Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. květen 2013, 12:00:22 Předmět: SDL :: Windows 8 |
|
|
Zdar,
ve škole jsem poskytnul pro předmět PH svůj engine. Někteří lidi už tam přešli na Windows 8. Nemilé zjištění bylo to, že SDL na W8 není schopné dostat okno do Fullscreenu a ani se mi nepovedlo napozicovat okno pomocí funkce SetWindowPos. Popř. vynutit skrytí lišty atp.
V čem je sakra problém. Na netu jsem nevygooglil skoro nic o tom, že by se SDL nekamarádilo s Windows 8.
Na druhou stranu můžu být rád, že tam vůbec aplikace psaná v mém enginu běží...
Microsoft, furt nějaké problémy... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tringi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 26. květen 2013, 13:53:02 Předmět: |
|
|
Já věřím že problém je na straně SDL.
Žádný ze software, na kterém pracuju a který fullscreen používá, neměl na Windows 8 v tomto ohledu sebemenší problém.
Lišta exploreru se skryje automaticky, existuje-li okno, které začíná na 0,0 a jehož rozměry jsou přesně velikosti té obrazovky.
Ukaž kód. _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. květen 2013, 14:34:09 Předmět: |
|
|
a je to SDL 1.2 alebo uz 2? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. květen 2013, 16:09:03 Předmět: |
|
|
SDL 1.2
Dokud SDL 2.0 nevyjde oficiálně, tak se budu držet toho starého... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. květen 2013, 16:13:56 Předmět: |
|
|
Není co ukazovat, standardní SDL inicializace. Zvolim flag SDL_FULLSCREEN, ale ve W8 mi to prostě udělá jen okno. Na XP, Vistách i W7 to funguje v pohodě, ani na Ubuntách to problémy nedělá.
Ještě zkusím najít nějakého jiného blázna, který má W8 a zkusím to, jestli to není jenom nějaký lokální problém na PC dotyčného ve škole. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. květen 2013, 16:39:53 Předmět: |
|
|
tak SDL pouziva Valve pre svoje Source hry na linuxe. myslim ze SDL2 je uz stabilne a teraz odladuju chyby. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 26. květen 2013, 19:35:16 Předmět: |
|
|
Všechny mý SDL hry na mým webu jsem teď vyzkoušel na Win 8 non-Pro 64bit a zcela bez problému. Ty hry a přiložené SDL jsou z roku 2003/2004. Tak zkus DLLku z nich a/nebo kouknout na jejich zdroják a porovnat se svým. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 27. květen 2013, 19:04:26 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Všechny mý SDL hry na mým webu jsem teď vyzkoušel na Win 8 non-Pro 64bit a zcela bez problému. Ty hry a přiložené SDL jsou z roku 2003/2004. Tak zkus DLLku z nich a/nebo kouknout na jejich zdroják a porovnat se svým. |
Ok...
Udělám malé demíčko, které vyzkouší všechny režimy (wokenní mód s lištou, wokenní mód bez lišty, fullscreen)...beztak má týpek starou verzi SDL...ani bych se nedivil.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|