.[ ČeskéHry.cz ].
GDS 2014
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2014, 20:12:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Taktéž super. Gratulace jak jste všechno perfektně zvládli, perfektní organizace.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2014, 22:22:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, musím souhlasit. Bylo tam několik pro mě dost přínosných přednášek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 13:43:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Za sebe musím říci, že jsem malinko zklamaný.
Co se týče organizace a celkové úrovně GDS, tak jsem byl velice spokojený. Líbila se mi i celkově atmosféra, dost času jsem strávil u kiosků u malého sálu, především u tabletů, kde jsem si mohl zkusit profi tablety, pak jsem si zahrál velice hezkou hru Dex a neméně hezkou Future Factory.
Mé zklamání pramení z nedostatku techničtějších přednášek. Když jsem byl poprvé na GDS, ještě v Brně (Rubín), tak jsem byl nadšený. Přednášky byly vyloženě o tom, jak něco udělat. V sobotu jsem bohužel na takovou přednášku nenarazil, což mě odradilo od účasti i v neděli (navíc mě zaujaly tématicky pouze nedělní přednášky od Warhorse).

Takže, ve výsledku převažují pozitiva (úroveň, atmosféra, kiosky, jídlo, usměvavé hostesky), jen s drobným nedostatkem (málo technických přednášek).

Co si představuji pod technickou přednáškou:
- GDS 2005: Michael Lekovski - Teorie a praxe v level designu
- GDS 2005: Aleš Borek - Lightmapy v UFO: Aftermath a UFO: Aftershock
- GDS 2005: Jiří "Fila" Filipovič - Simulace dynamiky rigidních těles
- GDS 2006: Vladimír "Semo" Semotán, Jaromír "Punčin" Punčochář - Optimalizace grafiky pro grafiky - Vysvětlení procesu renderování s hardware akcelerací pro grafiky. Rady jakým zpusobem dělat modely, textury a scény, aby co nejméně plýtvaly systémovými zdroji.

nebo také:
- GDS 2013: Viktor Bocan - Co je technický design a proč by vás měl zajímat
a další...

PS: Dost se mi líbila sobotní přednáška od Splita (Perfect Paths) a také mě dost zaujala přednáška Dana Vávry, kdy se nám vlastně pokusil říci, že i velká herní studia se potýkají s mnoha problémy a že kolikrát neví, co s tím...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 14:11:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Ad přednášky - pro mne to byl první ročník GDS;)

Takže nemohu nějak hodnotit zdali to bylo ok nebo ne. Osobně jsem šel asi jen na 20% přednášek (co pro mne měli nějaký význam a smysl). Zbytek jsem trávil diskuzemi a seznamováním.

Rozhodně pro mne osobně byla větším přínosem diskuze u kávy s Viktorem Bocanem o AI až po přednášce, kdy jsme probírali jejich a moji AI atd.

Ale o tom to je, každý si tam najde to svoje a pro nováčka (jako já) je tam vše super;)
Pro veterány jako VODA už to možná bylo asi o něčem jiném mno.

A možná je třeba se na to dívat dvojím pohledem, který já ještě nemohu posuzovat...
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
split



Založen: 15. 05. 2013
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 16:17:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Ked o tom hovoris tak asi mas pravdu. Aj mne by sa asi pacilo par technickejsich prednasok. Ale tam je podla mna obrovsky problem nasjt tu spravnu uroven. Castokrat sa totizto stava ze je prednaska pre polovicu ludi nezaujimava, lebo uz o tom vsetko vedia a druha polovica vobec nechape o co ide Smile

PS. @VODA som rad ze sa ti moja prednaska pacila.
_________________
@split82
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2014, 16:31:15    Předmět: Odpovědět s citátem

split napsal:
Ked o tom hovoris tak asi mas pravdu. Aj mne by sa asi pacilo par technickejsich prednasok. Ale tam je podla mna obrovsky problem nasjt tu spravnu uroven. Castokrat sa totizto stava ze je prednaska pre polovicu ludi nezaujimava, lebo uz o tom vsetko vedia a druha polovica vobec nechape o co ide Smile

Toho jsem si vědom. A proto jsem se nesnažil ani nikoho kritizovat. Vím, že to není jednoduché.

