Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 3. červenec 2014, 16:32:42 Předmět: |
|
|
Jo Matěj Ruppert jak vyšitý . A kamera prý přidává kila, tak to je pak těžké no
Rozhovor dobrý, i ukázky. Ale je to velké soustu to kombinování, sandbox, asi by nebylo špatné vydat nějakou veřejnou alpha verzi s podmnožinou těch možností a dodělávat to postupně... (viz Space Engineers, Day Z, ...) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 3. červenec 2014, 18:56:12 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Jo Matěj Ruppert jak vyšitý . A kamera prý přidává kila, tak to je pak těžké no
Rozhovor dobrý, i ukázky. Ale je to velké soustu to kombinování, sandbox, asi by nebylo špatné vydat nějakou veřejnou alpha verzi s podmnožinou těch možností a dodělávat to postupně... (viz Space Engineers, Day Z, ...) |
No kila a nadváha na tom videu je(byla) nejen díky kameře
No projekt určitě nevyjde jako full - to bych dokončil až někdy za x let:)
Až budou hotové všechny základní prvky, tak to půjde ven a postupně se budou přidávat další co jsou v plánu a nijak neovlivňují základní hratelnost.
---------------------
Interier test (pracovní jako vždy) modulárního systému (v podstatě to jsou hotové produkty co si hráč bude moci vyrobit):
Video:
http://youtu.be/oBBU60BxscY
Arty:
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 3. červenec 2014, 23:17:51 Předmět: |
|
|
Je to pěkné. Místama dost low poly, ale i tak pěkné. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. červenec 2014, 01:17:09 Předmět: |
|
|
možná by se tam mohly použít i ty kabely od Manoxe |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. červenec 2014, 23:22:01 Předmět: |
|
|
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sheepa
Založen: 02. 02. 2011 Příspěvky: 16 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 01:02:01 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa). |
Neboj Martin o tom ví, protože my se moc dobře známe, takže tento projekt pro něj není taktéž neznámý. Jen doufám, že mi nebude mít za zlé, že jsem to použil jako ukázku prezentace enginu, protože je to dost podobné jeho projektu.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 08:13:58 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa). |
Life is Feudal znám a sleduji - a není to jediná indie hra v podobném duchu co sleduji.
Těch her je spousta a vynořují se nové a nové a všechny(většinu) je mám v hledáčku a sleduji jejich progres, úspěchy neúspěchy, KC kampaně, komunikace atd. A porovnávám na čem failnuli a na čem ne. Prostě člověk se musí učit i v takovýchto drobnostech.
NI i LifeIsFeudal se v základu na první pohled inspiruji hrou Wurm (+ x dalších) - je to i v main postu starém dva roky. (Wurmem se inspiruje spousta indie her - má dobrý nápad a myšlenku, ale totálně nedořešené ve kolem dokola).
Nechápu tedy zdali to je pouze tip že něco existuje abych na to kouknu?
Nebo jako narážka na to že je něco podobného?
Pokud to druhé Tak tady se nehraje na originalitu, nikdo v dnešní době nemůže 100% udělat něco čistě originálního - vždy je tam zásah a vliv z věnčí. Nápadu je celý internet - ale velmi malé % je zrealizovaných. Jak už jsem to říkal několikrát NI vzniklo jako hra kterou by jsem chtěl hrát a schází mě na trhu - což logicky je mix herních prvků co mě baví. Aktuálně už to je okořeněné o vlastní koncepční prvky atd. Ale základ vznikl tak jak vznikl - a tak vzniká spousta věci.
Proto mám i základní koncept fláknuty veřejně na netu - ať si z toho každý přečte - napíše do svého - prezentuje jako svůj nápad - to je jedno. Dokud to nezrealizuje tak jen plácá do větru. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 08:18:03 Předmět: |
|
|
Sheepa napsal: |
Ladis napsal: |
Z jiného vlákna - tahle hra vypadá jak detailnější verze jiné podobné hry (kopání tunelů, tvarování krajiny, stavění, ... - další věci už jsou jen v odkazované hře, můžeš se inspirovat z videa). |
Neboj Martin o tom ví, protože my se moc dobře známe, takže tento projekt pro něj není taktéž neznámý. Jen doufám, že mi nebude mít za zlé, že jsem to použil jako ukázku prezentace enginu, protože je to dost podobné jeho projektu.
 |
Nevím poč mít cokoliv za zlé?
Je to další indie projekt na netu, kterých je spousta a na to jak Life Is Feudal vypadal v počátcích, má teď dobře našlápnuto. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sheepa
Založen: 02. 02. 2011 Příspěvky: 16 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 14:24:09 Předmět: |
|
|
Já vím, ale víš jak Martine.. Nikdy nevíš, kdy se najde někdo, kdo by ti to pak chtěl předhazovat ve stylu, že něco kopíruješ či tak..
Ale jinak konkurence je zdravá a je dobrý, že máš co na porovnání a dá se podle toho usuzovat, zda něco je špatně, či dobře. A podle trendu růstu komunity kolem NI je vidět, že to děláš dobře. Zrovna včera jsem si prošel email a koukal jsem kolik je nových přírůstků na foru NI. O Facebooku ani nemluvě.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 10. červenec 2014, 14:36:32 Předmět: |
|
|
Sheepa napsal: |
Já vím, ale víš jak Martine.. Nikdy nevíš, kdy se najde někdo, kdo by ti to pak chtěl předhazovat ve stylu, že něco kopíruješ či tak..
Ale jinak konkurence je zdravá a je dobrý, že máš co na porovnání a dá se podle toho usuzovat, zda něco je špatně, či dobře. A podle trendu růstu komunity kolem NI je vidět, že to děláš dobře. Zrovna včera jsem si prošel email a koukal jsem kolik je nových přírůstků na foru NI. O Facebooku ani nemluvě.  |
Možná bych se dohledal, že NI koncept je starší jak LifeIsFeudal:)
Ale toto neřeším a pokud někdo ano, tak je to jeho problém
No komunita roste enormně a nestíhám se věnovat komunikaci a tvorbě zároveň. Takže začínám silně zvažovat najít pořádného "community managera" co bude splňovat všechny požadavky
Lidé mě už chtějí posílat peníze na vývoj - ale na to je hodně brzo + ani nevím zdali něco takového budu realizovat...
Konkurence je třeba všude a není dobré ji podceňovat - z největšího nepřítele je dobré si udělat přítele;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 14. červenec 2014, 09:00:42 Předmět: |
|
|
Menší ukázka vylepšeného procedurálního texturovaní povrchu (tráva, detaily jsou záměrně vypnuty - v podstatě teď nebude muset být tráva všude, nemusí už zakrývat nepěkné textury).
Jsou použity jen 4 textury (ve skutečnosti jen 3 - pro čtvrtou nemám ještě algoritmus - a možná v tomto biomu ani nebude použita, když vidím výsledek se třemi...)
Celý efekt je v přepsaní source unity shaderu (kdy jsme přidal jen dva řádky navíc pro každou texturu - vzniklo náhodou, když jsem si hrál v photoshopu a zkoušel jak zlepšit textury + jak generovat globální colormapy za běhu = myšlenka zkusit to udělat ve shaderu a nemuset nic generovat (pro mne jsem asi objevil malou ameriku, ale člověk se pořád učí) ).
Mohl jsme tak vyrušit triplanar meshe a textury - které stejně dělali problém do budoucna.
+ jsou přepsané shadery/scripty na nasvícení, mlhu, počasí atd. (což dělá hned také jiný vizuální dojem).
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. červenec 2014, 09:06:35 Předmět: |
|
|
Vypadá to fakt dobře  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 14. červenec 2014, 17:36:49 Předmět: |
|
|
Vypadá to fakt parádně. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 08:44:14 Předmět: |
|
|
Kolega mi tu přes rameno nakukoval a říkal, že hustý :-). Je to fakt výrazný posun, od minula. Za mě bych se přimlouval za nižší hory, ale to spíš na minulých screenech. Teď už s texturou ostrých skal vypadají líp. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. červenec 2014, 09:27:43 Předmět: |
|
|
Díky všem;)
Pořád se to vše točí kolem generování přírody a světa - ale na tom stojí celý svět projektu - proto se s tím tak babrám (herní prvky jsou připravené a až bude čas tak se napojí a začnou se ladit a přidávat další a další).
Ale změnit logiku světa byla nutnost - přepsat celé to jádro - které bylo hodně špatné na to co má dělat.
Je to můj první herní projekt - tak se pořád učím no:D
Ale jsme rád, že hlavní prvky světa jsem dodržel a zachoval i potřebný výkon.
Což je:
Neomezený svět.
Nemuset ho tvořit ručně.
Slušný dohled (když vylezu na kopec, tak abych viděl co je kolem).
Generování musí být pro všechny identické - je to přeci jen MMO;) - takže žádné random.
Ten svět je v podstatě základní kámen - hráč musí mít možnost si určit co je tam v dálce u kopce (zdali les nebo voda) - a mohl se tak rozhodnout kam půjde.
Já jsem aktuálně spokojen - všechny moje požadavky jsou +- ok splněny a dokážu se pod to už podepsat
Teď ještě doladit detaily kolem hráče , biomy atd. (s biomy to nebudu přehánět - mělo jich být cca 30, ale stáhnu je jen na ty nejzajímavější a potřebné pro hru).
Zatím testuji generování objektů kolem postavy (kameny, detaily na vodě, v lese atd. - jen pro test kolik toho Unity utáhne (tj to na screenu je jen tak bez logiky a smyslu) - staré jádro při stejném počtů objektů unity skoro odvařilo )
Přeci jen držet na scéně za běhu generovano 50k stromů je šílenost - ale jde to:)
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|