.[ ČeskéHry.cz ].
Expanze - TB strategie (Vydáno)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 27. březen 2013, 20:00:43    Předmět: Odpovědět s citátem

lemplik napsal:
...


Trochu se zpožděním, dík za připomínky. Jestli se někdy dostanu k tvorbě pokračování, tak je budu brát na vědomí. Jen při jakékoli dlouhodobém projektu je nutné někdy říct "konec", kdy už se přestane vylepšovat.

Pro ostatní, vyšla mi celkem pozitivní recenze : http://plnehry.idnes.cz/expanze-recenze-0jo-/Clanek.aspx?c=A130325_185944_bw-plnehry-strategie_haj Skoro až podezřele pozitivní. Smile
_________________


Naposledy upravil Houp dne 27. březen 2013, 22:51:56, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 27. březen 2013, 22:18:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Odkaz nefunguje. Surprised

Jinak jsem hrál prvních pár misí, ale vůbec jsem nepřišel na to, jak postavit tržiště. Tutoriál to vysvětluje jako "postav město vedle vody", ale co pak?
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 27. březen 2013, 22:55:07    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
Odkaz nefunguje. Surprised

Jinak jsem hrál prvních pár misí, ale vůbec jsem nepřišel na to, jak postavit tržiště. Tutoriál to vysvětluje jako "postav město vedle vody", ale co pak?


Dík, opraveno. Omylem tečka na konci věty vložena do odkazu.

Tržiště se staví stejně jako lomy, doly, větrné mlýny apod. Po označení města označíš jednu ze tří okolních hex, kde si ještě nic nepostavil. Otevře se ti nabídka, kde je defaultně zaškrtnuta budova na těžbu surovin. Navíc je tam ale možnost překliknout na tržiště. (později na další budovy)

Ale dík za upozornění. Příště bych měl asi nějak víc zvýraznit nové věci, kde se objeví.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 28. březen 2013, 11:31:02    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
Odkaz nefunguje. Surprised

Jinak jsem hrál prvních pár misí, ale vůbec jsem nepřišel na to, jak postavit tržiště. Tutoriál to vysvětluje jako "postav město vedle vody", ale co pak?


jj měl jsem zpočátku stejný problém. Taky jsem to nějakou dobu nemohl najít
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
zdejv



Založen: 29. 03. 2013
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 19:29:39    Předmět: Problém s cestou Odpovědět s citátem

Na Bonuswebu jsem hledal nějakou pěknou strategii. A byl jsem mile překvapen když jsem našel předělávku mé oblíbené deskové hry. Hru jsem stáhnul nainstaloval vše potřebné. Hru spustím vše de naprosto normálně akorát nevím jak postavit cestu. na rohách se mi zobrazí možnost postavit město když kliknu na město tak se taky zobrazí možnost postavit na hexu budovu. Ale jak postavit cestu jsem nepřišel. Je chyba ve mě nebo v PC?
Děkuji za odpověď
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 19:43:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, asi jsem tutoriál vážně podcenil.. Nevěřím, že je chyba v PC a jako "správný programátor" musím říct, že není chyba v tobě, ale v programu, tutoriálu.

V tomhle http://www.indiedb.com/games/expanze/videos/ingame-video videu se asi ve 30. vteřině staví cesty.

Bez videa: Když najedeš na hranu mezi hexami, tak by se ti měla objevit červeně nebo zeleně cesta - dle toho, jestli ji tam můžeš postavit. Stačí tedy najet na hranu, stisknout levé tlačítko myši a potvrdit v oknu stavbu cesty.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
zdejv



Založen: 29. 03. 2013
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 20:12:34    Předmět: Odpovědět s citátem


Vidíš že jsem mezi hexama a cesta se mi nezobrazí. Takže chyba asi v Pc konfiguraci?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 20:39:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, to je hloupé. Asi chyba v tom. Ale je to divné. Kdyby ti nefungovala i stavba měst, tak bych to chápal, ale takhle mi to moc nedává smysl.

Můžeš prosím tě zkusit http://uloz.to/xxEkYas/expanzetestexe-zip tímhle exe souborem nahradit ten ve hlavní složce a ve hře (v kampani např.) zmáčknout dvakrát klávesu q? Napiš pak, co vidíš, ale ideálně screenshot (např. program Výstřižky ve Win)

Měla by veškerá 3D grafika zmizet a měl bys vidět jen mnoho mnohoúhelníků znázorňujících detekci, jestli jsi najel myší na cestu/město/hexu.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
zdejv



Založen: 29. 03. 2013
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 21:13:26    Předmět: Odpovědět s citátem




V režimu po dvou q se mi při najetí nezobrazí nic.
v režimu po jednom q se město zobrazí cesta ne.

Všiml jsem si že mám procesor pořád využit na 100%
nemužu mít slabé pc přeci jen už je starší.

Athlon 64 3200+ 2GHz
2Gb ram
Geforce 6600 256mb
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 21:18:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra je hodně blbě optimalizovaná.(bohužel) Mohlo by to být i tím.

