.[ ČeskéHry.cz ].
Ukázka vašich prací
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PetrMaxa



Založen: 13. 08. 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 11:20:21    Předmět: Ukázka vašich prací Odpovědět s citátem

Ahoj všichni,
všiml jsem si že tu takovéto téma chybí, což je vcelku škoda Smile

Momentálně pracuji na tomto.. Nějaká konstruktivní kritika? Smile


Naposledy upravil PetrMaxa dne 7. listopad 2015, 19:59:12, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 11:50:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Zařizuješ si nový pokoj? :-)

Jestli ses chtěl jen pochlubit, pak ano, máš to pěkné. Konstruktivní kritika: je to dost umělé. Postel je ustlaná tak, že by podle ní mohli kalibrovat vodováhy. Ale třeba to tak má působit.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
split



Založen: 15. 05. 2013
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 12:57:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Mne sa to velmi paci Smile
_________________
@split82
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 13:23:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Dobrej nápad, např. na TIGSource sleduju podobné témata docela často Smile

Co se týče obrázku, nějak se tam tříští osvětlení, pravá noha u postele "svítí" do stínu a nejsem si jistý jak by mohl fungovat závěs Smile

Ale jinak je to takové svěží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 13:56:01    Předmět: Odpovědět s citátem

A co to überlowpoly svetlo na strope? Ci to ma byt malo-uholnik? Smile

Vsade na stenach je nejaky nizkofrekvencny sum zrejme od radiosity alebo nejakej inej GI metody...
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PetrMaxa



Založen: 13. 08. 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 14:41:52    Předmět: Odpovědět s citátem

To überlowpoly světlo je strešní okno Very Happy zkusím to projet ještě jinym GI, ale co jsem tak zkoušel tak to všude házelo šum.. budu si muset s tím vrayem ještě pohrát Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 15:08:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasím se vším! Very Happy

A k tomu dodám, že je tam příliš mnoho ambientního světla. Můžu porovnat se svým pokojem teď a tady a je to tu tak o 60 % tmavší. Pravda, nemám tu modrá světla u postele (či co ty monolity jsou), ale ta by podle mě měla vyzařovat spíš modré, než bílé světlo Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
impresionista



Založen: 06. 07. 2014
Příspěvky: 17
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2014, 03:18:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemastný neslaný, nuda jako z časopisu realitní kanceláře Very Happy
pokud je to ovšem určené pro takový učel pak je to OK.
Jinak ten razantní přechod podlaha/stěna bije celkem dost do očí
kdyby tam byla obvodová lišta tak by ten přechod scelila, a na oko by to bylo jemnější, a líbivější.

z inspirativního hlediska je to
pro mě jak jsem psal bohužel nuda
nemá to totiž pořádnou atmosféru, ducha.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2014, 12:59:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně na tom osobně vadí celková tmavost a že chybí nějaká světelná dramatičnost. Kdybych to fotil, tak bych si pohrál se světlem, víc kontrastní stíny, takhle člověk neví, na co se má zaměřit a to nemastné neslané osvětlení odvádí pozornost...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
PetrMaxa



Založen: 13. 08. 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2014, 17:10:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Vray ještě nechám chvíli stranou.. At žije zbrush! Very Happy První pokus o brnění Smile
btw. čekal jsem že sem přidají něco i ostatní grafici Very Happy





Naposledy upravil PetrMaxa dne 2. březen 2015, 16:12:08, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2014, 23:42:43    Předmět: Odpovědět s citátem

videl som ovela horsie veci ale chvalit ti to nebudem, si na fore zameranom na hry takze obrazok priemer jeden aj druhy (palce na nohach wtf? ) ale to vsetko je nedolezite lebo jedine co ma vyyznam je pocet polygonov ,uvw, velkost pouzitych textur...a podobne veci ktore ti asi podla prveho renderu nic nehovoria.

ak si myslis ze to vyzera dobre zajdi na nejake 3dmax forum ktore je zamerane na realisticke rendery..tunak si vedle jak ta jedle.

ps... aby som bol konkretny, videl som 100x lespie veci od cechovaj slovakov nez je prvy render a ten druhy je skor vtip ...preco? lebo neotexturovane veci vyzeraju vzdy dobre az ked otexturujes ukaze sa ci nieco vies...a az ked mi ukazes texture mapu tak ti poviem ci k niecomu si...100 textur na scenu vie pouzit aj dement.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
split



Založen: 15. 05. 2013
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2014, 01:44:57    Předmět: Odpovědět s citátem

@DespeRadoX - neznasam takyto negativisticky pristup aky tu predvadzas. Nikomu to nepomoze. Vies ze negativna vonkajsia motivacia je ta najhorsia mozna motivacia?

Podla mna je ten model fajnovy, ja by som nic take nespravil ani za rok, len tak dalej! Smile
_________________
@split82
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
impresionista



Založen: 06. 07. 2014
Příspěvky: 17
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2014, 04:04:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Na druhou stranu z chválení, a přehlížení nedostatku si nic moc nevezme,
a tuplovaně ho to nikam neposune.
Nejsem praktikantem demotivující kritiky,ale spíše upřímné která je zákonitě tvrdá.To už je pak na konkrétním člověku jak si to přebere.

s body které psal DespeRadoX//pocet polygonov ,uvw, velkost pouzitych textur// mužu jen souhlasit.


jen tak mimo..................

Na TO vymodelování postavy člověk nemusí být Hogo fogo umělec, i člověk bez větších znalostí do toho přijde za pár dnu/týdnu.
tedy do realistického High poly modelingu.A kreslení xxx textur na 1024x1024, nebo 2048x2048 je pořád brnkačka, a zábava......
Teprve když se jde na Low poly verzi, High poly modelu,
a místo xxx textur je k dispozici jeden menší T.Atlas
tam se teprve ukáže co dokáže + když je navíc, znalost programování ví dotyčný co nemusí modelovat, a vychytá to texturou,nebo shader.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2014, 10:32:51    Předmět: Odpovědět s citátem

2 split..hned v prvom poste si pyta konstruktivnu kritiku, tie tvoje 2 obdivne prispevky ktore si tu postol kritikou nie su ...
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
PetrMaxa



Založen: 13. 08. 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2014, 10:34:41    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:


ak si myslis ze to vyzera dobre zajdi na nejake 3dmax forum ktore je zamerane na realisticke rendery..tunak si vedle jak ta jedle.

..a az ked mi ukazes texture mapu tak ti poviem ci k niecomu si...100 textur na scenu vie pouzit aj dement.


1) Toto je celkově komunita herních vývojařů ne? Nevidím žadný důvod proč by se tu grafika taky nemohla objevovat..

2) Jelikož dělám do her v unity tak opravdu vím co jsou polygony, uvw, texturové atlasy atd.. to je snad základ ne? Nevím jak ty ale sám ve hrách tlačím použítí textur přes atlasy na minimun..

3) Pokud model nemá textury a má špatně osvětlí tak je snad jasné že se jedná o WIP nebo ne? Každopádně high poly využivám pro bakování AOC a normalových map.. po té dělám retopology na low poly model a na závěr texturuju..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna