Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 17. květen 2014, 22:37:29 Předmět: |
|
|
Hádám, že to má být něco jako EVE a StarCitizen, akorát že mnohem lepší.
Vidím naprosto minimální posun v myšlení mladých herních vývojářů za posledních 10 let ("bude to jako WOWko, akorát mnohem lepší", kolik takových projektů tudy prošlo?)
Co na tom, že týmy těch skutených sci-fi MMO mají stovky lidí a rozpočet stamiliony (teď jsem nedávno četl že až miliardy) dolarů, vy máte nadšení, což je skoro to stejné
Já upřímně chápu, že každý maldý kluk chce být slavný a úspěšný a bohatý, bo an to se dobře balej roštěnky, ale fascinuje mě, že když už má tak přímočarý plán, neudělá si nějakou rozumnou analýzu toho, jak se k tomu dostat.
Protože dělat to, co ostatní, akorát mnohem hůř, to mi nepřijde jako nějaká úžasná strategie (i když, kdo ví, třeba budete něco jako Bieber a Lady Gaga herního průmyslu). _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MirekDusin
Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 17. květen 2014, 23:55:56 Předmět: |
|
|
Já bych tento fenomnén vzhledem k jejich průměrnému věku nazval hraním na herní vývojáře. A hraní je velmi důležité ve vývoji lidského jedince. Někdo si ještě ve dvanácti hraje na popeláře a představuje si, jezdíc na kolečkové židli, že řídí popelářské auto nebo stojí na jeho stupáku. Někdo si hraje na doktora a tím se dostává do tajů erotiky. A pak si někdo může hrát na herní vývojáře, což je podle mě to nejužitečnější hraní, jelikož si tím kluci a holky osvojují nejen základy herního vývoje. Je úplně jedno, že jejich projekt postrádá hlavu a patu a že je v podstatě od začátku odsouzen k záhubě. Stejně tak jako smyšlené fantazijní světy, které si děti vymýšlejí při svých společných hrách, tak i přemrštěné představy a sny pomáhají budovat kreativitu. A díky dnes velice dostupným nástrojům se pak alespoň mohou pokoušet tyto vzdušné zámky nějak postavit. Je celkem jedno, že jsou jejich představy na hony vzdálené tomu co nakonec vytvoří, ale už jenom fakt, že otevřou Blender nebo Unity a vyzkouší si jak to funguje je dobrým začátkem. Jde o to, jestli by stejnou motivaci měli, kdyby jejich první hrou mělo být něco, co opravdu dokáží realizovat, tzn. nějaká jednoduchá skákačka. Já sám si pamatuju, jak jsem si v 11 letech představoval, že udělám super stránku plnou doplňků do The Sims vlastní výroby. Ve 13 pak, že udělám super mega mód do GTA Vice City. Ani jedno se samozřejmě realizovat nepodařilo, ale oboje mi dalo spoustu zkušeností. My všichni víme, že to nedopadne, že je opravdu nereálné, aby projekt dokončili v nějaké pěkné a hratelné podobě, ale asi bych je nechal hrát si na herní vývojáře a nebořil jejich vzdušné zámky _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlienX
Založen: 19. 07. 2012 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 18. květen 2014, 00:46:14 Předmět: |
|
|
MirekDusin napsal: |
Já bych tento fenomnén vzhledem k jejich průměrnému věku nazval hraním na herní vývojáře. A hraní je velmi důležité ve vývoji lidského jedince. Někdo si ještě ve dvanácti hraje na popeláře a představuje si, jezdíc na kolečkové židli, že řídí popelářské auto nebo stojí na jeho stupáku. Někdo si hraje na doktora a tím se dostává do tajů erotiky. A pak si někdo může hrát na herní vývojáře, což je podle mě to nejužitečnější hraní, jelikož si tím kluci a holky osvojují nejen základy herního vývoje. Je úplně jedno, že jejich projekt postrádá hlavu a patu a že je v podstatě od začátku odsouzen k záhubě. Stejně tak jako smyšlené fantazijní světy, které si děti vymýšlejí při svých společných hrách, tak i přemrštěné představy a sny pomáhají budovat kreativitu. A díky dnes velice dostupným nástrojům se pak alespoň mohou pokoušet tyto vzdušné zámky nějak postavit. Je celkem jedno, že jsou jejich představy na hony vzdálené tomu co nakonec vytvoří, ale už jenom fakt, že otevřou Blender nebo Unity a vyzkouší si jak to funguje je dobrým začátkem. Jde o to, jestli by stejnou motivaci měli, kdyby jejich první hrou mělo být něco, co opravdu dokáží realizovat, tzn. nějaká jednoduchá skákačka. Já sám si pamatuju, jak jsem si v 11 letech představoval, že udělám super stránku plnou doplňků do The Sims vlastní výroby. Ve 13 pak, že udělám super mega mód do GTA Vice City. Ani jedno se samozřejmě realizovat nepodařilo, ale oboje mi dalo spoustu zkušeností. My všichni víme, že to nedopadne, že je opravdu nereálné, aby projekt dokončili v nějaké pěkné a hratelné podobě, ale asi bych je nechal hrát si na herní vývojáře a nebořil jejich vzdušné zámky |
S tím souhlasím, taky sem vždycky dělal různý hry atp. a když to nevyšlo tak sem si řekl "No co, alespoň sem se zase něco novýho naučil." |
|
Návrat nahoru |
|
|
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 18. květen 2014, 01:42:15 Předmět: |
|
|
Přesně tak, když mají růžové brýle, tak ať mají. Jenže jim tady prostě lidi píší, že to nikam nedotáhnou atd. Můj bože, co vás k tomu vede? Pokud v tom nevidíte budoucnost, tak se na to "vybodněte" a vůbec sem nepište. Vám se do inzerce taky nikdo "necpe".
Nechte je, každý na to přijde sám. A z těch keců si stejně nikdo nic neodnese. Tohle mě na české komunitě pěkně sere.
Je pravda, že je to teda ve špatné sekci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 18. květen 2014, 02:44:12 Předmět: |
|
|
@1Pupik1989: lepší mít negativní reakci než žádnou. Nalézt objektivitu, poučit se z chyb a zvládat nové výzvy. Motivace je spíše interní věcí toho týmu, ale tak nějak věcně, blbost někomu nalhávat, že to co dělá má nějaký smysl, když je to dílo zcela nesmyslné.
Na druhou stranu se kritik může fatálně mýlit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 18. květen 2014, 10:06:15 Předmět: |
|
|
citace: |
Mladý Lister: Šílíš!?! Vole, seš rocková hvězda! To tě tak pruděj ty děsivý nájezdy fanynek?
Lister: Z nás žádný hvězdy nebudou.
Mladý Lister: Co? Jaks na to přišel? To je hovadina!
Lister: Jak to říct, abych tě neurazil? Nebudeš slavnej, protože... umíš hovno!
Mladý Lister: Co o tom víš, dědku!?! Seš moc starej na to, abys chápal, co chcem sdělit!
Lister: Já jsem ty, vole!!!
Mladý Lister: Fosil a k tomu kryptofašista. |
Problemem dnesni doby je hold to, ze se kazdy kdo umi cist a psat muze predvadet na internetu. Staci shlednout na Youtube turorial od TornadoTwins, stahnout free assety, napsat na free web, ze jste 12 lety vyvojar her a vyvijite novou hru. Najezdy nactiletych vlhnoucich fanynek uz nebudete stihat odhanet
PS.: Hunter, MirekDusin a JC ... vase rady jsou pouze kryptofasistickej burzoazni skvar! |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. květen 2014, 10:16:59 Předmět: |
|
|
Já nevim.. ten hejt mi přijde taky trochu zbytečnej.. Mirek Dušín ti shrnul myslim docela dobře. Dyť nikoho neomezujou a nikomu nic nedělaj, takže žádnej problém..
Navíc to je dost OT.
Btw - na tohle téma by to chtělo speciální centrální vlákno, jeden to pak nestíhá sledovat _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 18. květen 2014, 10:21:45 Předmět: |
|
|
1Pupik1989 napsal: |
Přesně tak, když mají růžové brýle, tak ať mají. Jenže jim tady prostě lidi píší, že to nikam nedotáhnou atd. Můj bože, co vás k tomu vede? Pokud v tom nevidíte budoucnost, tak se na to "vybodněte" a vůbec sem nepište. Vám se do inzerce taky nikdo "necpe".
|
Klid
Když chtějí svůj drahocenný volný čas lít do černé díry, je to jejich věc.
Jakou cenu měl, to pochopí, až dostudují
Horší je, pokud někoho na takovou inzerci nachytají, já tomu říkám trolling.
Což je možná jeden z důvodů, proč se jim ostatní "cpou" do jejich "inzerce".
Mimochodem - tvá poznámka o růžových brýlích mi zrovna nepřijde, že bys v tom viděl budoucnost...
Spíš to vypadá, že máš nějaký osobní problém se zdejší komunitou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 18. květen 2014, 10:45:27 Předmět: |
|
|
MirekDusin napsal: |
Někdo si ještě ve dvanácti hraje na popeláře a představuje si, jezdíc na kolečkové židli, že řídí popelářské auto nebo stojí na jeho stupáku. Někdo si hraje na doktora a tím se dostává do tajů erotiky. |
Jo, ale aspoň o tom nepíšou na internetu a nesháněj další popeláře a pacientky do týmu.
Většinou. A pokud jo, je to dost divný. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 18. květen 2014, 10:54:59 Předmět: |
|
|
No budoucnost v tom moc nevidím. S komunitou snad žádný problém nemám. Jen tvrdím, že spálit se musí sami. Z rad se nepoučí. Navíc hodně lidí tu napsalo, že je to nesmysl. Čili vývojáři her to poznají a zbytek co se nachytá, bude přemýšlet podobně jako zakladatel. Takže to nikomu neuškodí.
Asi každý si tím prošel. Já chtěl fantasy RPG TPS. Akorát "NotoRámus" nikdy neměl dodělán koncept.
Je možné, že za 3 roky budeme koukat na vycházející Galaxon.
Že jako první chtějí MMORPG chápu. Mě také RPG vcuclo a nic jiného už jsem nechtěl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 18. květen 2014, 12:07:38 Předmět: |
|
|
1Pupik1989 napsal: |
Jen tvrdím, že spálit se musí sami. Z rad se nepoučí. |
Tzn. patříš mezi příznivce teorie, že zkušenost je nepřenosná?
U mě to bylo jako v Utlima Online - neúspěšný pokus mi dal mnohokrát méně zkušeností než úspěšný... U těhle nesmyslnejch projektů se totiž do některých důležitých fází vývoje prostě nikdy nemůžou dostat. Ale pokud nám jde jen o to, aby se zabavili, tak za mě ok. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
MirekDusin
Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. květen 2014, 13:34:38 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
MirekDusin napsal: |
Někdo si ještě ve dvanácti hraje na popeláře a představuje si, jezdíc na kolečkové židli, že řídí popelářské auto nebo stojí na jeho stupáku. Někdo si hraje na doktora a tím se dostává do tajů erotiky. |
Jo, ale aspoň o tom nepíšou na internetu a nesháněj další popeláře a pacientky do týmu.
Většinou. A pokud jo, je to dost divný. |
No tak předpokládám, že těm stačí pískoviště. _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
|
1Pupik1989
Založen: 06. 02. 2013 Příspěvky: 58
|
Zaslal: 18. květen 2014, 15:24:01 Předmět: |
|
|
Ladis: Ano, zkušenost je nepřenosná. Alespoň u tohoto typu lidí. Nejspíš ani netuší do čeho jdou. Tak za půl roku bude ten projekt pravděpodobně ve věčných lovištích. Takže si zablbnou v nějakém programovacím jazyce a pak se tiše rozejdou. Nakonec jim dojde, že si ukousli velké sousto. Proto v tom nevidím problém. Ještě před rokem bych tvrdil opak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. květen 2014, 19:51:54 Předmět: |
|
|
Myslím, že kritika a tohle "srážení" patří taky k té hře na vývojáře (a zkušenostem z ní získaných), o které psal MirekDusin. To je jak když se dobírají děcka na hřišti. Akorát spousta z nás mělo to štěstí, že jim někdo nalil čistého vína dřív, než se začali ventilovat na nepřátelských vodách internetu.
Zkušenost není na 100% přenosná, nicméně zkušenost někoho jiného může dost urychlit proces učení.
abuki napsal: |
Btw - na tohle téma by to chtělo speciální centrální vlákno, jeden to pak nestíhá sledovat |
Myslíš tohle?
http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3651
_________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|