Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. říjen 2013, 14:09:41 Předmět: Unity3D - vykreslení GUI do textury |
|
|
Nevíte někdo náhodou, jak v Unity(pro) vykreslit GUIčko do textury? Kamera + render textura gui nevykreslí.
A dělat screenshot, ten načíst ze souboru jako texturu (jak to dělají tady: http://wiki.unity3d.com/index.php/ScreenCapture), to taky neni moc dobrý nápad :-). Rozlišení bude nějakých 3000 a něco, ale to menu potřebuju 320x240 v textuře. Zní to divně, co? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Awn
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 12:52:15 Předmět: |
|
|
Reseni se dvema kamerama by ti nestacilo?
Ta druha kamera by mela Depth vyssi nez main kamera, a nastavil by jsi ji ViewportRec tak aby byla ve 320x240 vyrezu ..
Musis nastavit jeste Culling Mask samozrejme. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 12:57:29 Předmět: |
|
|
Stačilo, ale Unity to Guičko nevykreslí. To se rendruje až po kamerách, jeslti to dobře chápu (koukal jsem na obsah render textury do který jsem rendroval kameru která zabírá celý screen). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 19:10:04 Předmět: |
|
|
vsetko GUI sa v unity kresli navrch, takze ti to nepojde tak ako chces... vlastne gui si sprav...s 3d textom a tak... _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 19:21:00 Předmět: |
|
|
No právě, už sem se s tim smířil :-). Ale moc mě to netěší, jde o projekt, který mě začíná obzvlášť sr..t. A ten spacepilot dvojnásob. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 20:39:52 Předmět: |
|
|
Co nejde? Musíš do toho prásknout pěstí jako Jan Hus. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Awn
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 12. říjen 2013, 10:52:49 Předmět: |
|
|
Spis pouzit nejakou proflaklou a lety proverenou GUI knihovnu (NGUI napr.) jestli to ma byt cokoliv komplikovanejsiho a nevymyka se to normalnim GUI prvkum
Pokud vim tak vsechny tyhle knihovny funguji pres klasicke meshe kvuli snizeni drawcallu .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 12. říjen 2013, 13:58:54 Předmět: |
|
|
Nebo vzít nějakou profláklou knihovnou a prásknout do ní pěstí jako Jan Hus...anebo rovnou do toho Unity :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 12. říjen 2013, 18:44:40 Předmět: |
|
|
Přesně, žádné poraženectví, pořádně do toho prásknout a zažehnout ten oheň  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 13. říjen 2013, 15:53:30 Předmět: |
|
|
Však já nesmýšlel poraženecky, vím jak to udělat jinak, jen mě to nebaví. Unity je dobrý sluha, ale zlý pán :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|