Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 20. červen 2014, 12:10:40 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Ale když máš na výběr, jakou práci zrovna vezmeš, tak si nevybereš. Budeš dělat jen to, co řekne šéf. Já si můžu (do jistý míry a v jistých obdobích) vybrat. |
Jaktože ne, už 2x mě daná práce/úkoly přestala/y bavit, tak jsem odešel a našel si jiného zaměstnavatele. Samozřejmě ne každý to má tak jednoduché (profese a lokalita), ale já jako programátor v Praze našel nový job dycky za cca 2 týdny (a vždy to byla zajímavější práce, méně práce a ještě víc peněz). Zrovna v tý předchozí mi manažer řekl něco, co se mi nelíbilo, a už druhý den ode mě měl papír o výpovědi (samozřejmě pak je 2měsíční výpovědní lhůta, v které normálně makám - cítím osobní odpovědnost projekty dodělat a předat kolegům, není to tak, že bych se tam pak jen válel). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. červen 2014, 12:20:26 Předmět: |
|
|
Pro mě je třeba zajímavější, když si čas od času udělám něco uplně svýho, klidně i víc práce za míň peněz :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 20. červen 2014, 12:41:20 Předmět: |
|
|
To mě baví lítat od jednoho k druhému. Radši více menších projektů - chvíli mobil, chvíli web, pak nějaké aplikace v C++, sem tam nějaká výuka Sedět v práci a dělat třeba úpravy v nějaké zbastlené DB nebo lovit chyby v x let starém softu by mě nějak moc nebralo. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. červen 2014, 13:01:29 Předmět: |
|
|
Ladis: to co říkáš, to je možný jen ve velkým městě. Tady v Plzni je asi tak 0 firem, který dělají to, co bych chtěl dělat já. Ale do Prahy nechci, díky ;-).
Perry: obdivuhodný. Já se radši zahrabu na dýl do většího projektu:) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 20. červen 2014, 13:13:48 Předmět: |
|
|
Tak já v Praze pracuju, ale nežiju (člověk ale musí dojíždět - nicméně třeba brácha si našel práci "na té straně Prahy", z které dojíždí, takže tam je autem za 20-25 min, a má tam vyhrazené parkoviště, což já bohužel v centru nemůžu /bych ztrácel čas hledáním místa na zaparkování a pak cesta od toho místa do práce/.)
S různorodostí je to jak kde. V současné jsem vystřídal spoustu různých projektů a technologií, takže se nenudím. Ale v předchozí to bylo jen to kolečko weby "jeden jako druhej" PHP+MySQL, to se skutečně omrzelo (ale odešel jsem z jíného důvodu).
]semo[ napsal: |
Pro mě je třeba zajímavější, když si čas od času udělám něco uplně svýho, klidně i víc práce za míň peněz  |
No s 5 týdny dovolené si můžeš svýho udělat dost "fulltime". Navíc jdeš z práce s čistou hlavou ("padla"), takže toho uděláš dost i o pracovních dnech. Samozřejmě se to u každého liší, ale u mě je volného času mnohem víc, teď když pracuju, než když jsem studoval (/pro mě/ náročné úkoly na vypracování doma - nejsem studijní typ). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. červenec 2014, 11:03:08 Předmět: |
|
|
dnes někdo na Kamenný rybník? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 21. červenec 2014, 11:19:25 Předmět: |
|
|
Spytihněve, nějak to nechápu, ty jsi z Plzně? V profilu máš Prahu. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 22. červenec 2014, 15:42:08 Předmět: |
|
|
Z Prahy, ale v Plzni mam příbuzenstvo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 8. září 2014, 13:55:26 Předmět: |
|
|
Kdo z Plzně a okolí programujete v Unity a případně WPF? Kolega shání někoho na brigádu. Navalily se mu zakázky. Většinou jsou to menší interaktivní hry vytvářené účelově pro potřeby konkrétní instalace (muzea, večírky, prezentace, atd). Může to být dotykový stůl, projekce, interaktivní podlaha, atd. Input je většinou detekce gest z obrazu, ale je už vyřešen a mnohokrát použit. Práce je to zajímavá a samozřejmě placená, ale nevím přesně, kolik by dal. Asi podle šikovnosti :-).