Jinak tedy... Flashovi a všem, co pro nás GDS letos připravili, dávám velký palec nahoru. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 25. listopad 2014, 20:45:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za pozitivní reakce i za připomínky. Rozhodně to všechno zaznamenáváme a pro další GDS se pokusíme zohlednit.

Pokud nejste na Facebooku a neviděli jste fotky tam, tak už jsou i na webu akce: http://gdsession.com/cz/photo.php

Videa budou po dohodě s Games.cz vycházet někdy kolem vánoc a v novém roce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 25. listopad 2014, 23:02:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavé je, že ani na jedné fotce nejsem vidět, ale pár čmáranic, které jsem po sobě zanechal jo... škoda, že mi to Ti převíti překreslovali (a také že fotograf nevyfotil můj pokus č. 2, to byla kvalitnější tvorba Wink )


_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2014, 23:49:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Taktiez sa chcem organizatorom podakovat za super akciu Wink, od posledneho GDSka kde som bol (asi 2007), ste sa posunuli dost dopredu, avsak podla mna este trosicku stale je co vylepsovat, preto by som aj chcel napisat nejake navrhy.

Podla mna prednasky boli dobre, praveze ja som skor vyhladaval prednasky vseobecnejsie, na tie technicke veci boli skor asi tie workshopy (i ked neviem ako to vlastne na nich chodi, nebol som na nich), ale hlavne vseobecne pre to ze vela sa toho za tu jednu hodinu asi naucit neda plus trafit sa do vkusu je takmer nemozne (kazdy robi prave nieco ine)

Co by som ale skusil vylepsit je ta stranka GDSka ktora je o spoznavani novych ludi, obchodnych/pracovnych prilezitosti, pokecani s ludmi, ktory maju podobne zaujmy. Problem je ten ze na GDS chodi uz dost vela ludi a proste stretnut niekoho, kto na niecom pracuje co by ma zaujimalo, co poznam z fora alebo z inokadial, na com by som mohol aj ja pracovat (ak napr hladam nejaky team, kde by som sa uplatnil) je takmer nemozne (jedine ze sa s danym clovekom nejako dohodnem vymenime si cisla a pod).

Tiez pre tych, ktory chcu svoj projekt prezentovat, je menej prilezitosti. Su tu sponzory, ktory mali kiosky, popr prednasky (niektore boli o prezentacii projektov, firiem - alebo aspon z casti) - to je ale obmedzeny pocet, alebo prezentacie na Warm Up party - tu zas obmedzeny pocet navstevnikov - nemyslim mala hospoda Smile, ale to ze nie kazdy tam bol cely cas, alebo niektory prisli az v sobotu). A toto forum resp ceske-hry su hlavne o tom ked sa clovek pozrie na forum, prezentacia, stretavanie ludi, hladanie prace Smile

Podla mna riesenie by mozno mohlo byt nieco take ako kiosky, ale vo vacsom mnozstve. Fungovalo by to tak ze by napr bolo 10 kioskov, a pocas GDSka - 2 dni, by sa na kazdom stanku vystriedali 4 projekty/teamy. Teoreticky by sa dalo aj rozdelit napr ze 10 miest by bolo urcenych pre firmy, ktore hladaju zamestnancov, alebo sa jednoducho chcu prezentovat, tieto miesta by boli aj spoplatnene - za nejaky poplatok, zvysok by mohol byt pre nezavysle teamy tam by sa ale museli prihlasit a nejaka "komisia" by rozhodla ci to miesto ten a ten team dostane alebo nie - podla kvality, obsadenosti a pod. Pre navstevnikov by to bol podla mna velky prinos, lebo by bolo na co pozerat ak prave niesom na prednaske, a este dokonca by sa to kazdy pol den obmienalo, takze by to trebalo obist 4X aby ste videli vsetko Smile, neviem teda kolko ludi by nieco take uvitalo vidiet viac projektov a moznost pokecat s autormi, ale podla mna dost Smile, takze taky trosku viac Expo ramec...

Je to ale len z pohladu navstevnika, skutocne netusim ci to je uskutocnitelne Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2014, 11:59:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Peto: v tom, ze se lidi malo poznaji vidim sam jeden z hlavnich problemu a ver mi, je to vec kterou kazdorocne resim, aby se zlepsovala. Letos se to nakonec projevilo v tom patecnim programu na party. Coz byla nakonec dost na posledni chvili usporadana akce. Presto jsme ji planovali uz hodne mesicu pred GDS. A job board.

Take byl plan pro urcity "meeting-tool", ale nebyl dostatek casu, abych ho vytvoril. Tak treba pristi rok. Videl jsem to u jine konference, prislo mi to naprosto super. Slo o web, kde meli pristup ucastnici akce, byl tam seznam ucastniku, kazdy si mohl vyplnit info o sobe a prohlednout si ostatni a domluvit se na setkani na akci. Je otazka, do jake miry to pak v praxi fungovalo ve vysledku. Ja se domluvil na setkani s tremi lidmi a ani jeden mi to v tom toolu nepotvrdil. Se vsemi jsem se nakonec setkal a vedeli kdo jsem, ze si toho tam vsimli, ale akorat to nepotvrdili. Takze na takove uvodni prolomeni ledu to alespon bylo Smile

K tomu vystavovani jak pises. Mozna to nekoho prekvapi, ale hlavni problem, proc se toto nedeje neni na nasi strane, ale na strane zajemcu. Letos jsme sice zadnou vyzvu nakonec neudelali (obavali jsme se, ze tam nebude uz volny prostor, nebot MKP nema to predsali nejvetsi a sponzoru bylo dost samo o sobe), ale loni a predloni ano a neprihlasil se naprosto nikdo. Stejne tak co se tyce nasi druhe akce GameDay v Treboni, kde jsi letos byl. Tam take nabizime vystavovaci prostor pro kohokoli a zdarma. Dal jsem info na forum a nase socialni site a letos se prihlasili presne dva zajemci (vsechny ostatni stanky byly naprimo oslovene tymy). Tvurci se proste boji, nebo si mysli, ze to jeste neni hotove na prezentovani, nebo nevim.
I na tu patecni prezentaci jsme se nakonec rozhodli pro prime osloveni vybranych projektu tu podle fora, protoze jsme tak nejak po minulych zkusenostech cekali, ze kdyz tu jen hodim nove vlakno s vyzvou, tak to zas skonci u dvou prihlasenych (v lepsim pripade).

Vcera jsem tu zalozil vlakno o akci ve Vidni. Pro lidi z Moravy je to bliz nez do Prahy. Ukazat tam svoji tvorbu na nejakem stanku/u stolu je vicemene zdarma. Ja do tech prihlasek bohuzel nevidim, tak jsem zvedav kolik ceskych tvurcu tam uvidim Smile

Uz jsem se o tom bavil i s nekolika novinari a shodli jsme se, ze je to uplne nelogicke. Je to nejlepsi cesta jak najit dalsi lidi, jak se dostat do povedomi novinaru a tim padem medii a vysledne i spousty lidi. Letos na GDS alespon Pavel vyhlasoval, at mu tvurci chodi ukazovat svoje veci osobne, coz docela fungovalo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2014, 12:38:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Z mé strany je to ta možnost "projekt ještě není hotový na prezentování". Před GDSkem jsme se snažili jak šílení dostat to do nějakého stavu, ale nestihli jsme.

Doufám, že někdy v blízké době založím vlákno tady na fóru a pak se snad uvidíme v Třeboni. Za sebe bych prezentoval neskonale rád.


Nicméně pro mě GDS fungovalo docela dobře, hlavně teda sobotní a páteční párty, kdy jsem mluvil s kupou různých lidí. O naší hře, o jejích hrách, o cizích hrách, o Doctoru Who, ... Smile Jen ponaučení pro příště, vyměnit si nějaký kontakt.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2014, 12:42:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Flash> Ahaa , tak tam je problem... tak asi jedine ako vravis, skusit proste napriamo oslovit niekoho, tak ako to bolo na piatkovej akcii, pokial nebude vela zaujemcov tak to uz fakt neviem to uz sa potom neda nijak raz vyriesit Smile jedine nejakou osvetou alebo tak Smile

Este by mozno stalo za pokus tam proste dat tych 5 kompov, ci monitorov a napisat ze kto chce moze tam nieco ukazat, ono by aj tak bodol nejaky priestor kde by clovek mohol polozit notebook a niekomu nieco ukazat (ak sa uz stretnu nejakym zazrakom Smile ), popr ak nema notebook tak spustit aspon niekde video obrazky a pod..

