.[ ČeskéHry.cz ].
Nedělám v Unity, kdo je víc?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 545
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 20:31:02    Předmět: Odpovědět s citátem

všechny plány v troskách Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 20:42:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv> nevěš hlavu, když v tom lidi dělají - a dokončují - hry, tak to nebude až tak tragické...
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
oakus



Založen: 27. 05. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 21:21:44    Předmět: Odpovědět s citátem

při průměrné denní práci mi Unity spadne tak 3-8x, záleží, co člověk dělá a právě, jak moc připojuje ten debugger. Neustálý ukládání je naprostá nutnost, stejně jako zálohy a verzování.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 21:31:39    Předmět: Odpovědět s citátem

nie ze by sa mi nestalo ze by unity padlo ale nie je to az take strasne (zazil som aj horsie enginy) ..jedine co mi chybalo je autosave pri buildu (ked v editore spustim hru) , to som poriesil externym skriptom a odvtedy uz mam klud (preto ze hru v editore spustam tak casto ze to mam v podstate stale ulozene) ...nejaky medzi sejv co 5 minut by mi skor vadil.

zdrojak na autosave pri builde:
kód:

// *******************************************************
// Copyright 2013 Daikon Forge, all rights reserved under
// US Copyright Law and international treaties
// *******************************************************
using System;
using System.IO;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;
using UnityEditor;

[InitializeOnLoad]
public class OnUnityLoad
{

   static OnUnityLoad()
   {

      EditorApplication.playmodeStateChanged = () =>
      {

         if( EditorApplication.isPlayingOrWillChangePlaymode && !EditorApplication.isPlaying )
         {

            Debug.Log( "Auto-Saving scene before entering Play mode: " + EditorApplication.currentScene );

            EditorApplication.SaveScene();
            EditorApplication.SaveAssets();
         }

      };

   }

}

_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 21:40:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to som netusil ze ten unity je az taky shit Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 22:22:57    Předmět: Odpovědět s citátem

"Kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde."

Mám vždy aktuální verzi Unity a padlo to jen párkrát - minimálně.

Zas tak moc bych to Unity neodsuzoval - není to zázrak - je to jen nástroj, který má své plus a mínus (jako vše - nic není dokonalé).
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
impresionista



Založen: 06. 07. 2014
Příspěvky: 17
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 01:10:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono to s tou aktuální verzí není vždy tak horký.
Kupříkladu když jsem před pár měsíci dělal update na 4.3x, tak byla zabugovaná celkem dost myslím že pak bylo opraveno 450 chyb. Takže to chce si vždy u nové verze počkat tak týden co začnou hlásit na Issue Tracker.

Jinak celkově ano, Unity je zabugovaná v každém updatu,ale co není? když tak čtu některé hororové příspěvky tak je to dost přetažené přes vlasy.
s unity dělám už nějaký ten rok( 3)
a u té zminované 4.3.x to kupříkladu vždy zmrzlo při prvním ukončení...
Samozřejmě MonoDevelop je hororová kapitola sama o sobě ....
Laughing
alternativa se ale, dá najít.
aktualní verze 4.5 super, i když také má drobné mouchy

Celkově ale, pozitivní převažuje nad negativním.
vše je v Unity hotové raz dva "drag and drop" blesková kompilace.
což se o jiných komerčních enginech říct nedá při kompilaci jsem si mohl skočit na kafe....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 06:33:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně Unity ještě nepadlo, pouze často zamrzne při ukončení. Je ale pravda, že debugger jsem tam ještě nepoužil. Udělal jsem tam jenom jednohubku, kde jsem se bez debuggeru obešel (nechtělo se mi hledat, jak ho použít).

Na větší věci Unity nepoužívám. Ale hej, asi to nějak jít musí Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 07:39:42    Předmět: Odpovědět s citátem

presne ako pise impresionista, to zamrznutie sa stavalo skor pri ukonceni unity, dovod preco som si dal autosave pri builde je ze clovek moze dost dlho robit a zabudne pri tom na sejv a spadnut to moze z inych dovodov...na posledy to bolo bsod 5x v priebehu dna pocas instalovania Wow ... ano ten wow od blizzardu.... pri prvom bsod som prisiel o data lebo som nemal sejvnute a myslel som ze to robi unity ked mi to ale este pocas dna spadlo 4x tak uz to bolo jasne...vysledkom toho padania bol prave ten autosejv co som si nainstaloval
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 602

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 10:27:45    Předmět: Odpovědět s citátem

https://www.youtube.com/watch?v=YXhvQqe9KpM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oakus



Založen: 27. 05. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 12:54:49    Předmět: Odpovědět s citátem

ok, špatně jsem se vyjádřil, nespadne, ale zamrzne. Možná to bude velikostí scény, ve které pracuju nebo množstvím assetů. U menším scén v sideprojektech rozhodně tolik nezamrzá. A update na 4.5 nám rozhodil tolik věcí, že jsme se rozhodli zatím zůstat u 4.3 a počkat až na 4.6, až budeme přestupovat na nový GUI.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 17:35:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, jak jsem psal, "proces IDE zůstane při zavírání viset a nezbývá, než ho odstřelit"
A nějakou souvislost s velikostí projektu jsem nevypozoroval. Někdy můžu půl dne dělat na něčem větším, buildovat přímo na Android atd., a vše šlape, a jindy si otevřu nějakou malou pi*ovinu typu Autobird abych udělal webbuild a konec světa...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 17:38:11    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:
Zas tak moc bych to Unity neodsuzoval - není to zázrak - je to jen nástroj, který má své plus a mínus (jako vše - nic není dokonalé).

Jenže když souběžně dělám ve VS (2008, 2010, 2013) nebo i blbém Eclipse, mám je otevřené po x týdnů (PC chodí jen do sleep) a vše stále funguje, a proti tomu Unity padne nebo se zasekne x-krát za den, tak to fakt normální není. Já chápu, že to je daň za vývoj, ty release listy jsou vždycky impozantní, ale je třeba si to umět připustit a vzít to v úvahu při práci, tj. zálohovat a ničemu nevěřit. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 09:26:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem: já teda ty release listy nečtu, ale například mezi verzí 3.5 a 4.3 jsem nezpozoroval žádný rozdíl :-). Ale asi prostě nepoužívám to, co upravujou.

Jinak, co se týče padání u větších projektů: to bude asi tim, že tam bývá zapojeno více věcí naráz a tak je větší šance nějakou chybu ulovit.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 09:31:16    Předmět: Odpovědět s citátem

K tomu padání - pátral jsem v paměti a vzpomněl si kdy mě to padlo.

Padlo to v případě, když jsem si dělal nástavby do editoru a měl tam závažnou chybu v editor gui - jinak vlastně nikdy (tedy jen když jsem unity zahltil testy na max render objektů atd.)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna