.[ ČeskéHry.cz ].
Zobrazení obsahu Cube mapy - OpenGL, GLSL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 5. květen 2013, 21:18:34    Předmět: Zobrazení obsahu Cube mapy - OpenGL, GLSL Odpovědět s citátem

Zdravím,

chci se zeptat, zda se nějak zobrazit textura (např. hloubková) jedné strany cube mapy. Prostě chci vytvořit vizualizaci obsahu cube mapy (takový ten kříž jak je např. gDEBuggeru). Jde nějak "vybrat" třeba jedna textura?

Díky moc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 5. květen 2013, 22:47:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslim ze ten DirectX Texture Tool to vie zobrazit (teda ak to je DDS tak urcite Smile ostatne formaty neviem, ale mal by to zobrazit aj tak...

Alebo to chces zobrazit v nejakej tvojej aplikacii? aj to sa da cez shader a 3D texture coordinaty... ale 3D Texturu (hlbkovu) no neviem ci sa to da s tym som sa asi este nestretol Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 5. květen 2013, 23:28:58    Předmět: Odpovědět s citátem

No právě to chci ve své aplikaci. Prostě dělám Cube map shadow mapping a chci si na obrazovce nechat vykreslit všech 6 stran s uloženou hloubkou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 6. květen 2013, 07:33:47    Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj, ja by som to robil tak, ze by som vykreslil 6 stvorcov a pre kazdy by som upravil texturovacie koordinaty.
Teda pre X+ by som natvrdo nastavil 1 pre x pri samplovani: float3(1,y,z) pre X- by bolo: float3(-1,y,z).
pre Z+: float3(x,y,1) atd..
ostatne by boli normalne 0..1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 6. květen 2013, 12:23:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, vyzkouším. Upřímně něco podobného mě napadlo, ale doufal jsem, že bude existovat nějaký trik Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna