu - vtedy nastane koniec hry. Zivot zavisi od preciznosti trafit sa do farby palice ovladanou gulou = cim blizsie k farbe, tym menej odobraneho zivota.
Pre lepsie pochopenie urcite treba pozriet video:
http://www.youtube.com/watch?v=JbyhDkvSL6k
Vyvoj prebieha v Python/Pygame:
Kod: 70%
Grafika: 50%
Zvuk: 0% |
|
Návrat nahoru |
|
|
Stano
Založen: 26. 11. 2012 Příspěvky: 4 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 20. únor 2013, 09:57:39 Předmět: Hratelna verzia |
|
|
Skuste hratelnu verziu prerobenu na klavesnicu a mys:
https://www.dropbox.com/s/gcwgo7vcf7fr85p/Namotavka.zip
Je tam jeden typ levelu so stazujucimi sa podmienkami. Urcite zacnite tutorialom "How to play", aby vam bolo zrozumitelne co je cielom hry a ako ju hrat.
Velmi by som ocenil akykolvek feedback.
Progres:
Grafika: 70%
Zvuk: 30% |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 20. únor 2013, 11:25:24 Předmět: |
|
|
Musim povedat, ze ked si to sem dal v novembri, tak som to velmi nechapal, ale teraz, ked som si to zahral, sa mi to velmi paci. Myslim si, ze to bude vynikajuco hratelne aj na gamepade. Presiel som si tutorial a konecne pochopil, o co ide Perfektna, mala, oddychova hra!
Urcite zapracuj na grafickom spracovani - antialiasing, spravnejsie miesanie farieb (v zmysle, ked mas dva graficke prvky pri sebe, aby tam neboli nejake ohavne artefakty), nech tam nemas nijake vizualne artefakty a mozes to veselo zacat predavat! Pochvalujem font i to, ze vzdy bola len jedna kratka veta pred kazdym kolom tutorialu.
Je to dost dobre! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. únor 2013, 12:23:52 Předmět: |
|
|
ja som skoncil v tutoriali pri mouse wheel..... pouzivam na booku len touchpad, takze nemam scrolovacie koliecko _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 20. únor 2013, 13:47:34 Předmět: |
|
|
Hehe, to ma tiez napadlo, ze niektori so smutnym HW si to velmi nezahraju Navrhujem dat alternativne este S+W ako nahradu kolesa, vedla A+D, co je teraz na otacanie hexagonu. Dalsi napad: dat menej-uholniky do zaciatocnych levelov... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Stano
Založen: 26. 11. 2012 Příspěvky: 4 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 20. únor 2013, 14:51:51 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Musim povedat, ze ked si to sem dal v novembri, tak som to velmi nechapal, ale teraz, ked som si to zahral, sa mi to velmi paci. Myslim si, ze to bude vynikajuco hratelne aj na gamepade. Presiel som si tutorial a konecne pochopil, o co ide Perfektna, mala, oddychova hra!
Urcite zapracuj na grafickom spracovani - antialiasing, spravnejsie miesanie farieb (v zmysle, ked mas dva graficke prvky pri sebe, aby tam neboli nejake ohavne artefakty), nech tam nemas nijake vizualne artefakty a mozes to veselo zacat predavat! Pochvalujem font i to, ze vzdy bola len jedna kratka veta pred kazdym kolom tutorialu.
Je to dost dobre! |
Super, to som fakt rad, ze tutorial je zrozumitelny a snazil som sa aby bol co najviac vysvetlujuci .. Jo, viem co myslis. Tu grafiku treba jednoznacne vylepsit. Robim to v Pythone a tak trochu narazam na limity grafickej kniznice Pygame, ale popracujem este na tom.
pcmaster napsal: |
Hehe, to ma tiez napadlo, ze niektori so smutnym HW si to velmi nezahraju Navrhujem dat alternativne este S+W ako nahradu kolesa, vedla A+D, co je teraz na otacanie hexagonu. Dalsi napad: dat menej-uholniky do zaciatocnych levelov... |
Plan je zacat so stvoruhlonikom a skoncit az pri oktagone. Zaroven pre kazdy polygon by vytvoril dodatocnu obtiaznost. Kym v levely v deme sa ukladaju 3 rady farebnych poli, tak obtiaznost by mohla byt od 1 do 5 radov. A tym by hra mohla nadobudnut sirsi rozmer.
Diky moc za konstruktivny feedback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Stano
Založen: 26. 11. 2012 Příspěvky: 4 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: 20. únor 2013, 14:53:52 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
ja som skoncil v tutoriali pri mouse wheel..... pouzivam na booku len touchpad, takze nemam scrolovacie koliecko |
jj, tato hra je z tych na ktore clovek potrebuje mys
ale skusim premysliet, ako by to fungovalo na klavesnici ako navrhol pcmaster.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. únor 2013, 19:11:00 Předmět: |
|
|
mys vytahujem len ked hram wowko , tam to na otacanie treba.....tuna nevidim pre mys ziaden dovod ked moze byt alternativne ovladanie funkcne sucasne s wheelom _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|