Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 19:46:29 Předmět: Hard to Color [0.6.11] |
|
|
V podivuhodném světě žijí maličcí tvorečkové, kteří neumějí kousat, škrábat ba ani vybuchovat. Zato umějí nádherně lenošit a měnit svou váhu dle přání. To se velmi hodí, třeba když potřebujete sjet se svou plošinkou o něco níž. Stačí zvětšit svou váhu a hurá, klesáme. Podle jedné staré legendy, umějí dokonce měnit barvy. To je ale nesmysl. Vždyť na jejich útulných plošinkách je to samá oranžová a oni sami jsou úplně černí. Jakýpak by to potom mělo smysl, měnit barvy, když tu jsou jen dvě. Možná, že za tou vysokou plošinkou jsou i jiné barvy! Hm, kdo by se ale trmácel takovou dálku, když má doma vyhřátý pelíšek? To by se muselo přihodit něco vskutku nevídaného!
Web hry: https://www.ebenit.com/?HardtoColor
Facebook: https://www.facebook.com/EbenitCom
Twitter: https://twitter.com/ebenitcom
Zajímá mě naprosto cokoliv, co vás na hře zaujme, ať už pozitivně nebo negativně.
Obrázky:
Děkuji za vyzkoušení
Naposledy upravil Kuny dne 8. březen 2016, 21:47:56, celkově upraveno 4 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 18. srpen 2014, 20:28:26 Předmět: |
|
|
Ja by som na web urcite hodil video. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 06:37:28 Předmět: |
|
|
Vypadá to pěkně, vyzkouším. V čem je to dělané? _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 13:15:33 Předmět: |
|
|
Je to vyborne, zaujimava jednoducha mechanika! Super!
Funguje to dobre i na gamepade, ale upravil by som zvacsovanie/zmensovanie z X/Y asi na analog up-down alebo LT/RT, aby clovek mohol zaroven skakat i sa zmensovat, pripadne to nechat konfigurovatelne. Vadi mi i rozdielnost WASD vs sipky, nechal by som A=zmensovat=dole, W=zvacsovat=hore a skok len na medzere, pripadne napriklad Q, E, F alebo ctrl.
Hra mi pripada mozno trochu pomala, mozno by to slo urychlit. Ale mozno je to akurat. Su tam aj nejake horizontalne pohyblive platformy? Dohral som len po 4. level...
Este by to chcelo pridat nejake drobne efekty mozno, trochu vylepsit postavicku -- cierna na ciernom pozadi? Preco?
Uvodny text je podla mna pre cielovu vekovu skupinu asi primerany. Ale nedostal som sa k meneniu farieb (nazvu hry), to nejak este nechapem...
Pohybliva grafika v pozadi je uplne adekvatna, celkovo grafika staci, imho.
Hra reaguje na klavesnicu i v momente, ked pisem tento prispevok, skuste si opravit nejak focus aplikacie
Gratulujem, vyborne! A sup s tym na trh! I mna zaujimaju technicke detaily. Vlastny engine priamo nad DX9, ze? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
N0081K
Založen: 24. 07. 2014 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 13:29:10 Předmět: |
|
|
hra je super, úplně boží a jednoduchá mechanika, dále se mi líbí grafika, jelikož se řeší game engine, tak já tipuji Game Maker. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ViliX
Založen: 04. 08. 2014 Příspěvky: 116
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 14:04:43 Předmět: |
|
|
Pěkná hra, ale pokud to nemáš dělané v nějákém enginu a používáš spíše jen nějáký framework, tak mám dojem, že tam máš nějáký memory leak. Mám sice poněkud starší AMD Radeon 6770, ale pokud to ještě zvládá Crysis 2, tak by to mělo zvládnout i tohle a tady mi u toho docela nepříjemně problikává obrazovka.
Jinak parádní nápad |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 22:49:46 Předmět: |
|
|
Musím říci, že jsme mi udělali opravdu velkou radost!
Hra je aktuálně ve stavu, kdy je hotové vlastně vše kromě úrovní. Možná zjistím, že bude ještě třeba nějaká další grafika, hudba a zvuky, ale to hrozí jen v minimálním množství. Nicméně i tak je nad tím ještě hromada práce. Dalo by se říci, že jsou zde dva druhy úrovní. Klasické a speciální (intro, bossfighty...). Tvorba těch klasických se vším všady zabere většinou jen pár hodin, ale ty speciální si berou celé dny. Většinu času zabere ladění...
Kdysi jsem v Game Makeru pár věcí udělal, takže když vyšlo Studio, chtěl jsem vyzkoušet, jak moc to pokročilo a vytvořit v něm za pár dní nějakou malou hru. No, krapet se to rozrostlo. Takže N0081K má vlastně pravdu. Je to tvořené v GM: Studio (ikdyž s vlastním mini enginem si taky hraju, ale fakt jen hraju). Mimochodem Studio opravdu pokročilo. Bohužel práce s pamětí je stále příšerná a chybové zprávy často nezobrazují pravdivé informace (to se zhoršilo).
To tak asi obecně. Teď ke konkrétním věcem.
split:
Video rozhodně bude. Jen zatím nevím přesně kdy. Aktuálně je třeba udělat jiné srandy.
pcmaster:
Ovládání bylo původně dokonce jen na šipky + mezerník. Druhá varianta (w, a, d + myš) přibyla, protože nemalé množství lidí nechtělo používat pro skok mezerník (často je prý pěkně vykloktaný) a chtěli pohyb na levou ruku. Ovládání, které navrhuješ je výborná varianta. Další varianty už ale přidávat nebudu. Spíš jsem uvažoval o možnosti si celé ovládání ve hře pěkně nastavit sám. Pravděpodobně to přidám později, abych si na chvíli dal oraz od tvorby úrovní. V nejhorším případě to bude v nějakém updatu. Gamepad je tam vlastně jen jako takový bonus. Funkčnost jsem testoval jen na jednom jediném kousku, který mám k dispozici. Jsem tedy moc rád, že funguje dobře. (Popravdě tahle možnost ovládání na webu být vůbec neměla, zapomněl jsem to odstranit. Ostatně, ve hře s ním ani nepočítá grafika. Ovšem, nechám to tam, když to funguje dobře.)
Horizontálně pohyblivé platformy ve hře také jsou (v testovací verzi nejsou). V posledním prostředí. Nebude to ale žádné klasické hýbání se sem tam.
To pozadí je šedé. Ale ne, barvy postavičky nejsou vůbec stálé a už od 6. úrovně nebude jen černá. V nejhorším případě jí najdete podle očí.
Na fokus aplikace se mrknu.
N0081K:
Jak už jsem psal, trefa! Podle čeho jsi GM odhadl?
Spytihněv:
Pravda. Tihle moji pidižvíkové budou ale hodně barevní a velikostí nestálí.
ViliX:
Na AMD Radeon 6770 by to mělo běžet naprosto v pořádku. Sice jsem to na tom netestoval, ale je to rozhodně výkonější než Ati Radeon Xpress 200, na níž to běží cca na střední detaily plynule. Hra obsahuje automatický systém nastavení míry detailů, který když zapracuje, párkrát to na začátku (většinou) hry problikne. Myslíš tohle? Rozhodně by to ale nemělo blikat pořád. Pro jistotu mi prosím ještě napiš jaký máš procesor, kolik RAM a operační systém, abych tu chybu mohl případně snáz zkusit nasimulovat. Děkuji.
Snad jsem na nic nezapomněl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
N0081K
Založen: 24. 07. 2014 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 19. srpen 2014, 23:37:47 Předmět: |
|
|
pamatuji si hru Čtyři elementy (si pamatuji i verzi, kde bylo pár modelů ze sketchUpu) a vím co v GM dokážeš . Jinak sice už GM víc jak rok nepoužívám, ale na paměť existovala nějaká knihovna cleanmem, tak ji můžeš zkusit . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 20. srpen 2014, 11:55:17 Předmět: |
|
|
Páni, to už je hodně let nazpět. Cleanmem znám. Je to moc šikovná knihovna a asi jí tam přidám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 25. srpen 2014, 20:46:13 Předmět: |
|
|
No, a pěkně tam hru v komentářích zdrbali. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hadas
Založen: 07. 10. 2012 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 30. srpen 2014, 14:11:36 Předmět: |
|
|
Kuny napsal: |
No, a pěkně tam hru v komentářích zdrbali. |
na games zdrbaj vse nekdy je lepsi komentare necist |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 13. září 2014, 12:19:04 Předmět: |
|
|
Vyzkoušejte novou (0.6.9) testovací verzi hry!
Stahujte zde: http://sklad.ebenit.com/htc.zip
Novinky:
- bug č. 24 - focus aplikace již funguje správně
- upravena úroveň číslo 5
- do další úrovně lze přejít pomocí klávesy Enter
- lepší a pravděpodobně finální grafika dortu, robota a barevné skvrny
- přidána informace o verzi hry + hra upozorní na dostupnou novější verzi
- zvuk lze rovnou zapnout/vypnout kliknutím na reproduktor
- bug č. 25 - upravena úroveň č. 2
- bug č. 26 - tlačítko pro přeskočení intra se vykresluje již správně
- bug č. 28 - plošinky již vzájemně reagují (pokud jedna klesne na druhou, jejich nosnost se sčítá)
- v nastavení lze vypnout minimapu
- v nastavení lze vypnout dynamické zrnění
hadas: Pravda. Však jsem taky ty čistě a hloupě negativní láskyplně ignoroval. Docela se mi ale osvědčilo na takové ty komentáře typu: "Hrál jsem to a je to shit. " odpovídat ve smyslu: "Děkuji za vyzkoušení hry! ". |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 15:02:55 Předmět: |
|
|
Novou verzi hry Hard to Color stahujte zde: http://sklad.ebenit.com/htc.zip
Byla opravena další várka nalezených chyb, přibylo pár zvuků atp. a konečně vznikají další úrovně, které již ovšem nebudou součástí testovacích verzí. Proběhla i menší optimalizace a hra je nyní ještě o cca 5% méně náročná na výkon počítače.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|