Máme v Plzni kancelář, kam by dotyčný mohl a nemusel chodit, dle libosti. Je to taková pracovna - kreativní prostředí se dvěma střešníma oknama a jednou kytkou.
Jo a proč kolega nenapsal sám? Protože mě tu znáte víc :-). Takže pokud máte někdo zájem, napište SZ, nebo sem do vlákna. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 11. září 2014, 08:31:04 Předmět: |
|
|
Sakra, nikdo nechce? To je prekérní situace! A já myslel, že Unity frčí uplně všude :-). No, kdybyste si to někdo rozmyslel, napište. Je to slušný přivýdělek, který člověka časově moc neomezuje a zároveň perfektní příležitost ke získání zkušeností a zářezů na pažbu. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
raduzz
Založen: 13. 01. 2015 Příspěvky: 7 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 13. leden 2015, 23:52:34 Předmět: |
|
|
Ahoj, jsem z Plzně, nepracuji na volné noze, ale i přesto sem napíšu. Po vzoru Flappy Bird jsem se rozhodl, podruhé vstoupit do světa mobilní zábavy. Kdysi dávno jsem se tím už živil - programování v J2ME. Se službou Google play odpadá problém s distribucí, jak tomu bylo dříve. Vydám se cestou nejmenšího odporu. Volba vhodného frameworku. Studium těch správných tutoriálů. Velká hravost/návykovost vytvořeného titulu, bez programování zbytečných složitostí. Najdu již hotovou grafiku hry, která se autorům nepovedla dokončit a nabídnu jim procenta z prodeje. Za rok Vám napíšu, jak už jsem za vodou. Čau |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 14. leden 2015, 09:40:29 Předmět: |
|
|
No to jsem zvědav. Mám pocit, že takovýto plán má ještě milion dalších lidí a všichni se za vodu nevejdete :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 14. leden 2015, 14:59:09 Předmět: |
|
|
#semo - možná i víc, přijde mi že každý druhý teď vezme Unity/UDK (či nějaký jiný RAD tool/framework), projde základní tutoriály, někde sežene grafiku, splácá jednoduché demo dohromady, oznámí epický supernový titul který všichni koupí ... potom dojdou tutoriály, přemýšlet se nechce a projekt umře.  _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 14. leden 2015, 21:10:10 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
všichni se za vodu nevejdete |
Za mě se vejde tak jedno dítě, já jsem prcek...
To je nějak důvod, proč nemám rád Unity. Dokud nebylo, tak se v herním průmyslu pohybovali převážně lidé, kteří o vývoji her něco věděli a nebo se opravdu hry vytvářet učili...
Dneska... jak řekl Vilem, stáhnou tutoriály, atd... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 14. leden 2015, 22:07:29 Předmět: |
|
|
Imo za vodou je místa docela dost. Jenom si nejsem jistý, jestli tohle je správná cesta. Jedna věc je hru dokončit. A pokud tým hru nedokáže dokončit, tak bych si dovolil pochybovat o jejich schopnosti prodat dost kusů na to, aby to stálo za řeč. Nehledě na to, že grafika takové nedokončené hry taky bude mít k dokončení daleko. Ale samozřejmě jsem to nikdy nezkoušel, takže třeba to je všechno sluníčkové a je tu spousta týmů, které mají vše kromě schopného programátora...
VODA> jakožto pamětník si dovoluji podotknout, že před 10 lety všichni nadávali na VB6 a GameMaker, protože dokud neexistovaly, tak se v herním průmyslu pohybovali převážně lidé, kteří o vývoji her něco věděli a nebo se opravdu hry vytvářet učili...
Zatímco s nimi... jak řekl Vilem, stáhnou tutoriály, atd... _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|