Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
feeron
Založen: 18. 08. 2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 09:49:40 Předmět: Snowfall |
|
|
Ahoj, rád bych představil hru, na které děláme. Jsme v partě pouze designeři a grafici, k našemu podniku sháníme leader programátora. Momentáně máme připraven design a to nejen design mechanik a příběhu na papíře, ale i hratelný prototyp vizuálu hry. Build bude brzy veřejně vystaven na našem webu (Pro seriózní zájemce o spolupráci může být k dispozici už dříve).
Podařilo se nám nastolit celkem svižné pracovní tempo. Takže prosím pište nám jen tehdy, pokud o sobě víte, že dokážete seriozně makat. Rád bych měl tuto hru maximálně během jednoho roku v provozu!
Jsme regulerní indiáni, makáme ve svém volném čase, výplaty zatím nepřipadají v úvahu. Chceme se v budoucnu vývojem her živit, pokud jsi ve stejné situaci jako my, programátore, směle nám napiš!
O projektu:
Vyrábíme stylizované survival rpg, které se vizuálem a atmosférou podobá prvním dvoum hrám ze série Gothic.
Cílová platforma Android, Engine Unity 3d
Více o Snowfall na našem právě zprovozněném webu http://www.inflamegamedev.com/
Můžete nás podpořit i na Facebooku https://www.facebook.com/FGprojekt
Zájemci o náš projekt si nás můžou popř. letos odchytit i na GDS.
Pište na: info@inflamegamedev.com
Díky, zdar a sílu!
Roman (Feeron) V.[img][/img] _________________ Neslibuj kráčet tmou, dokud neuvidíš padat noc |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 10:09:06 Předmět: |
|
|
Zdravím kolegu Olomoučáka
Vypadá to pěkně, opravdu z toho jde vidět Gothic, kterého jsem měl ve své době vážně rád.
Nicméně se zeptám, proč mobilní platforma? Na stránkách píšete, že proto, že přišla éra mobilních her. Nicméně mám pocit, že teď už je mobilní trh dost saturován a takováto hra, s tvrdšími herními mechanismy, by sedla více na větší platformy.
Já na mobilech hraju jen casual hry s jednoduchým ovládáním a s minimálním (nebo žádným) příběhem. Hry, které můžu vytáhnout při čekání na autobus, na 5 minut se pobavit, a pak klidně na několik dní zase schovat do kapsy. Tohle mi asi nesedne, ale možná po tom poptávka bude. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 11:33:07 Předmět: |
|
|
Taky zdravím spoluobčany. To omezení na Android je vážně škoda, zvlášť když už to v tom Unity děláte. My třeba pro naši novou hru implementujeme zkrátka 2 typy ovládání: http://playito.com/space-merchants-wip/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 11:38:28 Předmět: |
|
|
Taky mám takový názor. Stačí se podívat, jaké hry vydělávají na mobilech a jaké indie skvosty naopak procházej na Steam Greenlight. Opravdu doporučuju upravit ovládání zvlášť pro desktop a pro mobil. Pokud hra nenabízí síťovou hru mezi různými typy platforem, tak to ani není problém se zvýhodňováním. BTW proč jen Android, když je to v Unity - na iOS stejný hry vydělávaj 2x víc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
feeron
Založen: 18. 08. 2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 11:45:41 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Zdravím kolegu Olomoučáka
|
Taky zdravím! On ten koncept byl pro mobil opravdu velmi důsledně přizpůsoben. Gameflow je zde mnohem rychlejší, než u PCčkové verze. Dokonce se uvažuje nad tahovým modelem soubojů viz stará japonská rpg (zatím máme realtimové souboje viz Dead trigger2). Kdybych nevěřil, že si na mobilech tato hra své hráče najde, nezabýval bych se s ní. Také ale musím přiznat, že nápad pojmout Snowfall jako mobilní hru nám umožňuje rychle a levně nabudovat poměrně rozlehlý svět. Přecijen grafika viz Gothic 1 je něco jiného než grafika z třetího Risena. Také je na mobilech tolerována, neřknu- li přímo vyžadována, velká úroveň stylizace a zjednodušení. Nutí nás to respektovat stanovené mantinely a nerozšiřovat hru za pochodu. Momentálně je tohle pro nás cesta, jak v rozumném čase, levně a na koleni vytvořit zajímavou hru s otevřeným světem. _________________ Neslibuj kráčet tmou, dokud neuvidíš padat noc |
|
Návrat nahoru |
|
|
feeron
Založen: 18. 08. 2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. říjen 2014, 11:49:11 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Taky zdravím spoluobčany. To omezení na Android je vážně škoda, .../ |
Hoj, no je pravda, že konverze na PC je v plánu taky. Primárně se však jedná o mobilní hru. A pokud uspějeme a hru zprovozníme, rádi bychom se s další tvorbou co nejdříve přesunuli na PC platformy. Viz např. Erata na našem webu. _________________ Neslibuj kráčet tmou, dokud neuvidíš padat noc |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 7. říjen 2014, 18:17:33 Předmět: |
|
|
Zdravím Olomoučáky - nečekal jsem že to máte už tak daleko. Gratuluji!
Keep up the good work. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
feeron
Založen: 18. 08. 2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 7. říjen 2014, 19:46:49 Předmět: |
|
|
Vilem Otte napsal: |
Zdravím Olomoučáky - nečekal jsem že to máte už tak daleko. Gratuluji!
Keep up the good work. |
Nene, jsme ve fázi "palce držet" Gratulace zdaleka ještě né každopádně diky _________________ Neslibuj kráčet tmou, dokud neuvidíš padat noc |
|
Návrat nahoru |
|
|
|