Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 11:20:21 Předmět: Ukázka vašich prací |
|
|
Ahoj všichni,
všiml jsem si že tu takovéto téma chybí, což je vcelku škoda
Momentálně pracuji na tomto.. Nějaká konstruktivní kritika?
Naposledy upravil PetrMaxa dne 7. listopad 2015, 19:59:12, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 11:50:54 Předmět: |
|
|
Zařizuješ si nový pokoj? :-)
Jestli ses chtěl jen pochlubit, pak ano, máš to pěkné. Konstruktivní kritika: je to dost umělé. Postel je ustlaná tak, že by podle ní mohli kalibrovat vodováhy. Ale třeba to tak má působit. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 12:57:28 Předmět: |
|
|
Mne sa to velmi paci _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 13:23:16 Předmět: |
|
|
Dobrej nápad, např. na TIGSource sleduju podobné témata docela často
Co se týče obrázku, nějak se tam tříští osvětlení, pravá noha u postele "svítí" do stínu a nejsem si jistý jak by mohl fungovat závěs
Ale jinak je to takové svěží. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 13:56:01 Předmět: |
|
|
A co to überlowpoly svetlo na strope? Ci to ma byt malo-uholnik?
Vsade na stenach je nejaky nizkofrekvencny sum zrejme od radiosity alebo nejakej inej GI metody... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 14:41:52 Předmět: |
|
|
To überlowpoly světlo je strešní okno zkusím to projet ještě jinym GI, ale co jsem tak zkoušel tak to všude házelo šum.. budu si muset s tím vrayem ještě pohrát |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 15:08:20 Předmět: |
|
|
Souhlasím se vším!
A k tomu dodám, že je tam příliš mnoho ambientního světla. Můžu porovnat se svým pokojem teď a tady a je to tu tak o 60 % tmavší. Pravda, nemám tu modrá světla u postele (či co ty monolity jsou), ale ta by podle mě měla vyzařovat spíš modré, než bílé světlo _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 26. listopad 2014, 03:18:53 Předmět: |
|
|
Nemastný neslaný, nuda jako z časopisu realitní kanceláře
pokud je to ovšem určené pro takový učel pak je to OK.
Jinak ten razantní přechod podlaha/stěna bije celkem dost do očí
kdyby tam byla obvodová lišta tak by ten přechod scelila, a na oko by to bylo jemnější, a líbivější.
z inspirativního hlediska je to
pro mě jak jsem psal bohužel nuda
nemá to totiž pořádnou atmosféru, ducha. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. listopad 2014, 12:59:10 Předmět: |
|
|
Mně na tom osobně vadí celková tmavost a že chybí nějaká světelná dramatičnost. Kdybych to fotil, tak bych si pohrál se světlem, víc kontrastní stíny, takhle člověk neví, na co se má zaměřit a to nemastné neslané osvětlení odvádí pozornost... |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 2. prosinec 2014, 17:10:06 Předmět: |
|
|
Vray ještě nechám chvíli stranou.. At žije zbrush! První pokus o brnění
btw. čekal jsem že sem přidají něco i ostatní grafici
Naposledy upravil PetrMaxa dne 2. březen 2015, 16:12:08, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 2. prosinec 2014, 23:42:43 Předmět: |
|
|
videl som ovela horsie veci ale chvalit ti to nebudem, si na fore zameranom na hry takze obrazok priemer jeden aj druhy (palce na nohach wtf? ) ale to vsetko je nedolezite lebo jedine co ma vyyznam je pocet polygonov ,uvw, velkost pouzitych textur...a podobne veci ktore ti asi podla prveho renderu nic nehovoria.
ak si myslis ze to vyzera dobre zajdi na nejake 3dmax forum ktore je zamerane na realisticke rendery..tunak si vedle jak ta jedle.
ps... aby som bol konkretny, videl som 100x lespie veci od cechovaj slovakov nez je prvy render a ten druhy je skor vtip ...preco? lebo neotexturovane veci vyzeraju vzdy dobre az ked otexturujes ukaze sa ci nieco vies...a az ked mi ukazes texture mapu tak ti poviem ci k niecomu si...100 textur na scenu vie pouzit aj dement. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
split
Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 01:44:57 Předmět: |
|
|
@DespeRadoX - neznasam takyto negativisticky pristup aky tu predvadzas. Nikomu to nepomoze. Vies ze negativna vonkajsia motivacia je ta najhorsia mozna motivacia?
Podla mna je ten model fajnovy, ja by som nic take nespravil ani za rok, len tak dalej! _________________ @split82 |
|
Návrat nahoru |
|
|
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 04:04:51 Předmět: |
|
|
Na druhou stranu z chválení, a přehlížení nedostatku si nic moc nevezme,
a tuplovaně ho to nikam neposune.
Nejsem praktikantem demotivující kritiky,ale spíše upřímné která je zákonitě tvrdá.To už je pak na konkrétním člověku jak si to přebere.
s body které psal DespeRadoX//pocet polygonov ,uvw, velkost pouzitych textur// mužu jen souhlasit.
jen tak mimo..................
Na TO vymodelování postavy člověk nemusí být Hogo fogo umělec, i člověk bez větších znalostí do toho přijde za pár dnu/týdnu.
tedy do realistického High poly modelingu.A kreslení xxx textur na 1024x1024, nebo 2048x2048 je pořád brnkačka, a zábava......
Teprve když se jde na Low poly verzi, High poly modelu,
a místo xxx textur je k dispozici jeden menší T.Atlas
tam se teprve ukáže co dokáže + když je navíc, znalost programování ví dotyčný co nemusí modelovat, a vychytá to texturou,nebo shader. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 10:32:51 Předmět: |
|
|
2 split..hned v prvom poste si pyta konstruktivnu kritiku, tie tvoje 2 obdivne prispevky ktore si tu postol kritikou nie su ... _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 10:34:41 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
ak si myslis ze to vyzera dobre zajdi na nejake 3dmax forum ktore je zamerane na realisticke rendery..tunak si vedle jak ta jedle.
..a az ked mi ukazes texture mapu tak ti poviem ci k niecomu si...100 textur na scenu vie pouzit aj dement. |
1) Toto je celkově komunita herních vývojařů ne? Nevidím žadný důvod proč by se tu grafika taky nemohla objevovat..
2) Jelikož dělám do her v unity tak opravdu vím co jsou polygony, uvw, texturové atlasy atd.. to je snad základ ne? Nevím jak ty ale sám ve hrách tlačím použítí textur přes atlasy na minimun..
3) Pokud model nemá textury a má špatně osvětlí tak je snad jasné že se jedná o WIP nebo ne? Každopádně high poly využivám pro bakování AOC a normalových map.. po té dělám retopology na low poly model a na závěr texturuju.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|