Ještě můžeš zkusit pomocí g nastavit jednodušší grafiku a případně snížit rozlišení.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
zdejv



Založen: 29. 03. 2013
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 29. březen 2013, 21:26:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyzkoušeno. Bohužel hra se chová pořád stejně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 30. březen 2013, 16:20:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to mi bohužel došly nápady, co s tím. Kdyby mě něco nového napadlo, tak se ozvu.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 31. březen 2013, 00:20:21    Předmět: Odpovědět s citátem

hra dobra, sledujem ten vyvoj snad od zaciatku......
Ale nedami nereagovat na momentalnu situaciiu ze niekomu nieco nefunguje:
Toto je presne dovod preco pouzit existujuci engin...mas napad na dobru hru (viz. Expanze) , ides s tym do sutaze/ alebo to chces predavat ...proste ide ti o hru POUZI HOTOVY ENGINE........... je milion dovodov preco hra nejde na tej alebo tej konfiguracii a to sme len u PC platformy.....takze fakt je toto rozhodnutie dolezite...
Kopec ludi tu na fore pluje na hotove enginy (taky VladR bude o Unity3d hovorit ze klikacka ) ale ked sa na to pozrieme detailne tak uspesne a/alebo komercne veci bezia na hotovych enginoch a potom tu mame par "toto je moj namakany engine" hier ktore bud stoja uplne zaprd alebo maju problemy z kompatibilitou ktoru jeden clovek fakt nedokaze vyriesit.
Fakt sa netreba dat rozhodit kecamy o menejcennosti hry z hotoveho enginu
Absolutna vacsina studii si nejaky hotovy engin licencuje a tie najlepsie hry vznikaju prave na nich. Tu hru za vas v tom engine nik nevymysli ani neurobi a vsetko ostatne su len namyslene kecy par chytrakov.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
falcon



Založen: 26. 07. 2008
Příspěvky: 97

PříspěvekZaslal: 31. březen 2013, 07:39:43    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
... a tie najlepsie hry vznikaju prave na nich. Tu hru za vas v tom engine nik nevymysli ani neurobi a vsetko ostatne su len namyslene kecy par chytrakov.


Musim 100% souhlasit. Čím dřiv toto pochopíš tím dřív začneš dělat opravdové hry. Lidi co nadávají na herní enginy jsou pro mě naprosto mimo. Úkolem vývojáře her neni programovat herní engine ,ale...... dělat hry! Jak jednoduché. Bohužel se stále najde spousta lidí co sice mluví o tom že chtějí dělat hry, ale nakonec místo toho programujou enginy. Použitím herního enginu se nijak nedegraduješ, je to stejné jako když ti někdo staví barák. Takdy není méněcenny protože použivá míchačku, jeřáb nebo lopatu a nevyrábí si ten jeřáb sám "like a boss". Úkolem je postavit barák , stejně jako našim je udělat hru. Za herním enginem stojí tisíce a statisíce člověkohodin, lidí co se specializujou na to aby engine fungoval a šel snadno použit. Tito lidé protebe pracujou ikdyž ty tvoříš hru a opravujou chyby o kterých ty ani nevíš a ani vědět nemusíš. Tvojím úkolem je jen toho využit s nestrácet čas s blbostma. Nevymýšlej znovu kolo.(tato reakce je tak obecně myšlena, konkrétně tvojí hru moc neznám, takže sito neber osobně, spíš rada pro všechny)
_________________
Running Pillow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 31. březen 2013, 10:10:46    Předmět: Odpovědět s citátem

falcon, DespeRadoX : souhlasím s Vámi víceméně.

Jediné, v čem bych oponoval, že XNA je do jisté míry hotový engine. Nevím, jestli s tím máte zkušenosti, ale např. jak je grafika ve hře teď, tak jsem neřešil vůbec načítání modelů, jejich zobrazení, osvětlovací model atd. I stíny ve hře využívají dost toho, co je v XNA zabudované.

Kompatibilitu na různé systémy jsem moc neřešil, protože jsem očekával, že to vyřešili jeho autoři. Zvlášť, když je to Windows/XBox/Windows Mobile only. A nahlášená chyba ve hře je buď chybou v jejich enginu, ale třeba je možné, že tam mám chybu já.

Ale jinak bych už XNA nepoužil. Rychle se v tom píše, neřeší se spoustu věcí a člověk se tam zaměřuje na tvorbu samotné hry. Mínusy jsou, že od toho Microsoft dal ruce pryč a třeba už instalace vývojového prostředí na Win8 potřebovala vygooglení malého hacku. Druhá věc, co mi u toho vadí, je snadnost distribuce hry. Teď musím nutit lidi si instalovat XNA redistrutable a sám vím, že nerad cokoliv instaluji jako podpůrný software jinému, který chci používat. No a další mínus, kdybych chtěl, aby hra vypadala lépe, tak už se dostávám za hranice toho, co dělá engine a co musím programovat sám.

Tedy osobně si myslím, že tak jak jsem využil XNA, tak využití Unity, Ogre, Crytek Enginu by mi práci na hře neulehčilo.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 5 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna