Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. únor 2014, 17:46:32 Předmět: |
|
|
Mám k zombie věcem prostě averzi a přijde mi trochu zbytečný, aby zvlášť malý týmy dělaly další a další zombie fps.
Pokud to není nějaká zkouška technologie nebo něco podobného.
Jinak na webu se píše mimo jiné "story-based game". Škoda, že to není víc poznat v tom traileru. Jestli to má bejt atmosférická střílečka s příběhem, tak by to mělo být poznat z toho traileru. Ten však spíš vypadá jako výpis featur co se podařilo naprogramovat. Alespoň to tak na mě působí.
Ukázal bych spíš o čem ta hra je - atsmoféru, příběh, emoce. Že tam pujde najít lékárničku ve skříňce mi nepřijde moc zajímavý. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 9. únor 2014, 22:18:02 Předmět: |
|
|
Napisete nieco o pouzitych technologiach? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 9. únor 2014, 22:49:23 Předmět: |
|
|
Hra běží na Unity. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 10. únor 2014, 09:16:29 Předmět: |
|
|
Mě zombie fps potěší víc než logický hříčky, nebo další fantazy (nebo sci-fi) RPG :-). Grafika na screenshotech vypadá pěkně, takže paráda. Gratuluju k dokončení a přeju hodně úspěchu s prodejem. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 10. únor 2014, 10:16:03 Předmět: |
|
|
Ja mam zombie veci tiez rad, nikdy ich nie je dost
Sice si to na mojom starom mobile (sice s androidom) asi ani nepustim, ale drzim palce, nech sa predava
Edit: FŇUCK, nechal som sa napalit  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Naposledy upravil pcmaster dne 12. únor 2014, 17:16:42, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. únor 2014, 11:20:19 Předmět: |
|
|
Sakra
Zombie mě budou asi pronásledovat i po smrti.
Na jednu věc jsem ale zapomněl - gratulace k dokončení, bez ohledu na cokoli je skvělé mít dokončenou a vydanou hru! _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 12. únor 2014, 13:27:42 Předmět: |
|
|
Díky. Zatím byly prodeje hluboko za nejhorším očekáváním. Zpětně hodnotíme, že FPS hra na mobily v poměru práce a prodejů asi nebyl nejlepší nápad. Hra vznikala ve dvou lidech. Bohužel prodeje na App Storu stále globálně klesají. Abych to nesváděl jen na App Store, dokončování hry bylo nekonečné, takže došlo k hodně kompromisům až už z časových důvodů nebo kvůli optimalizaci. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 12. únor 2014, 13:45:22 Předmět: |
|
|
Každá hra na mobily je špatný nápad...
Jo, my aspoň casualovky spíchneme rychle (tuhle jsme udělali komplet teď v neděli ), ale v těch appstorech je obrovský přetlak. Jediná šance je reklama, ale weby s recenzemi jsou stále méně ochotné o někom vůbec napsat (ze 100 oslovených zareaguje 1, ještě před rokem a půl to bylo aspoň 10 apod.) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 12. únor 2014, 14:36:55 Předmět: |
|
|
Za všechno může Unity! Díky tomu je podstatně víc vývojářů, než co trh dokáže zvládnout.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 12. únor 2014, 14:45:05 Předmět: |
|
|
Rozhodně velká gratulace k dokončení.
Já si na mobil zásadně nestahuju nic, co se nedá ovládat jedním prstem. Takže tam mám samý Flappy Bird, Gold Miner, Flight Control atp.
Nejsem casual hráč, ale některé žánry podle mě na mobily nepatří.
A sám Mem se očividně chce svést na popularitě Flappy Bird
Ale třeba se to zvrátí a lidi začnou nakupovat, přeju vám to. Máte nějaké historky z vývoje? Kolik času jste na tom strávili, co bylo těžší a co lehčí, než jste čekali. Klidně nám i přibližte prodejní statistiky  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 12. únor 2014, 15:37:57 Předmět: |
|
|
Sorry, ale tohle si nezasouzi zadny pozitivni hodnoceni a kladny reakce.
Nevim kdo jste, ani co vas privedlo k vyvoji her, ale takhle se vyvoj her nedela!
Vykradate tutorialy, ktere pak vydavate za vlastni hru, kterou prodavate. Nejen, ze je to amoralni a proti zakladnim pravidlum slusnyho chovani, v urcitych pripadech vasi tvorby je to i trestne (viz licencni ujednani Unity, ktere jste tvrde porusili, kdyz jste vykradli jejich zakladni tutorialovou aplikaci).
Viz. vase hra: https://itunes.apple.com/us/app/r.o.b.o.t./id484550432?mt=8
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ngpixels.rw
A zakladni tutorial od Unity nazvany Angry Bots (staci googlit, nebo si stahnout Unity a hned vam to najede).
Je zajimavy, ze hru pojmenovavate jinak na Androidu a iOS. Asi aby kamuflaz byla dokonala? Pekny praktiky.....
Kazdeho normalniho vyvojare tez jiste prekvapi, ze behem obdobi od 29. prosince do 14. ledna jeste byli schopni vydat neuveritelnych 7 titulu. To by vam nejedno herni studio jiste mohlo zavidet (az na vyse uvedeny fakt, ze jsou to vykradene tutorialy).
Kradete grafiku, herni mechaniky, skripty. Proste vse. Dle reviews na storech nektere vase hry nemaji hudbu ani zvuky (asi neprekvapujici, kdyz tutorial je taky nemel). (mozna vsechny, nevim. Vase hry jsem si nekoupil a nekoupim. Podporovat vykradace nehodlam).
A nejvetsi komedie (smutna) je tohle vlakno. Hlaska "Zatím byly prodeje hluboko za nejhorším očekáváním." me uprimne rozesmala. To jsem si jeste nerozklil vase hry na storu a nevedel s kym/cim mam tu cest.
Prislo mi to dost divne tvrzeni, ktere by maloktery vyvojar z tehle komunity z huby vypustil. Proc? Protoze pokora, skromnost a podobne veci jsou vam evidentne naprosto cizi vyrazy. Podle udaju na Google Play se tehle vasich zlodejin prodaly stovky az tisice kopii. Na AppStoru to muze byt podobne. Opravdu bych chtel vedet co byla ta "nejhorsi ocekavani", kdyz tyhle vysledky jsou hluboko pod nimi.
Nejhorsi ocekavani by mela byt tucna pokuta pro vas a verejna omluva tem, co jste okradli.
A stezovat si na Unity, to jste uplne zaplekli hrebicek do rakve. Uz chapu ty smajliky v tomhle postu. Byl to vysmech vsem zdejsim vyvojarum, ze s vama vedou rozumnou debatu, misto aby vas s holemi v rukou hnali.
Takze pane Butterflyware a damo jez je podepsana pod iOS produkci, takhle skutecne ne. Takhle se hry nedelaji a takove vyvojare my ve zdejsi komunite nechceme! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 12. únor 2014, 15:58:46 Předmět: |
|
|
Ahoj,
ano, toto je ta hra kterou jsem zde prezentoval nekdy v tom dubnu. To jsme meli prvni screeny a kousek hratelne casti, kterou jsme hodili do webbuildu aby se ostatni mohli kouknout. Je pravda, ze jsme pak uz nepridavali zadny obsah. Chyba byla ze jsme ted zakladali druhe vlakno, za to se omlouvam. Pokud nejak jde spojit, a pokud nekdo vite jak na to, rad to spojim.
Co se tyka tech dvou her na google play, tak jedna je placena a druha zdarma, to je jen jakoby jeden trochu predelany level. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Butterflyware
Založen: 28. 04. 2013 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 12. únor 2014, 17:10:53 Předmět: |
|
|
Flash napsal: |
Sorry, ale tohle si nezasouzi zadny pozitivni hodnoceni a kladny reakce.
.. |
Ahoj,
predem se omlouvam, rozzlobit jsem Te rozhodne nechtel.
Pokud ti to nebude vadit, rad bych na tvuj prispevek reagoval.
U hry R.O.B.O.T priznavam, ze je v ni pouzity asset , ktery je k dispozici v unity tutorialu angrybots.
Ale po kontaktovani Unity a komunikaci s nimi, nas odkazali na sve FAQ
http://unity3d.com/unity/faq
Yes, all assets in our tutorial and example projects may be used in both commercial and non-commercial use in Unity-based projects.
Sekce Making and selling games with Unity.
A bylo nam receno, ze vse z jejich projektu pouzit muzeme i ke komercnimu vyuziti. Ve hre jsme udelali nove levely, pozmenili par skriptu.
K tem nazvum her - je pravda, ze u nekterych her se nam lisi, neni to kvuli kamuflazi, ale bohuzel nazev, ktery jsme meli vymysleny uz byl treba obsazeny, nebo z nejakeho jineho dovodu nesel pouzit. Taky nas to mrzi, protoze pak mame jednu hru, ktera ma 2 odlisne nazvy.
S temi 7 tituly za obdobi 29.12- 14.1 se to ma tak, ze jsou to tituly co uz jsme meli na iOS a preportovali jsme je ted vsechny naraz na GP nebo jestli myslis hry na iOS, na strankach storu neni videt datum vydani, ale datum aktualizace. Muzes se podivat do Version History. Je fakt, ze jsme v tomto obdobi delali dost updatu. Bylo to ale hlavne diky novym screenshotum, kvuli kterym se bohuzel musi nahrat update cele hry a zobrazi se u ni ve storu datum posledniho updatu.
Jinak u vetsiny nasich her, je jak grafika, tak scripty delane vsechno vlastnimi zdroji nebo pouzivame placena reseni tretich stran z Unity Asset Storu. Pouze jak jsem psal, u hry ROBOT je pouzit projekt od Unity.
Velice me mrzi, ze jsem Te ukazkou nasi tovrby rozzlobil. Omlouvam se, za to i vsem ostatnim. Nebudu sem tedy uz dalsi tvorbu vkladat, pouze budu reagovat, pokud se nekdo na neco zepta. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|