.[ ČeskéHry.cz ].
Hard to Color [0.6.11]
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 19:46:29    Předmět: Hard to Color [0.6.11] Odpovědět s citátem



V podivuhodném světě žijí maličcí tvorečkové, kteří neumějí kousat, škrábat ba ani vybuchovat. Zato umějí nádherně lenošit a měnit svou váhu dle přání. To se velmi hodí, třeba když potřebujete sjet se svou plošinkou o něco níž. Stačí zvětšit svou váhu a hurá, klesáme. Podle jedné staré legendy, umějí dokonce měnit barvy. To je ale nesmysl. Vždyť na jejich útulných plošinkách je to samá oranžová a oni sami jsou úplně černí. Jakýpak by to potom mělo smysl, měnit barvy, když tu jsou jen dvě. Možná, že za tou vysokou plošinkou jsou i jiné barvy! Hm, kdo by se ale trmácel takovou dálku, když má doma vyhřátý pelíšek? To by se muselo přihodit něco vskutku nevídaného!




Web hry: https://www.ebenit.com/?HardtoColor

Facebook: https://www.facebook.com/EbenitCom

Twitter: https://twitter.com/ebenitcom


Zajímá mě naprosto cokoliv, co vás na hře zaujme, ať už pozitivně nebo negativně.

Obrázky:


Děkuji za vyzkoušení Smile


Naposledy upravil Kuny dne 8. březen 2016, 21:47:56, celkově upraveno 4 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
split



Založen: 15. 05. 2013
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2014, 20:28:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja by som na web urcite hodil video.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 06:37:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to pěkně, vyzkouším. V čem je to dělané?
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 13:15:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to vyborne, zaujimava jednoducha mechanika! Super!

Funguje to dobre i na gamepade, ale upravil by som zvacsovanie/zmensovanie z X/Y asi na analog up-down alebo LT/RT, aby clovek mohol zaroven skakat i sa zmensovat, pripadne to nechat konfigurovatelne. Vadi mi i rozdielnost WASD vs sipky, nechal by som A=zmensovat=dole, W=zvacsovat=hore a skok len na medzere, pripadne napriklad Q, E, F alebo ctrl.

Hra mi pripada mozno trochu pomala, mozno by to slo urychlit. Ale mozno je to akurat. Su tam aj nejake horizontalne pohyblive platformy? Dohral som len po 4. level...

Este by to chcelo pridat nejake drobne efekty mozno, trochu vylepsit postavicku -- cierna na ciernom pozadi? Preco?

Uvodny text je podla mna pre cielovu vekovu skupinu asi primerany. Ale nedostal som sa k meneniu farieb (nazvu hry), to nejak este nechapem...

Pohybliva grafika v pozadi je uplne adekvatna, celkovo grafika staci, imho.

Hra reaguje na klavesnicu i v momente, ked pisem tento prispevok, skuste si opravit nejak focus aplikacie Smile

Gratulujem, vyborne! A sup s tym na trh! Smile I mna zaujimaju technicke detaily. Vlastny engine priamo nad DX9, ze? Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
N0081K



Založen: 24. 07. 2014
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 13:29:10    Předmět: Odpovědět s citátem

hra je super, úplně boží a jednoduchá mechanika, dále se mi líbí grafika, jelikož se řeší game engine, tak já tipuji Game Maker.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 13:55:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadají jako saze z filmu Cesta do fantazie

https://www.google.cz/search?q=Sootballs%2Bspirited%2Baway&tbm=isch
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 14:04:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Pěkná hra, ale pokud to nemáš dělané v nějákém enginu a používáš spíše jen nějáký framework, tak mám dojem, že tam máš nějáký memory leak. Mám sice poněkud starší AMD Radeon 6770, ale pokud to ještě zvládá Crysis 2, tak by to mělo zvládnout i tohle a tady mi u toho docela nepříjemně problikává obrazovka.

Jinak parádní nápad Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 22:49:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Musím říci, že jsme mi udělali opravdu velkou radost! Smile
Hra je aktuálně ve stavu, kdy je hotové vlastně vše kromě úrovní. Možná zjistím, že bude ještě třeba nějaká další grafika, hudba a zvuky, ale to hrozí jen v minimálním množství. Nicméně i tak je nad tím ještě hromada práce. Dalo by se říci, že jsou zde dva druhy úrovní. Klasické a speciální (intro, bossfighty...). Tvorba těch klasických se vším všady zabere většinou jen pár hodin, ale ty speciální si berou celé dny. Většinu času zabere ladění...

Kdysi jsem v Game Makeru pár věcí udělal, takže když vyšlo Studio, chtěl jsem vyzkoušet, jak moc to pokročilo a vytvořit v něm za pár dní nějakou malou hru. No, krapet se to rozrostlo. Very Happy Takže N0081K má vlastně pravdu. Je to tvořené v GM: Studio (ikdyž s vlastním mini enginem si taky hraju, ale fakt jen hraju). Mimochodem Studio opravdu pokročilo. Bohužel práce s pamětí je stále příšerná a chybové zprávy často nezobrazují pravdivé informace (to se zhoršilo).

To tak asi obecně. Teď ke konkrétním věcem. Smile

split:
Video rozhodně bude. Jen zatím nevím přesně kdy. Aktuálně je třeba udělat jiné srandy.

pcmaster:
Ovládání bylo původně dokonce jen na šipky + mezerník. Druhá varianta (w, a, d + myš) přibyla, protože nemalé množství lidí nechtělo používat pro skok mezerník (často je prý pěkně vykloktaný) a chtěli pohyb na levou ruku. Ovládání, které navrhuješ je výborná varianta. Smile Další varianty už ale přidávat nebudu. Spíš jsem uvažoval o možnosti si celé ovládání ve hře pěkně nastavit sám. Pravděpodobně to přidám později, abych si na chvíli dal oraz od tvorby úrovní. V nejhorším případě to bude v nějakém updatu. Gamepad je tam vlastně jen jako takový bonus. Funkčnost jsem testoval jen na jednom jediném kousku, který mám k dispozici. Jsem tedy moc rád, že funguje dobře. Smile (Popravdě tahle možnost ovládání na webu být vůbec neměla, zapomněl jsem to odstranit. Ostatně, ve hře s ním ani nepočítá grafika. Ovšem, nechám to tam, když to funguje dobře.)

Horizontálně pohyblivé platformy ve hře také jsou (v testovací verzi nejsou). V posledním prostředí. Nebude to ale žádné klasické hýbání se sem tam. Smile

To pozadí je šedé. Razz Ale ne, barvy postavičky nejsou vůbec stálé a už od 6. úrovně nebude jen černá. V nejhorším případě jí najdete podle očí. Smile

Na fokus aplikace se mrknu.


N0081K:
Jak už jsem psal, trefa! Podle čeho jsi GM odhadl? Smile

Spytihněv:
Pravda. Smile Tihle moji pidižvíkové budou ale hodně barevní a velikostí nestálí. Smile

ViliX:
Na AMD Radeon 6770 by to mělo běžet naprosto v pořádku. Sice jsem to na tom netestoval, ale je to rozhodně výkonější než Ati Radeon Xpress 200, na níž to běží cca na střední detaily plynule. Hra obsahuje automatický systém nastavení míry detailů, který když zapracuje, párkrát to na začátku (většinou) hry problikne. Myslíš tohle? Rozhodně by to ale nemělo blikat pořád. Pro jistotu mi prosím ještě napiš jaký máš procesor, kolik RAM a operační systém, abych tu chybu mohl případně snáz zkusit nasimulovat. Děkuji. Smile


Snad jsem na nic nezapomněl. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
N0081K



Založen: 24. 07. 2014
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2014, 23:37:47    Předmět: Odpovědět s citátem

pamatuji si hru Čtyři elementy (si pamatuji i verzi, kde bylo pár modelů ze sketchUpu) a vím co v GM dokážeš Wink. Jinak sice už GM víc jak rok nepoužívám, ale na paměť existovala nějaká knihovna cleanmem, tak ji můžeš zkusit Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2014, 11:55:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Páni, to už je hodně let nazpět. Smile Cleanmem znám. Je to moc šikovná knihovna a asi jí tam přidám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2014, 10:04:50    Předmět: Odpovědět s citátem

http://games.tiscali.cz/preview/vyzkousejte-prototyp-ceske-plosinovky-hard-to-color-242112
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2014, 20:46:13    Předmět: Odpovědět s citátem

No, a pěkně tam hru v komentářích zdrbali. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
hadas



Založen: 07. 10. 2012
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 30. srpen 2014, 14:11:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Kuny napsal:
No, a pěkně tam hru v komentářích zdrbali. Very Happy


na games zdrbaj vse nekdy je lepsi komentare necist
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 13. září 2014, 12:19:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyzkoušejte novou (0.6.9) testovací verzi hry! Smile
Stahujte zde: http://sklad.ebenit.com/htc.zip
Novinky:
- bug č. 24 - focus aplikace již funguje správně
- upravena úroveň číslo 5
- do další úrovně lze přejít pomocí klávesy Enter
- lepší a pravděpodobně finální grafika dortu, robota a barevné skvrny
- přidána informace o verzi hry + hra upozorní na dostupnou novější verzi
- zvuk lze rovnou zapnout/vypnout kliknutím na reproduktor
- bug č. 25 - upravena úroveň č. 2
- bug č. 26 - tlačítko pro přeskočení intra se vykresluje již správně
- bug č. 28 - plošinky již vzájemně reagují (pokud jedna klesne na druhou, jejich nosnost se sčítá)
- v nastavení lze vypnout minimapu
- v nastavení lze vypnout dynamické zrnění


hadas: Pravda. Však jsem taky ty čistě a hloupě negativní láskyplně ignoroval. Smile Docela se mi ale osvědčilo na takové ty komentáře typu: "Hrál jsem to a je to shit. Smile" odpovídat ve smyslu: "Děkuji za vyzkoušení hry! Smile".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2014, 15:02:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Novou verzi hry Hard to Color stahujte zde: http://sklad.ebenit.com/htc.zip
Byla opravena další várka nalezených chyb, přibylo pár zvuků atp. a konečně vznikají další úrovně, které již ovšem nebudou součástí testovacích verzí. Proběhla i menší optimalizace a hra je nyní ještě o cca 5% méně náročná na výkon počítače.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna