Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Krvavko
Založen: 12. 10. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 13. říjen 2012, 19:31:37 Předmět: Ako začať |
|
|
Zdravím som tu nový.Mám nápad na skvelú hru no neviem ktorý programovací jazyk si vybrať.Nechcem pouzívať game engine a neviem,ktorý jazyk zvoliť. C++ alebo C#.Kúpil som si dve knihy:Naučte se programovat v C++ za 21 dni,Programovaní 3D her v jazyce C#.
V com je lepsie:
-naprogramovať AI
-Inventar
-Spawny
-Shopy atd. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 13. říjen 2012, 20:39:20 Předmět: :) |
|
|
zdravim,
ako vtip nie zle...
zatim _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 15. říjen 2012, 09:56:25 Předmět: |
|
|
C# je o neco jednodussi nez C++, ale pokud jsi nikdy neprogramoval, tak nemas sanci nejakou hru naprogramovat.
Pokud se opravdu chces pustit do tvorby hry, tak se nejdrive nauc zaklady programovani na jednoduchych programech, nauc se objektove premyslet, zjisti si, jak se tebou popisovane casti hry programuji a az pak (za par mesicu nebo mozna spise let) se budes moci pustit do nejake "vetsi" hry, pokud u toho vydrzis. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 15. říjen 2012, 09:57:19 Předmět: |
|
|
EDIT: double, dal jsem u postu odeslat a cca minutu se nic nedelo, internet mi celou dobu sel, neni nejaky problem na serveru?
Jinak tohle kdyztak muzete smazat.
Naposledy upravil satik dne 15. říjen 2012, 10:01:58, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zhuleny
Založen: 31. 01. 2012 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 15. říjen 2012, 09:58:07 Předmět: |
|
|
Nemas ponatia do coho sa pustas
Ale ak si vytrvaly a naozaj to chces dosiahnut tak si vyber jeden z tych jazykov a uc sa v nom, nikto ti nikdy nepovie co je to to najlepsie na pisanie hier. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goddard
Založen: 06. 11. 2007 Příspěvky: 175 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 16. říjen 2012, 14:29:55 Předmět: |
|
|
Kdybys chtel programovat hry v JavaScriptu a HTML5, tak by se ti mohlo hodit tohle: http://projects.joshy.org/books/canvasdeepdive/toc.html
Vyvoj her v prohlizeci ma taky svoje specifika, ale da se rict ze nejakou jednoduchou hru napises za vikend. Samozrejme to nebude AAA titul, kvuli ekosystemu (prog. jazyk, schopnosti, rychlost JS VM atd.) _________________ http://www.dredwerkz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aroidzap

Založen: 14. 11. 2011 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 16. říjen 2012, 16:08:31 Předmět: |
|
|
Gamemaker - tam ziskas programovaci mysleni, z toho se pak da krasne prejit na C++ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 16. říjen 2012, 19:02:38 Předmět: |
|
|
Aroidzap napsal: |
Gamemaker - tam ziskas programovaci mysleni, z toho se pak da krasne prejit na C++ |
Ehm... krásně? Problematika ukazatelů a polí? Templates, casts, OOP, přetěžování operátorů? Jestli se tohle naučí v Game Makeru, tak to je lepší nástroj, než jsem myslel
Jinak jsem plně pro C# (pokud nechceš dělat MMORPG a nepotřebuješ spoustu výkonu ). _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aroidzap

Založen: 14. 11. 2011 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 16. říjen 2012, 19:12:34 Předmět: |
|
|
mozna ne krasne, ale podle me to je nejlepsi na pochopeni programovani  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 16. říjen 2012, 23:58:00 Předmět: |
|
|
1. Rozhodni se, jestli chceš být programátor a trávit hodiny logickým přemýšlením a řešením problémů, optimalizací kódu nebo být herní designér a trávit hodiny přemýšlením o příběhu, navrhováním levelů apod. Obojí je fajn a každý má hlavu na něco jiného.
2. Pokud ses rozhodl být programátor, pak je fuk jestli C++ nebo C#. Pokud ses rozhodl být herní designér, pak si stáhni nějaký hotový engine a C++ pusť z hlavy. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aroidzap

Založen: 14. 11. 2011 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 17. říjen 2012, 15:20:40 Předmět: |
|
|
+1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jacobs322
Založen: 28. 05. 2013 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 28. květen 2013, 12:07:09 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
1. Rozhodni se, jestli chceš být programátor a trávit hodiny logickým přemýšlením a řešením problémů, optimalizací kódu nebo být herní designér a trávit hodiny přemýšlením o příběhu, navrhováním levelů apod. Obojí je fajn a každý má hlavu na něco jiného.
2. Pokud ses rozhodl být programátor, pak je fuk jestli C++ nebo C#. Pokud ses rozhodl být herní designér, pak si stáhni nějaký hotový engine a C++ pusť z hlvya. |
No ja som sa s kamosom dohodol ze on vymysli pribeh a ja urobim kod  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. květen 2013, 10:49:09 Předmět: |
|
|
Stáhni si Unity (free verze už má zdarma exporty i pro mobilní platformy, dřív byly za peníze). Pak si najdi tutoriál na nějakou jednoduchou hru, podívej se, jak je to udělané, zkus si tam modifikovat věci, tím se nejrychleji naučíš co má jaký význam. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Krolli
Založen: 12. 05. 2013 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 29. květen 2013, 20:18:39 Předmět: |
|
|
O knizke "Naucte sa programovat v C++ za 21 dni" by som celkom pochyboval. Ako vysvetluje aj tento komix.
Ako niekto povedal, zacat robit hru ako prvy program nieje uplne dobry napad. Ak sa do toho ale chces naozaj pustit, odporucam zobrat si nejaku jednoduchu, dobre znamu hru, ako napr. Tetris, a spravit ju so vsetkym co k tomu patri (menu, zvuky, tabulka skore atd.). Jednak zistis co to vsetko obnasa, a zaroven si vybudujes zaklad (alebo "engine" ak chces) ktory mozes pouzit pri dalsich hrach. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|