.[ ČeskéHry.cz ].
Unity - velikost particlu

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 3. květen 2013, 09:42:44    Předmět: Unity - velikost particlu Odpovědět s citátem

Nevíte někdo, jak zařídit, aby particle měnil svojí velikost během života? Nastavil sem "Size over Lifetime", ale particly mají pořád velikost Start Size (v mojem případě 0). Přitom "Color over Lifetime" funguje dobře. Na netu sem o tom nic nenašel. Asi to má fungovat. Start Lifetime je taky nenulový. Mám Unity 3.5 Pro. Možná to funguje nějak jinak...jinak než particle systémy v mojem enginu :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 3. květen 2013, 09:46:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak nic...ono se to tim násobí, pěkně blbej názve "Start size". ...no, aspoň sem trochu zvedl počet příspěvků na C-H :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 4. květen 2013, 08:22:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych stejně jen napsal, že nám to funguje a poslal ti příklad Wink

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Axio754



Založen: 02. 08. 2013
Příspěvky: 4
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 13:32:19    Předmět: Unity - problem s texturami Odpovědět s citátem

Zdravim,
v Unity mam problem s texturami - ked chcem importnut model ktory uz textury ma (importujem .fbx z Blendru) tak ten predmet ich nema, je len sivy a ma tu uplne zakladnu texturu....

Pozeral som vela navodov atd.. Tak ma napadlo napisat sem ze tu asi niekto pomoze Smile

Vopred Ďakujem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zue



Založen: 05. 07. 2012
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 13:50:21    Předmět: Re: Unity - problem s texturami Odpovědět s citátem

Axio754 napsal:
Zdravim,
v Unity mam problem s texturami - ked chcem importnut model ktory uz textury ma (importujem .fbx z Blendru) tak ten predmet ich nema, je len sivy a ma tu uplne zakladnu texturu....

Pozeral som vela navodov atd.. Tak ma napadlo napisat sem ze tu asi niekto pomoze Smile

Vopred Ďakujem.


Skus po kliknuti na model, v Inspectore, zoskroluj si to az dole, kym nenajdes Material, nastav Shader podla toho co ti treba (trebars Diffuse) a ako main color nastav danu texturu.

Chyba moze nastat aj pri exporte z Blendru, uisti sa, ze exportujes s modelom aj textury.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Axio754



Založen: 02. 08. 2013
Příspěvky: 4
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 14:14:34    Předmět: Re: Unity - problem s texturami Odpovědět s citátem

Zue napsal:
Axio754 napsal:
Zdravim,


Skus po kliknuti na model, v Inspectore, zoskroluj si to az dole, kym nenajdes Material, nastav Shader podla toho co ti treba (trebars Diffuse) a ako main color nastav danu texturu.

Chyba moze nastat aj pri exporte z Blendru, uisti sa, ze exportujes s modelom aj textury.


No, Ked chcem dat jeden typ textury tak to ide - ale ked tam maju byt 2 tak uz nie..
Priklad : mam mec - rucka ma byt hneda ako drevo a cepel z kovu.. Ked tam v blendri textury dam tak ich neimportne ale na dany model sa da nastavit textura ale len jedna ktora pokryje cely model

Ale uz som videl aj ze proste je to jedna textura ktora ma vsebe proste aj nakreslenu rucku aj cepel atd.. a len to aplikujes - no ale to neviem ako urobit :/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zue



Založen: 05. 07. 2012
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 14:31:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Osobne s Blendrom nemam skusenosti, ale skus toto:

http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.4/Manual/Textures/Painting
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Axio754



Založen: 02. 08. 2013
Příspěvky: 4
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 15:23:15    Předmět: Odpovědět s citátem

No tam vysvetluju texture painting a v tom menu je tam medzi ''Textures'' toho moc nenasiel som nic co by pomohlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zue



Založen: 05. 07. 2012
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 15:36:48    Předmět: Odpovědět s citátem

nakreslis texturu na model a potom ju vyexportujes ako jeden celok (subor)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Axio754



Založen: 02. 08. 2013
Příspěvky: 4
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2013, 15:41:30    Předmět: Odpovědět s citátem

No vlastne to plati aj ked importnem obrazok (texturu) dam to na model a exportnem ako jeden subor hej ale tam je stara verzia blendru - nastavenia nesedia...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna