.[ ČeskéHry.cz ].
Unity - posunutí animace

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 5. červen 2014, 19:01:56    Předmět: Unity - posunutí animace Odpovědět s citátem

Ahoj,

animátorka animovala hlavní postavičku ve hře. Vytvářela cca 10 animačních klipů - chůze, prostoj, zastavení apod.
Jenže asi u poloviny těch klipů si omylem posunula ty objekty a naanimovala to jakoby mimo počáteční obalující objekt. Neboli - mám půlku animací který jsou OK a pak druhou půlku kde při přehrání animace skočí postavička o půl obrazovky jinam.

No je mi jasný, že to je blbě, už jsme si to vysvětlili, ale musí to teď přeanimovat znova? Nebo jde nějak tomu animačnímu klipu říct "posuň se o tolik a tolik"? Tím by se to srovnalo. Nevíte někdo? Googlil jsem a nic, ale možná nevím jak tenhle problém správně anglicky pojmenovat.

Díky za případný tipy!
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 5. červen 2014, 21:18:01    Předmět: Odpovědět s citátem

A v jakém formátu je to naanimované?

Nebo nechápu, proč by se nemohli upravit ty obrázky. Ne ručně, ale mocí nějaké skriptu do kreslícího programu. (případně by neměl být i problém si vytvořit jednoduchou aplikaci, co to dokáže opravit)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 5. červen 2014, 21:21:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Šel jsem se projít a naštěstí mi došlo že to zas takovej problém není.

Animace je normálně v tom Unity mecanim systému.

Každopádně jsem to vyřešil tak, že chyba byla naštěstí jen v horním objektu "tělo", vše ostatní bylo navázáno na tělo, takže jsem ručně odečetl ten rozdíl v pozici na všech keyframech na transformaci těla. Což byl trochu opruz tak na půl hodiny, ale lepší než to animovat nanovo.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna