Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 16. červenec 2013, 20:09:47 Předmět: Go Rally |
|
|
Go Rally je nase (Inputwish) prvni hra na iPady. Jde o komunitni zavodeni. Kazdy hrac muze volne stavet a publikovat trate. Vsechny informace, trate a podobne jsou v cloudu. Hra obsahuje system vyzev a zebricku. Hraci maji take svuj rating (postaveny na elo). Z technickeno hlediska: vse bezi plynule na 60fps, trat, mosty a okoli je dynamicky modelovano a texturovano.
Gameplay preview video: http://youtube.com/watch?v=9ASUwwFnG0o
Track builder preview: http://www.youtube.com/watch?v=XLRPkNGcUnQ
Hra jeste nevysla ale jeji vydani se uz rychle blizi.
http://www.inputwish.com | http://gorallygame.com | @gorallygame
Naposledy upravil quas4 dne 17. červenec 2013, 20:38:38, celkově upraveno 3 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 16. červenec 2013, 20:25:39 Předmět: |
|
|
Hej, to je vážně parádní.
Moc se mi to líbí. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 16. červenec 2013, 20:44:09 Předmět: |
|
|
Hraní mi připomíná Ignition. A to je dobře. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 17. červenec 2013, 20:39:31 Předmět: |
|
|
dik.
update: pridano video z editoru trati. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 17. červenec 2013, 21:49:13 Předmět: |
|
|
parádní. Jak hra, tak editor. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 18. červenec 2013, 07:48:45 Předmět: |
|
|
Tak to hej, klobuk dole. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. červenec 2013, 14:15:31 Předmět: |
|
|
Vypadá to dobře, i název dobře zvolený (úderný a zapamatovatelný), držím palce  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 19. červenec 2013, 07:50:45 Předmět: |
|
|
prijemny editor, prijemna hra, ale nejak tam postradam partikly, nejake kouriky od smyku apod. ozivilo by to...
jinak hra vypada na profi urovni, ikdyz napr s texturama zeme bych si trosku vice pohral.... ale to je jen muj defektni nazor
ikdyz v zime jsem tam neco zahledl, pak taky treba stopy po smyku na ceste...
jinak kdyz se tak divam, ingame video... proc zbytecne zaplacavate plochu plynem a brzdou, kdyz na brzdu ani jednou nesahnes, dle meho by bylo lepsi reseni asi udelat jen brzdu a automaticky plyn... jak to ve hrach prevazne byva...
ale chapu, ze hru uz mate hotovou... a nic menit nechcete  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 19. červenec 2013, 08:55:22 Předmět: |
|
|
Nebo plyn a automatickou brzdu. Pokud nechcete hráče ochudit o "čím silněji to mačkám, tím rychleji to pojede". A taky aby mu to neujíždělo, když na nic nešahá. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 19. červenec 2013, 10:05:19 Předmět: |
|
|
video na youtube velmi zkresluje (hra se takto nikde neseka a vse je pekne ostre) ale treba na sotoline nebo na trave jde od auta hodne koure. S particly jsem musel opatrne protoze na cestu a rough (otexturovany pas po stranach vozovky) jsem musel pouzit "dependent texture read" (dynamic texture lookup) ve fragment shaderu a to je proste na techto gpu dost brzda (tj. napsat texture splatting by spotreboval prilis moc vykonu). Aby to vypadalo dobre musel jsem udelat pseudo perspektivni mapovani. Alfa testing na techto iphone/ipad cipech je take priserne pomaly (pouzivaji o dost jiny zpusob rendering nez pc gpu). K udrzeni se na plynulych 60fps bylo potreba si dost hlidat fillrate a prijit s nekolika neprilis beznymi resenimi (o tom by se dalo napsat hodne). Stopy po smyku mam jeste v todo, ale nevim jestli se k tomu dostanu.
Co se tyka ovladani tak velikosti nam pripadaji ok protoze kdyz se clovek vylozene nediva pod prsty a sleduje deni ve hre tak nevedomky maji prsty nejaky rozptyl a tahle velikost vysla z testovani. Brzda slouzi i jako zpatecka (kdyz to clovek napere nekam do lesa) a take lze postavit trat na ktere se bez brzdy hrac vubec neobejde. Automaticky plyn by podle me hru stahnul k prilisne arkadovosti - cela hra je postavena na tom ze hraci se predhaneji v tom kdo ma nejlepsi jezdecke schopnosti (kdykoliv si lze napriklad zobrazit kdo je aktualne nejlepsi jezdec na svete). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 19. červenec 2013, 10:49:11 Předmět: |
|
|
Hra vypada paradne. Nemuzu se vsak zbavit dojmu, ze auto je v permanentnim smyku. Vypada to, jako by melo stred otaceni nekde u prednich kol, ale mozna to jen dela ta kamera. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yuri86

Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 30. červenec 2013, 15:01:52 Předmět: |
|
|
novy web: http://www.gorallygame.com
mimoto bylo ve hre vypracovano velke mnozstvi optimalizaci. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 24. září 2013, 09:51:26 Předmět: |
|
|
nieco nove? stale to sledujem a nic... a hra sa mi zdala vcelku dokoncena. Kedy planujete vidanie? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 24. září 2013, 18:28:36 Předmět: |
|
|
dokoncena vlastne je, ale rozbehlo se jednani s velkym publisherem (podpis smlouvy je na spadnuti) coz vydani oddaluje. Od jejich doporuceni si slibujeme vetsi profit a taky na zaklade jejich zkusenosti a dat vetsi spokojenost hracu. Jednorazove placene hry jsou na mobilnim trhu uz zrejme mrtve. Zaroven ale nechci vylozene zklouzknout k prisernostem typu caste nakupovani casu nebo benzinu. Tento okruh problemu resi hlavne kolega.
Ja se mezitim soustredim na ruzne drobnosti jako hezci detaily, optimalizace, lepsi casticove systemy, vyhledove snad i jezirka a podobne. Taky prestavuju serverovou architekturu (nginx, clojure, php, redis a postgres) - server (resp. servery) musi ustat o dost vetsi pocet DAU nez jsem si puvodne predpokladal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|