Ale tak super ze o tom probleme viete a snazite sa ho riesit.. Wink drzim palce.. Btw ja som v tej Treboni nebol.. to bol asi Simon? Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2014, 09:20:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak něco k tomu také přihodímWink
----------------
Seznamování na GDS - mě to přišlo v pohodě, jen málo času + to chce být agilní, ale v rámci slušnosti. Jinak mě osobně si lidi našli když chtěli (pro tyto účely jsem si udělal i specifickou jmenovku s logem projektu Smile ). Problém byl internet a skončil jsem jen u video prezentací na NTB Wink Ale pro další GDS si chci (pokud bude prostor a finance) určitě zajistit nějaké to místečko na propagaci a pokec. Na letošní GDS jsem se setkal asi jen s 50% lidí se kterými jsem se chtěl seznámit či jen pokecat.

Proč se lidi sami nehlásí - vezmu to ze svého pohledu:
1. Je moc brzy na prezentaci/propagaci
2. Člověk si nevěří - tréma / jazyková blokáda atd.
3. Koho by to zajímalo nějaká hra tvořena někde doma po večerech.
(to jsou asi tři hlavní body)

Skutečnost je ale jiná:
1. Lidi to zajímá proto na GDS(nejen) jdou (ne každého zajímají třeba mobilní hry atd. ale vždy tam určitá skupina je)
2. Novináře to taky zajímá - a Pavel s games je jeden z mála lidí co dokáže věnovat čas a vyslechnout si o každém projektu nějaké to slovo a přetrpět i prezentace - pak si vše v klidu vyfiltruje a uzná co má a nemá smysl prezentovat (problém je, ale že se někdy spálí/l a na určité věci má odstup či chce vidět hratelné ukázky).
3. Pokud o tom člověk nedá vědět, tak se o hře nikdo nedozví Smile
4. Chce to jen zkusit a nebát se toho.

Na letošní GDS jsem se nehlásil - bral jsem to jako první seznámení s GDS (moje premiéra) a vůbec poznat jak to tam chodí a hlavně se seznámit s lidmi co znám jen po netu atd.
Ale v duchu jsem si říkal jo bylo by fajn tam projekt ukázat;)
Proto jsem se moc dlouho nerozhodoval a pozvánku na páteční párty přijal a pak 14 dní ladil build abych měl pro prezentaci nové věci atd.
Rozhodně toho nelituji a dodalo to další energii na vývoj + i odvahu projekt více šířit (pomalu ale jistě) mezi lidi.


Vídeň (leden) - zvažuji to teď hodně, ale největší problém je jazyková blokáda (eng i de) - sice mám ve Vídni sestru už od revoluce, ale nevím nevím toto je pro mne ještě velké sousto (teď si protiřečím s moudry napsanými výše, ale je to tak pořád si nevěřím ještě na 100%) - i když tak nějak z doslechu vím, že bych tou výběrovou filtrací prošel.

Stejně na tom je i Londýn (jaro - Rezzed) - pokud doženu hodiny angličtiny, tak si ho nenechám ujít to by byla největší škoda - pokud se nedohodne/nepřesune pozvánka až na 2016.

Třeboň (jaro) no tam chci jít na 99% když bude čas a vše klapne - zde z ničeho nemám žádné obavy - po zkušenostech na GDS Smile

A pak GDS 2015 Smile

Co tím chci vlastně říci - že asi každý v koutku chce projekt prezentovat a ukázat, jen je třeba se k tomu odhodlat a pak už to jde samo - začne se plánovat + plno pozvánek chodí samo (to ještě více popíchne - jo má to smysl + proboří tu neviditelnou zeď).

Jen to chce udělat nějaký první krok - samo od sebe se nikdy nic nestane na 99%
Můj první krok byl, že jsem natvrdo napsal Pavlovi do games.cz někdy na začátku roku a ukázal mu gameplay atd. = rozhovor v Tea Club.
A další bylo překonání trémy na letošní GDS.
Obojí má své pozitivní výsledky.

games.cz = více fanoušku ze strany hráčů.
GDS = více zájmu ze strany zkušených vývojářů.

Ale nic není nikdy zadarmo - nefunguje to asi na stavění vzdušných zámků, je třeba ukázat odvedený kus práce.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna