Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 26. září 2014, 12:12:21 Předmět: |
|
|
Jo, vypadá to parádně, ale co ten aliasing? To je způsobený kompresí obrázku? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. září 2014, 13:03:58 Předmět: |
|
|
To je spíš "vlastnost" toho cartoonového shadingu, ne? S AA by to bylo rozplizlé... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 26. září 2014, 13:18:11 Předmět: |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl) napsal: |
jeden sshot. Co myslíte? |
Čapka z toho necítím, zvolil bych méně profláklý shader, protože tohle má každá třetí hra v Unity |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl)
Založen: 17. 11. 2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: 26. září 2014, 15:48:59 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Tykew (Vladimír Geršl) napsal: |
jeden sshot. Co myslíte? |
Čapka z toho necítím, zvolil bych méně profláklý shader, protože tohle má každá třetí hra v Unity |
Měli jsme kupu varint, viz můj komentář ve FAQs v kampani:
Upravujeme a post-produkujeme grafiku. Snažíme se stále najít něco, co bude přehledné na mobilu, bude správně cílit na náročnější dospělejší publikum a bude podtrhovat Čapkovskou retro scifi atmosféru. Měly jsme řadu verzí (jak můžete vidět v gifu pod dotazem), ale stále jsme nebyli spokojeni. Máme skvělé vizuály od Milana i řadu zkušeností s grafikou na velké konzole, ale dělat grafiku pro mobily je jiné. Naše detailní textury na malém displeji zanikaly a detaily se slévaly v nerozpoznatelný chumel.
Od chvíle co se k nám však přidala Táňa, víme, že to jde správným směrem. Zjednodušujeme textury, ubíráme nepodstatné detaily a ty důležité více podtrhujeme. Přidáváme šrafuru přímo do textury, aby grafika více připomínala Milanovy skici. A v neposlední řadě upravujeme shader tak, aby in-game grafika dostala komixovější nádech a byla více osobitá. _________________ "We bring console-like experience to mobiles!" Fun 2 Robots Ltd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl)
Založen: 17. 11. 2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: 26. září 2014, 15:49:44 Předmět: |
|
|
Ještě ten gif
_________________ "We bring console-like experience to mobiles!" Fun 2 Robots Ltd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl)
Založen: 17. 11. 2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: 26. září 2014, 17:19:24 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Jo, vypadá to parádně, ale co ten aliasing? To je způsobený kompresí obrázku? |
Máme ho vypnutej kvůli mobilům, ale jinak to s ním vypadá daleko líp...bude v dalším setu sshotů, ale nechtěli jsme být zavádějící a ukazovat něco, co potom na mobilu nebude. _________________ "We bring console-like experience to mobiles!" Fun 2 Robots Ltd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
parkacz
Založen: 28. 09. 2014 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 28. září 2014, 22:13:05 Předmět: |
|
|
Povedná hra, vyzkouším _________________ http://www.parka.cz/ - Hry v prohlížeči |
|
Návrat nahoru |
|
|
zzbass
Založen: 29. 09. 2014 Příspěvky: 1 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 29. září 2014, 10:34:50 Předmět: |
|
|
Pecka. To s tim aliasingem beru zpět, to fakt bylo asi nějakým upscalingem obrázku tady na fóru. Chvíli sem myslel, že je to nějaká nedokonalost toho cartoon shaderu, ale podle videa se zdá, že je to ok. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. září 2014, 12:14:51 Předmět: |
|
|
Fakt pěkný.
Rogue-like nehraju, ale připomnělo mi to hardcore hry z 8bitů (2D plošinovky i iso), se samostatnými místnostmi a potřebou vyzrát na nový nepřátelský princip |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl)
Založen: 17. 11. 2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: 5. říjen 2014, 22:53:14 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Fakt pěkný.
Rogue-like nehraju, ale připomnělo mi to hardcore hry z 8bitů (2D plošinovky i iso), se samostatnými místnostmi a potřebou vyzrát na nový nepřátelský princip |
Jsem rád, že se Ti to líbí! Je to přesně jak řikáš - hratelnost postavená na starejch klasikách z dob, kdy se s Tebou hry nemazlily a překonání každý překážky znamenalo pocit uspokojení. _________________ "We bring console-like experience to mobiles!" Fun 2 Robots Ltd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 9. říjen 2014, 15:09:01 Předmět: |
|
|
gratulujem ako prvy k uspesnej kampani _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
yuri86
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 9. říjen 2014, 21:30:44 Předmět: |
|
|
Hustý...
také gratuluji. Před několika dny jsem na startovač koukal a říkal jsem si, že by byla strašná škoda, kdyby vám to neklaplo. Takže o to mám teď větší radost, když vím, že to klaplo. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tykew (Vladimír Geršl)
Založen: 17. 11. 2007 Příspěvky: 23 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: 10. říjen 2014, 03:00:26 Předmět: Diky za podporu! |
|
|
Diky za podporu i gratulace. Jsme radi,ze se i v tom nasem malem CSR rybnicku najde dostatek lidi,kteri jsou ochotni podporit novy domaci projekt! [/u] _________________ "We bring console-like experience to mobiles!" Fun 2 Robots Ltd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|