.[ ČeskéHry.cz ].
Novus Inceptio
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 39, 40, 41  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2014, 16:32:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo Matěj Ruppert jak vyšitý Smile. A kamera prý přidává kila, tak to je pak těžké no Wink
Rozhovor dobrý, i ukázky. Ale je to velké soustu to kombinování, sandbox, asi by nebylo špatné vydat nějakou veřejnou alpha verzi s podmnožinou těch možností a dodělávat to postupně... (viz Space Engineers, Day Z, ...)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2014, 18:56:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Jo Matěj Ruppert jak vyšitý Smile. A kamera prý přidává kila, tak to je pak těžké no Wink
Rozhovor dobrý, i ukázky. Ale je to velké soustu to kombinování, sandbox, asi by nebylo špatné vydat nějakou veřejnou alpha verzi s podmnožinou těch možností a dodělávat to postupně... (viz Space Engineers, Day Z, ...)


Smile No kila a nadváha na tom videu je(byla) nejen díky kameřeWink

No projekt určitě nevyjde jako full - to bych dokončil až někdy za x let:)

Až budou hotové všechny základní prvky, tak to půjde ven a postupně se budou přidávat další co jsou v plánu a nijak neovlivňují základní hratelnost.

---------------------
Interier test (pracovní jako vždy) modulárního systému (v podstatě to jsou hotové produkty co si hráč bude moci vyrobit):

Video:
http://youtu.be/oBBU60BxscY

Arty:







_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2014, 23:17:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to pěkné. Místama dost low poly, ale i tak pěkné.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. červenec 2014, 01:17:09    Předmět: Odpovědět s citátem

možná by se tam mohly použít i ty kabely od Manoxe
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2014, 23:22:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry Wink (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sheepa



Založen: 02. 02. 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2014, 01:02:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry Wink (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa).


Neboj Martin o tom ví, protože my se moc dobře známe, takže tento projekt pro něj není taktéž neznámý. Jen doufám, že mi nebude mít za zlé, že jsem to použil jako ukázku prezentace enginu, protože je to dost podobné jeho projektu.
Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2014, 08:13:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry Wink (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa).


Life is Feudal znám a sleduji - a není to jediná indie hra v podobném duchu co sleduji.
Těch her je spousta a vynořují se nové a nové a všechny(většinu) je mám v hledáčku a sleduji jejich progres, úspěchy neúspěchy, KC kampaně, komunikace atd. A porovnávám na čem failnuli a na čem ne. Prostě člověk se musí učit i v takovýchto drobnostech.

NI i LifeIsFeudal se v základu na první pohled inspiruji hrou Wurm (+ x dalších) - je to i v main postu starém dva roky. (Wurmem se inspiruje spousta indie her - má dobrý nápad a myšlenku, ale totálně nedořešené ve kolem dokola).

Nechápu tedy zdali to je pouze tip že něco existuje abych na to kouknu?Smile
Nebo jako narážka na to že je něco podobného?

Pokud to druhéSmile Tak tady se nehraje na originalitu, nikdo v dnešní době nemůže 100% udělat něco čistě originálního - vždy je tam zásah a vliv z věnčí. Nápadu je celý internet - ale velmi malé % je zrealizovaných. Jak už jsem to říkal několikrát NI vzniklo jako hra kterou by jsem chtěl hrát a schází mě na trhu - což logicky je mix herních prvků co mě baví. Aktuálně už to je okořeněné o vlastní koncepční prvky atd. Ale základ vznikl tak jak vznikl - a tak vzniká spousta věci.

Proto mám i základní koncept fláknuty veřejně na netu - ať si z toho každý přečte - napíše do svého - prezentuje jako svůj nápad - to je jedno. Dokud to nezrealizuje tak jen plácá do větru.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2014, 08:18:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Sheepa napsal:
Ladis napsal:
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry Wink (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa).


Neboj Martin o tom ví, protože my se moc dobře známe, takže tento projekt pro něj není taktéž neznámý. Jen doufám, že mi nebude mít za zlé, že jsem to použil jako ukázku prezentace enginu, protože je to dost podobné jeho projektu.
Embarassed


Nevím poč mít cokoliv za zlé?Very Happy

Je to další indie projekt na netu, kterých je spousta a na to jak Life Is Feudal vypadal v počátcích, má teď dobře našlápnuto.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sheepa



Založen: 02. 02. 2011
Příspěvky: 16
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2014, 14:24:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Já vím, ale víš jak Martine.. Nikdy nevíš, kdy se najde někdo, kdo by ti to pak chtěl předhazovat ve stylu, že něco kopíruješ či tak.. Wink

Ale jinak konkurence je zdravá a je dobrý, že máš co na porovnání a dá se podle toho usuzovat, zda něco je špatně, či dobře. Smile A podle trendu růstu komunity kolem NI je vidět, že to děláš dobře. Zrovna včera jsem si prošel email a koukal jsem kolik je nových přírůstků na foru NI. O Facebooku ani nemluvě. Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2014, 14:36:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Sheepa napsal:
Já vím, ale víš jak Martine.. Nikdy nevíš, kdy se najde někdo, kdo by ti to pak chtěl předhazovat ve stylu, že něco kopíruješ či tak.. Wink

Ale jinak konkurence je zdravá a je dobrý, že máš co na porovnání a dá se podle toho usuzovat, zda něco je špatně, či dobře. Smile A podle trendu růstu komunity kolem NI je vidět, že to děláš dobře. Zrovna včera jsem si prošel email a koukal jsem kolik je nových přírůstků na foru NI. O Facebooku ani nemluvě. Cool


Možná bych se dohledal, že NI koncept je starší jak LifeIsFeudal:)
Ale toto neřeším a pokud někdo ano, tak je to jeho problém Razz

No komunita roste enormně a nestíhám se věnovat komunikaci a tvorbě zároveň. Takže začínám silně zvažovat najít pořádného "community managera" co bude splňovat všechny požadavky Very Happy
Lidé mě už chtějí posílat peníze na vývoj Rolling Eyes - ale na to je hodně brzo + ani nevím zdali něco takového budu realizovat...

Konkurence je třeba všude a není dobré ji podceňovat - z největšího nepřítele je dobré si udělat přítele;)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2014, 09:00:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Menší ukázka vylepšeného procedurálního texturovaní povrchu (tráva, detaily jsou záměrně vypnuty - v podstatě teď nebude muset být tráva všude, nemusí už zakrývat nepěkné textury).

Jsou použity jen 4 textury (ve skutečnosti jen 3 - pro čtvrtou nemám ještě algoritmus - a možná v tomto biomu ani nebude použita, když vidím výsledek se třemi...)

Celý efekt je v přepsaní source unity shaderu (kdy jsme přidal jen dva řádky navíc pro každou texturu - vzniklo náhodou, když jsem si hrál v photoshopu a zkoušel jak zlepšit textury + jak generovat globální colormapy za běhu = myšlenka zkusit to udělat ve shaderu a nemuset nic generovat (pro mne jsem asi objevil malou ameriku, ale člověk se pořád učí) ).

Mohl jsme tak vyrušit triplanar meshe a textury - které stejně dělali problém do budoucna.

+ jsou přepsané shadery/scripty na nasvícení, mlhu, počasí atd. (což dělá hned také jiný vizuální dojem).





















_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2014, 09:06:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to fakt dobře
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2014, 17:36:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to fakt parádně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2014, 08:44:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Kolega mi tu přes rameno nakukoval a říkal, že hustý :-). Je to fakt výrazný posun, od minula. Za mě bych se přimlouval za nižší hory, ale to spíš na minulých screenech. Teď už s texturou ostrých skal vypadají líp.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2014, 09:27:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky všem;)

Pořád se to vše točí kolem generování přírody a světa - ale na tom stojí celý svět projektu - proto se s tím tak babrám (herní prvky jsou připravené a až bude čas tak se napojí a začnou se ladit a přidávat další a další).

Ale změnit logiku světa byla nutnost - přepsat celé to jádro - které bylo hodně špatné na to co má dělat.

Je to můj první herní projekt - tak se pořád učím no:D

Ale jsme rád, že hlavní prvky světa jsem dodržel a zachoval i potřebný výkon.
Což je:
Neomezený svět.
Nemuset ho tvořit ručně.
Slušný dohled (když vylezu na kopec, tak abych viděl co je kolem).
Generování musí být pro všechny identické - je to přeci jen MMO;) - takže žádné random.

Ten svět je v podstatě základní kámen - hráč musí mít možnost si určit co je tam v dálce u kopce (zdali les nebo voda) - a mohl se tak rozhodnout kam půjde.

Já jsem aktuálně spokojen - všechny moje požadavky jsou +- ok splněny a dokážu se pod to už podepsat Very Happy

Teď ještě doladit detaily kolem hráče , biomy atd. (s biomy to nebudu přehánět - mělo jich být cca 30, ale stáhnu je jen na ty nejzajímavější a potřebné pro hru).

Zatím testuji generování objektů kolem postavy (kameny, detaily na vodě, v lese atd. - jen pro test kolik toho Unity utáhne (tj to na screenu je jen tak bez logiky a smyslu) - staré jádro při stejném počtů objektů unity skoro odvařilo Smile )

Přeci jen držet na scéně za běhu generovano 50k stromů je šílenost - ale jde to:)




_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 39, 40, 41  Další
Strana 15 z 41

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna