.[ ČeskéHry.cz ].
Začátečníci a jejich MMORPG a FPS
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Dante



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 15:42:41    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:
Každou chvíli se tady na fóru v Inkubátoru nebo Koupím/Hledám objeví nějaký vývojem her nepolíbený jedinec, který má nápad a hledá tým.

To čemu uplně nerozumím je, proč všichni touží dělat obrovské MMORPG hry nebo propracované FPS. Chápu že Battlefield nebo World of Warcraft jsou hodně populární hry a mají spoustu fanoušků. Ale přece právě tihle fanoušci vědí, že studia, které ty hry dělají, mají XY velmi zkušených vývojářů, kteří na hře stráví klidně několik let.

Tohle už přestává být o přeceňování svých schopností, to začíná být sebeklam. Ještě když se tady objevují lidi, kteří neumí kreslit ani programovat a hledají kolem sebe vlastně kompletní tým, kterýmu budou šéfovat, protože oni mají ten "milionový nápad".

Tohle vlákno jsem nezaložil ani tak pro tyhle nováčky, oni si stejně nenechají většinou poradit, ale spíš se chci pobavit s Vámi ostatními, kteří se vývojem zabýváte už delší dobu.

Taky jste měli takhle nad-dimenzovaný představy, když jste začali vyvíjet první projekt? Kde se to bere?


Já potom, co jsem se jako začátečník nějakou dobu rachňal ve všem možným, jsem udělal "textovou adventuru" asi za týden nebo 2, abych si něco vůbec vyzkoušel.
A svůj první "větší projekt" se mi skutečně podařilo dodělat, protože to byla jednoduchá malá adventura, ale i tak my to trvalo snad rok (a napsaný je to jak od prasete).
Hlavně jsem taky začal s freeware hrama, ani mě nenapadlo, že bych snad něco z toho, co si jako začátečník patlám doma, mohl vůbec chtít zpeněžit.





Zdravím ve spolek.

Všiml jsem si jak zde můj inzerát ve kterém hledám tým, zvedl vlnu zajímavých komentářů. Původně jsem nechtěl reagovat, a to z důvodu, že s podobnými ( Inteligentními a vysoce kvalifikovanými lidi ) kteří píšou takové ( nereálné a fantastické věci o nezávyslích vývojářích ) se setkávám v podstatě každý den. Většinou se jedná o jedince, kteří chovají vůči těmto vývojářům, jakou si zášť a závist, protože oni sami, nejsou schopni nápadu nebo snad nejsou natolik schopni aby si zajistili vlastní tým lidí.

Rozumný člověk, který má vědomosti ví, že spousta projektů vzniklo dá se říci na koleni. Velice by mne zajímalo, jak se asi v tuto chvíli, cítí jedinec, který před lety psal, na podobné fórum, že snažit se vytvořit akční hru na 4 počitačích a ve 4 lidech je naprostý nesmyl a že se jedná o retardované jedince,. Protože tito jedinci nyní vlastní společnos K2 a mají za sebou 2 nejuspěšnější hry století..Mafia 1 a Mafia 2. Smile

Bylo by velice snadné, těmto jedincům, kteří jsou poněkud mdlého rozumu, dokázat, jak jsou jejich komentáře mylné a jak se názory této slabé části jedinců diametrálně liší s profesionáli kteří o vývoji her, programu,enginu a jiných drobnosti přeci jen vědí vice.

Doporučuji, začínajícím vývojářum,kteří mají projekt, který má hlavu i patu,aby nedbali, na tyto jedince, a směle a bezestrachu se do svých projektů pustili. Protože,až vy budete mít svůj projekt hotov, oni budou stále zde a reptat něco o tom že jste retardi Smile

Přeji všem příjemný den..Dante

Project Team Leader
_________________
" Odhodlání jít dál, znamená zvítězit tam ,kde prohrává posměch a nadutost " T. Beckett
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 16:09:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:

Jsi na to sám a začínáš dělat vlastní engine. První věc, na kterou by sis měl odpovědět je, jestli chceš dělat hru, nebo engine.
Jestli máš rád RPG, tak bys určitě radši dělal herní obsah a to co nejdřív, ne strávit 2 roky nad enginem.


Mám rád obojí. Je pravda, že víc mě momentálně baví vývoj toho enginu. Nevadí mi, že třeba jen engine budu dělat 3 roky. Třeba jeden den nemám náladu na psaní enginu, tak se vrhnu na něco jiného a druhý den se zase vrátím k enginu. Vím, že to není zrovna ideální, nicméně mi to tak vyhovuje a postupně se propracovávám dopředu.

Dlaha napsal:

Zeptej se sám sebe, co máš na RPG rád a co bys chtěl udělat, a zjednoduš si svůj návrh na úplný minimum. Nemusíš dělat obrovský streamující se svět, kde můžeš lítat na poníkovi, máš na výběr 12 povolání a 6 ras a pro každou kombinaci mít vyvážený vývojový strom. To prostě není v jednom člověku reálný Smile


Já jsem otevřen všem návrhům. Čili pokud mě něco napadne během psaní té hry a budu to tam chtít přidat, tak to přidám. Konec konců jsem si na různé vylepšení i engine připravil už v náčrtu.

Dlaha napsal:

Vzal bych si příklad právě od tvůrců To the Moon:
http://www.pcgamer.com/2012/11/03/the-indies-guide-to-game-making/4/
je tam použitý už existující engine i vývojové nástroje, takže se tvůrce mohl soustředit jen na to, co ho opravdu baví, a to je příběh. A právě kvůli příběhu je tahle hra populární (ještě jsem to nedohrál, ale prý je to hra, která dokáže člověka rozplakat). A díky tomu, že si tvůrce dal reálné cíle, tak mohl hru dokončit (a vydělat nějaký ten peníz).


Nemůžu použít již existující engine, protože takový neexistuje. Proto se s tím patlám. Very Happy Respektive jsem nenašel 3D engine, který by využíval 2D plátno canvasu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 17:15:20    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dante napsal:
Zdravím ve spolek.

Všiml jsem si jak zde můj inzerát ve kterém hledám tým, zvedl vlnu zajímavých komentářů. Původně jsem nechtěl reagovat, a to z důvodu, že s podobnými ( Inteligentními a vysoce kvalifikovanými lidi ) kteří píšou takové ( nereálné a fantastické věci o nezávyslích vývojářích ) se setkávám v podstatě každý den. Většinou se jedná o jedince, kteří chovají vůči těmto vývojářům, jakou si zášť a závist, protože oni sami, nejsou schopni nápadu nebo snad nejsou natolik schopni aby si zajistili vlastní tým lidí.

Rozumný člověk, který má vědomosti ví, že spousta projektů vzniklo dá se říci na koleni. Velice by mne zajímalo, jak se asi v tuto chvíli, cítí jedinec, který před lety psal, na podobné fórum, že snažit se vytvořit akční hru na 4 počitačích a ve 4 lidech je naprostý nesmyl a že se jedná o retardované jedince,. Protože tito jedinci nyní vlastní společnos K2 a mají za sebou 2 nejuspěšnější hry století..Mafia 1 a Mafia 2. Smile

Bylo by velice snadné, těmto jedincům, kteří jsou poněkud mdlého rozumu, dokázat, jak jsou jejich komentáře mylné a jak se názory této slabé části jedinců diametrálně liší s profesionáli kteří o vývoji her, programu,enginu a jiných drobnosti přeci jen vědí vice.

Doporučuji, začínajícím vývojářum,kteří mají projekt, který má hlavu i patu,aby nedbali, na tyto jedince, a směle a bezestrachu se do svých projektů pustili. Protože,až vy budete mít svůj projekt hotov, oni budou stále zde a reptat něco o tom že jste retardi Smile

Přeji všem příjemný den..Dante

Project Team Leader

Čau Smile
Asi bych si tolik nefandil, že to tu je zrovna kvůli tobě.
Když už jsme u toho, nějak jsem z tvého inzerátu nepochopil, jestli ty lidi hodláš nějak zaplatit? Taky jsem nenašel žádné reference.
Jestli si myslíš, že se na Mafiích nedělalo fulltime a smolili to 4 týpci v garáži poté, co došli z práce, tak jsi na velkém omylu. Jinak FYI není to K2 ale 2K Czech.
Například Black Mesa trvala týmu (myslím, že se jich vystřídalo okolo 40ti) schopných lidí (ve volném čase) 8 let a to stavěli na hotovém enginu.
O co se tady ostatní snaží je dát najevo těm, co začínají, že je dobré v rámci možností klást si reálné cíle.
Například jít si cvičně zlézt osmitisícovku nebo jen tak si jít přeplavat La Manche nebo zaběhnout maraton, ideálně s nulovou přípravou.
Pokud nesedíš na zlatém dole, tak s $0 budgetem asi moc neuspěješ.
I když najdeš investora, máš pořád možnost, že ztratí zájem a přestanou téct peníze. Pak to můžeš zabalit.

PS Super Mario Bros 64 je skvělá hra Wink
PS2 Artista není ten, co si myslíš, že je Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 17:29:21    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dante napsal:

Doporučuji, začínajícím vývojářum,kteří mají projekt, který má hlavu i patu,aby nedbali, na tyto jedince, a směle a bezestrachu se do svých projektů pustili. Protože,až vy budete mít svůj projekt hotov, oni budou stále zde a reptat něco o tom že jste retardi Smile


A kde su tie hotove projekty Question To by ma inak zaujimalo.. toto forum uz existuje viac ako 10 rokov, bol tu vobec nejaky dokonceny projektu typu aky tu rozoberame prezentovany?... ono v podstate nejde ani tak o zaner ako o to ze proste prsiel novacik, nasiel team, a isli robit rovno rozsiahlejsi projekt na 2-3 roky a aj ho dokoncili... Viete niekto o niecom? Smile

Ozaj a kto ze to vlastni to 2K (ci K2) ? Smile

Da sa spravit hocico v hocikolko ludoch (aj jeden clovek vie spravit poriadnu vec) Ide o to mat skusenosti a vediet to rozplanovat, naplanovat, nadesignovat, naprogramovat... da sa ale ze to dokaze clovek ktory zacina s vyvojom.. no neviem.. ak ano tak to musi byt genius a chcem ho spoznat Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dante



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 22:45:09    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

mar napsal:
Dante napsal:
Zdravím ve spolek.

Všiml jsem si jak zde můj inzerát ve kterém hledám tým, zvedl vlnu zajímavých komentářů. Původně jsem nechtěl reagovat, a to z důvodu, že s podobnými ( Inteligentními a vysoce kvalifikovanými lidi ) kteří píšou takové ( nereálné a fantastické věci o nezávyslích vývojářích ) se setkávám v podstatě každý den. Většinou se jedná o jedince, kteří chovají vůči těmto vývojářům, jakou si zášť a závist, protože oni sami, nejsou schopni nápadu nebo snad nejsou natolik schopni aby si zajistili vlastní tým lidí.

Rozumný člověk, který má vědomosti ví, že spousta projektů vzniklo dá se říci na koleni. Velice by mne zajímalo, jak se asi v tuto chvíli, cítí jedinec, který před lety psal, na podobné fórum, že snažit se vytvořit akční hru na 4 počitačích a ve 4 lidech je naprostý nesmyl a že se jedná o retardované jedince,. Protože tito jedinci nyní vlastní společnos K2 a mají za sebou 2 nejuspěšnější hry století..Mafia 1 a Mafia 2. Smile

Bylo by velice snadné, těmto jedincům, kteří jsou poněkud mdlého rozumu, dokázat, jak jsou jejich komentáře mylné a jak se názory této slabé části jedinců diametrálně liší s profesionáli kteří o vývoji her, programu,enginu a jiných drobnosti přeci jen vědí vice.

Doporučuji, začínajícím vývojářum,kteří mají projekt, který má hlavu i patu,aby nedbali, na tyto jedince, a směle a bezestrachu se do svých projektů pustili. Protože,až vy budete mít svůj projekt hotov, oni budou stále zde a reptat něco o tom že jste retardi Smile

Přeji všem příjemný den..Dante

Project Team Leader

Čau Smile
Asi bych si tolik nefandil, že to tu je zrovna kvůli tobě.
Když už jsme u toho, nějak jsem z tvého inzerátu nepochopil, jestli ty lidi hodláš nějak zaplatit? Taky jsem nenašel žádné reference.
Jestli si myslíš, že se na Mafiích nedělalo fulltime a smolili to 4 týpci v garáži poté, co došli z práce, tak jsi na velkém omylu. Jinak FYI není to K2 ale 2K Czech.
Například Black Mesa trvala týmu (myslím, že se jich vystřídalo okolo 40ti) schopných lidí (ve volném čase) 8 let a to stavěli na hotovém enginu.
O co se tady ostatní snaží je dát najevo těm, co začínají, že je dobré v rámci možností klást si reálné cíle.
Například jít si cvičně zlézt osmitisícovku nebo jen tak si jít přeplavat La Manche nebo zaběhnout maraton, ideálně s nulovou přípravou.
Pokud nesedíš na zlatém dole, tak s $0 budgetem asi moc neuspěješ.
I když najdeš investora, máš pořád možnost, že ztratí zájem a přestanou téct peníze. Pak to můžeš zabalit.

PS Super Mario Bros 64 je skvělá hra Wink
PS2 Artista není ten, co si myslíš, že je Smile









Vzhledem k tomu, že tato debata vznikla po odeslání mého inzerátu, nemám důvod se domnívat, že je tomu jinak. Co se týče tvého komentáře: Nevidím jediný důvod, proč bych měl do inzerátu psát jak hodlám členy týmu, když už, tak vyplatit. Né zaplatit. Ja si je nekupuji,ale najímám. Každopádně tyto věci se řeší na obchodní schůzce a pohovoru který náboru do týmu předchází. ( Kdy jsi byl naposledy navštívil civilizaci, že ti takovéto základní informace unikli ??!! ) Pokud chceš projevit zájem o spolupráci s námi, využíj k tomu určenou e-malovou adresu, sem si jistý, že na osobním pohovoru, snad pochopíš více.

Co se týče referencí, opět nevidím jediný důvod, proč bych se měl v tomto směru na veřejném fóru o referencích vůbec zmiňovat. Setkám-li se s vážným zájemcem o spolupráci, budou mu podrobnosti zděleny. Víc není potřeba k tomuto tématu dodávat.

Co se týče K2 a Mafie. Když pominu fakt, že nemám potřebu si něco myslet, vzhledem k tomu že znám lidi, kteří byli u Mafie v jejím základu a tedy jsem v tomto směru informovanější než-li jedinec který v záchvatu nutnosti prokázat své znalosti proletí Google a Wiki aby mohl podat efektivní vyjádření, tak si myslím, že je zcela zbytečné v tomto směru cokoliv řešit. Smile

Co se týče toho ,co se snaží zde přítomní ( Gatesové ) říci začínajícím vývojářum. Řekni mi, jak můžeš ( TY ) nebo kdokoli tady vědět, co je a není reálný projekt. Pracoval jsi snad ty nebo někdo odtud, na projektu někoho, který byl podle tebe, či lidí tady, nereálný ?? Překvapuje mne, nabubřelost lidí, kteří si myslí, že když by takový projekt nebyli schopni uskutečnit sami, tak že to zákonitě není schopný uskutečnit kdokoli jiný. Smile

A jediné v čem máš pravdu a v čem s tebou musím naprosto souhlasit a to bez výhrad, je fakt, že bych to mohl skutečně zabalit, ale pouze v případě, že naberu do týmu jedince smýšlejícího stejě jako ty s názory, které by potopili Titanik už v přístavu. Smile

Přeji příjemný den. Přišel jsem, Viděl jsem, nevěřil Jsem !! Smile

Dante

Project Team leader
_________________
" Odhodlání jít dál, znamená zvítězit tam ,kde prohrává posměch a nadutost " T. Beckett
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dante



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 22:56:20    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Peto napsal:
Dante napsal:

Doporučuji, začínajícím vývojářum,kteří mají projekt, který má hlavu i patu,aby nedbali, na tyto jedince, a směle a bezestrachu se do svých projektů pustili. Protože,až vy budete mít svůj projekt hotov, oni budou stále zde a reptat něco o tom že jste retardi Smile


A kde su tie hotove projekty Question To by ma inak zaujimalo.. toto forum uz existuje viac ako 10 rokov, bol tu vobec nejaky dokonceny projektu typu aky tu rozoberame prezentovany?... ono v podstate nejde ani tak o zaner ako o to ze proste prsiel novacik, nasiel team, a isli robit rovno rozsiahlejsi projekt na 2-3 roky a aj ho dokoncili... Viete niekto o niecom? Smile

Ozaj a kto ze to vlastni to 2K (ci K2) ? Smile

Da sa spravit hocico v hocikolko ludoch (aj jeden clovek vie spravit poriadnu vec) Ide o to mat skusenosti a vediet to rozplanovat, naplanovat, nadesignovat, naprogramovat... da sa ale ze to dokaze clovek ktory zacina s vyvojom.. no neviem.. ak ano tak to musi byt genius a chcem ho spoznat Smile



Hned ráno zavolám do firmy, a speciálně kvuli tobě, ti nechám zaslat hotové projekty. Přetrhám si žíly, kvuli tomu, aby jsi je mohl vidět. Vážně. Neni pro mne totiž nic důležitějšího, než uspokojit touhu kluka na fóru. Smile

Vubec mne nepřekvapuje, že se zde neukázal žádný dokončený projekt. Chtěl bych se setkat s bláznem, který by mezi skupinku řezníku přišel ukázat právě narozené jehně. Rozumný člověk který čte vaše komentáře, musí mít vlasy šedé hrůzou. Člověk by předpokládal, že na fóru určeném vývojařině, narazí na solidní, inteligentní a taktní poloprofesionály nebo možná i profesionály. Ovšem to by jsme heldali jehlu v kupce sena.

Jsem rád, že sem na toto fórum vložil pouze inzerát a měl tak možnost odpovědět několika zcela normálním lidem, se kterými komunikuji ohledně možné spolupráce. Protože být zde každý den, asi bych začal užívat léky. Smile

Přeji příjemný den..

Dante
Project Team Leader
_________________
" Odhodlání jít dál, znamená zvítězit tam ,kde prohrává posměch a nadutost " T. Beckett
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 23:02:18    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dante napsal:
Hned ráno zavolám do firmy, a speciálně kvuli tobě, ti nechám zaslat hotové projekty.

Pokud jsou hotové, nemusíš je nikomu zasílat. Stačí když řekneš jak se jmenují a kde si je můžeme koupit.
Takže ... ?


Třeba takový Peto nebo Flash tady jistě nebudou mít problém ti ukázat, kde si můžeš koupit jejich hotové projekty.
V k tomu určené sekci je tu za poslední dobu několik dokončených projektů (nebo v hodně pokročilé fázi vývoje) a žádný z nich na kopytech roznesen nebyl.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P1trs



Založen: 17. 02. 2013
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 23:24:12    Předmět: Odpovědět s citátem

@Dante si trosku ujel ne? Nedokazes se prenest pres kritiku, ktera neni ani mirena primo na tebe Rolling Eyes pod nekym, tak labilnim bych vazne delat nechtel.
Pokud mas nejake zkusenosti, tak nevidim duvod proc je zatajovat, teda pokud se za ne nestydis Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 23:38:00    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dante napsal:
Nevidím jediný důvod, proč bych měl do inzerátu psát jak hodlám členy týmu, když už, tak vyplatit. Né zaplatit. Ja si je nekupuji,ale najímám. Každopádně tyto věci se řeší na obchodní schůzce a pohovoru který náboru do týmu předchází. ( Kdy jsi byl naposledy navštívil civilizaci, že ti takovéto základní informace unikli ??!! ) Pokud chceš projevit zájem o spolupráci s námi, využíj k tomu určenou e-malovou adresu, sem si jistý, že na osobním pohovoru, snad pochopíš více.

Co se týče referencí, opět nevidím jediný důvod, proč bych se měl v tomto směru na veřejném fóru o referencích vůbec zmiňovat.


Kluku, z jedineho dovodu. Ze tu je asi milion inzeratov od deti, ktore sa "hraju" na velku firmu a velky projekt. Pokial uvedies v inzerate ze ides robit MMO a neuvedies referencie (firma, atd) alebo aspon nenapises ci teda platene alebo nie... tak sa proste zaradis medzi taketo radoby indie co amaterske projekty.

Dante napsal:

Vubec mne nepřekvapuje, že se zde neukázal žádný dokončený projekt. Chtěl bych se setkat s bláznem, který by mezi skupinku řezníku přišel ukázat právě narozené jehně.


Ukazali, ale neboli nikdy prezentovany takto ako projekty ktore sa riesa v tomto vlakne Wink

Vlastne kazdy normalny clovek by sa tu mal prezentovat, vdaka tomuto fóru mozno najst kontakty, dat sa dokopy s ludmi a tvorit. Hoc aj nemat vlastny projekt, niekedy staci len odpovedat, pomahat, zapajat sa do diskusie. Ludi zapalenych pre hry je malo, kazdy kvalitny (budici kvalitny) clovek je vzacny ci uz v amaterskych podmienkach alebo v profesionalnych a tu sa da na nich natrafit...

Dufam len ze tie spominane projekty ktore sa tu teraz riesia, skutocne neprilakavaju takychto mladych ludi ktory chcu naozaj robit hry, ale nevedia este ako to chodi a nechaju sa zlakat (neskor znechutit) nejakymi takymi "spolocnostami", plných managerov, team leaderov a pod.... ale co to trepem, urcite sa nedajú zlákat.., tí normalni mladí maju rozum! Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: 17. březen 2013, 23:49:00    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dante napsal:
Vzhledem k tomu, že tato debata vznikla po odeslání mého inzerátu, nemám důvod se domnívat, že je tomu jinak. Co se týče tvého komentáře: Nevidím jediný důvod, proč bych měl do inzerátu psát jak hodlám členy týmu, když už, tak vyplatit. Né zaplatit. Ja si je nekupuji,ale najímám. Každopádně tyto věci se řeší na obchodní schůzce a pohovoru který náboru do týmu předchází. ( Kdy jsi byl naposledy navštívil civilizaci, že ti takovéto základní informace unikli ??!! ) Pokud chceš projevit zájem o spolupráci s námi, využíj k tomu určenou e-malovou adresu, sem si jistý, že na osobním pohovoru, snad pochopíš více.

Copak, snad ti někdo nešlápl na kuří oko? Smile Cítím z tebe nevyrovnanost Smile

citace:

Co se týče referencí, opět nevidím jediný důvod, proč bych se měl v tomto směru na veřejném fóru o referencích vůbec zmiňovat. Setkám-li se s vážným zájemcem o spolupráci, budou mu podrobnosti zděleny. Víc není potřeba k tomuto tématu dodávat.

A proč se tedy na veřejném fóru vůbec o čemkoli zmiňuješ?

citace:

Co se týče K2 a Mafie. Když pominu fakt, že nemám potřebu si něco myslet, vzhledem k tomu že znám lidi, kteří byli u Mafie v jejím základu a tedy jsem v tomto směru informovanější než-li jedinec který v záchvatu nutnosti prokázat své znalosti proletí Google a Wiki aby mohl podat efektivní vyjádření, tak si myslím, že je zcela zbytečné v tomto směru cokoliv řešit. Smile

Ohohó Smile Koho znáš? Vochozku? S tím jsem měl tu čest, když ještě frčel Vochozka trading a chystali Stíny noci. Dál to nebudu komentovat.
Mimochodem, pokud jsi takový fanoušek wiki, doporučuji http://cs.wikipedia.org/wiki/Pravidla_%C4%8Desk%C3%A9ho_pravopisu Wink

citace:

Co se týče toho ,co se snaží zde přítomní ( Gatesové ) říci začínajícím vývojářum. Řekni mi, jak můžeš ( TY ) nebo kdokoli tady vědět, co je a není reálný projekt. Pracoval jsi snad ty nebo někdo odtud, na projektu někoho, který byl podle tebe, či lidí tady, nereálný ?? Překvapuje mne, nabubřelost lidí, kteří si myslí, že když by takový projekt nebyli schopni uskutečnit sami, tak že to zákonitě není schopný uskutečnit kdokoli jiný. Smile

Je evidentní, že máš o lidech tady na fóru vysoké mínění, proč tedy dáváš inzeráty sem, když všemi tak pohrdáš?
Zaprvé o mně vůbec nic nevíš, zadruhé pár lidí, co mají za sebou dotažený komerční projekt by se tu našlo a zatřetí, jak můžeš někoho nazývat nabubřelcem, když se tak chováš sám?

citace:

A jediné v čem máš pravdu a v čem s tebou musím naprosto souhlasit a to bez výhrad, je fakt, že bych to mohl skutečně zabalit, ale pouze v případě, že naberu do týmu jedince smýšlejícího stejě jako ty s názory, které by potopili Titanik už v přístavu. Smile

Mám taky radost, že se pracovně nepotkáme.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 18. březen 2013, 00:05:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Tedy nejdříve jsem měl pocit, že Dlaha v prvním postu trochu přehání, ale tohle už je fakt síla. To se nám tu najednou nahromadila kopa dat pro analýzu. Nicméně pořád mi nejsou vůbec jasné kořeny tohoto sebeklamu.

Dante: máte vůbec nějaké dovednosti ve vývoji her (programování/grafika/design)? A máte vůbec nějaké dovednosti, vzdělání nebo zkušenosti s tím vaším Project Team Leadershipem? Myslím, že kdyby byla někde v ČR volná taková hromada peněz, která je potřebná pro vývoj MMO, tak bych se o tom dozvěděl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
swarm



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: 18. březen 2013, 07:56:05    Předmět: Re: Začátečníci a jejich MMORPG a FPS Odpovědět s citátem

Dante napsal:
Většinou se jedná o jedince, kteří chovají vůči těmto vývojářům, jakou si zášť a závist, protože oni sami, nejsou schopni nápadu nebo snad nejsou natolik schopni aby si zajistili vlastní tým lidí.

Závist je prostě typickou zaklínací mantrou všech turbokokotů. Už jsem se bál, že na ni nedojde Very Happy

Btw až přijdou nějaké reálné zkušenosti, tak se s nima ještě rád pochllubíš. Teď to ještě nemůžeš pochopit, ale časem ti to přijde úplně logické, protože reference jsou to hlavní, co ti může pomoct sehnat toho, koho potřebuješ (ať už v profi nebo indie scéne).

Dante napsal:
Vubec mne nepřekvapuje, že se zde neukázal žádný dokončený projekt. Chtěl bych se setkat s bláznem, který by mezi skupinku řezníku přišel ukázat právě narozené jehně.

Ona se všechna ta MMO RPG neukážou nejen tady, ale ani na recenzenstkých serverech, výběrech free her nebo čemkoli dalším. Prostě možná že ty desítky, možná stovky MMO RPG, které zde lidi podobným způsobem vyhlašovali v posledních 10 letech, nakonec vznikly, ale možná že jejich tvůrci k tomu přistupovali stejně a prostě chápali, že svět by jejich právě narozené jehně neocenil. Takže to skončilo v "šuplíku" jako velká reference, kterou nikdy nikomu neprozradí, protože proč by přece na veřejném fóru něco ukazovali... vždyť to je tak logické Laughing
_________________
Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW]


Naposledy upravil swarm dne 18. březen 2013, 08:26:22, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. březen 2013, 08:11:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Dante: Tohle téma nebylo myšlené na tebe, jen prostě pár posledních inzerátů tady na foru bych označil jako "Straw that broke the camel's back" Smile. Asi máš na téhle diskuzi svůj podíl, ale jen asi tak pěti procentní.
Vyskytuji se tady už nějakej ten pátek a četl jsem tuny podobných inzerátů. Tohle není útok na nikoho, spíš taková úvaha.

Důvod, proč tě tady lidi neberou vážně, je přesně ten, který zmínil Peto. Říkáš, že nebudeš uvádět reference, ani mzdovou nabídku, protože "v moderní civilizaci se tyhle údaje v pracovních nabídkách neuvádí". Jenže tyhle věci se do inzerátů píší a kvalitní vývojáři hledající práci je očekávají.
Snažíš se inzerátem někoho přilákat, kvalitní a zkušené jedince předpokládám, tak toho musíš nabídnout co nejvíc, ty je musíš přesvědčit, proč by oni měli chtít s tebou spolupracovat. Z inzerátu si musí zájemce udělat představu o tom, co ho čeká. Jestli to bude fulltime job nebo hobby, jestli bude pracovat ze svého domova, nebo jezdit někam do kanceláří, jestli bude mít měsíční mzdu, tantiémy nebo to dělat zdarma. A v neposlední řadě musí uvěřit, že ten projekt má smysl a bude dokončen (tady přichází na řadu reference).

Protože ve tvém inzerátu nic takového nemáš, tak tě všichni hodili do jednoho pytle spolu s dětma, kteří právě objevili GameMaker a chtějí udělat revoluci.

Určitě se rádi budeme mýlit, jen ty informace musíš dodat. Přidej reference, sídlo firmy, zdroj kapitálu, ...
Zatím jsou to prázdná slova a takových tady na foru už bylo neuvěřitelně moc, tak se lidem nesmíš divit.


P.S.: Dokončené a rozdělané projekty jsou tady přijímány velmi kladně. Většinou za odprezentování projektu v alespoň trochu pokročilejším stádiu vývoje dostaneš spoustu konstruktivní kritiky od zkušených vývojářů, což je neocenitelné. Jen musíš dokázat kritiku přijímat.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. březen 2013, 11:50:31    Předmět: Odpovědět s citátem

1Pupik1989 napsal:
Hunter: No RPG ala Skyrim to určitě být nemůže. Nejspíš to asi skončí tak, že s tím 2D to nechám jen opravdu na nějaké demo postav, objektů atd. Jen takovou prezentaci. Pokud ovšem nevymyslím způsob jak z toho vytáhnout víc, což asi už nejde. Kolikrát mám nutkání s tím seknout a napsat to v pořádném jazyce. Jenže když si představím tu celou cestu třeba s C#, jako když jsem začínal s javascriptem, tak to potěš koště. Znovu 7 let už bych asi nechtěl trpět. Very Happy


Na programování není nejtěžší naučit se jazyk, ale naučit se myslet. Jak jednou máš takový to "programátorský myšlení", tak naučit se nový jazyk už není takový problém.
Plus JavaScript a C# se mi zdají celkově hodně podobný. Tenhle přechod by pro tebe neměl být problém.

Já začínal s Object Pascalem a jak jsem si osvojil ten, tak lítám mezi ním, C++, C# a i ten JavaScript jsem zkoušel.
I v LISPu jsem něco dělal, ale ten není ze základu objektově orientovaný, takže tam byl přechod asi nejnáročnější.

Jestli o jiným jazyku přemýšlím, tak zkus, jaký by ti to dělalo potíže a sám uvidíš.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 18. březen 2013, 13:33:53    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]Dlaha, dakujem za toto vlakno, velmi dobre sa pri nom bavim (to myslim vazne) Very Happy Prilakalo to par trafenych husi, ktore musia gagat a o to nam, flamewar addictom, vzdy ide Smile V podstate suhlasim s najstrucnejsim komentarom, ktory udelil frca, ale nepouzil by som az take silne slovo. Naivita a namyslenost, zaklad neuspechu.[/OT]
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Strana 2 z 10

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna