Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 5. květen 2013, 21:18:34 Předmět: Zobrazení obsahu Cube mapy - OpenGL, GLSL |
|
|
Zdravím,
chci se zeptat, zda se nějak zobrazit textura (např. hloubková) jedné strany cube mapy. Prostě chci vytvořit vizualizaci obsahu cube mapy (takový ten kříž jak je např. gDEBuggeru). Jde nějak "vybrat" třeba jedna textura?
Díky moc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peto

Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 5. květen 2013, 22:47:23 Předmět: |
|
|
Myslim ze ten DirectX Texture Tool to vie zobrazit (teda ak to je DDS tak urcite ostatne formaty neviem, ale mal by to zobrazit aj tak...
Alebo to chces zobrazit v nejakej tvojej aplikacii? aj to sa da cez shader a 3D texture coordinaty... ale 3D Texturu (hlbkovu) no neviem ci sa to da s tym som sa asi este nestretol  _________________ Code or die!
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 5. květen 2013, 23:28:58 Předmět: |
|
|
No právě to chci ve své aplikaci. Prostě dělám Cube map shadow mapping a chci si na obrazovce nechat vykreslit všech 6 stran s uloženou hloubkou. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 6. květen 2013, 07:33:47 Předmět: |
|
|
ahoj, ja by som to robil tak, ze by som vykreslil 6 stvorcov a pre kazdy by som upravil texturovacie koordinaty.
Teda pre X+ by som natvrdo nastavil 1 pre x pri samplovani: float3(1,y,z) pre X- by bolo: float3(-1,y,z).
pre Z+: float3(x,y,1) atd..
ostatne by boli normalne 0..1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 6. květen 2013, 12:23:17 Předmět: |
|
|
Díky, vyzkouším. Upřímně něco podobného mě napadlo, ale doufal jsem, že bude existovat nějaký trik  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna