Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 19:10:38 Předmět: |
|
|
@Awn ...tak ja sa na to mozem pozerat len z dvoch pohladov, jeden je pohlad vyvojara a vtedy ma zaujma poly,uvw,textury a je mi to jedno v com to je robene. Druha moznost je pozerat sa na to ako na nejake hotove dielo ale to sa zas neda kedze druha scena je nehotova ...a co povedat k prvej ? na zadok sa s toho neposadim, vyzera to strasne umelo a chyby uz vymenovane boli.
Co teraz? Ked sa mi to nepaci tak sa tu predsa nebudem podlizovat len preto aby sa niekto citil fajn. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 3. prosinec 2014, 20:13:14 Předmět: |
|
|
mem> Má být čárka před zdobené a před nebo? Já bych je tam nedával, ale jistý si nejsem:
]semo[ napsal: |
Borec má pěkné, zdobené brnění a k tomu takový otrhaný plášť? Myslím, že by si ho radši sundal, protože by se mu podřízení smáli . Pokud to teda není kouzelný plášť, nebo tak něco . |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 4. prosinec 2014, 09:53:44 Předmět: |
|
|
Pro jazykáře: mně/mě je pro mě velký oříšek, díky za korekci. Čárku před zdobené jsem dávat původně nechtěl, ale zdálo se mi, že ta věta pak lépe plyne :-). Před nebo jsem ji dal proto, že je to takový přílepek. Kdyby tam to "nebo tak něco" nebylo, pořád by to dávalo smysl.
K tématu: myslím, že po takto zvrhlé diskuzi si již nikdo z grafiků, obzvlášť začínajících, nedovolí znesvětit fórum svými obrázky. Vyhráli jsme! :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. prosinec 2014, 13:14:04 Předmět: |
|
|
Jak se to veme. Tohle fórum to má i v názvu, že je zaměřené na hry - a tomu by asi měla odpovídat podoba prezentované práce. Na ostatní jsou tu přece jiná fóra (např. na grafiku obecně). Tím neříkám, že někdo něco musí nebo nesmí - jen že pokud chce slyšet určitý typ reakcí, tak by podle toho měl volit cílovou skupinu skrze výběr vhodného fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
|
impresionista
Založen: 06. 07. 2014 Příspěvky: 17 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 6. prosinec 2014, 04:25:52 Předmět: |
|
|
Přidávám jednu dnešní rychlovku (+,- hodinka).
Blender/ ručně malované textury v Gimpu.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Dynamite Dan
Založen: 26. 08. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 8. leden 2015, 15:26:19 Předmět: |
|
|
Já říkám: pěkné - to bych chtěl umět. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 14. únor 2015, 23:09:19 Předmět: |
|
|
To seš v celku rychlík žes stihl ručně udělat textury pro celou místnost ani né za hodinu
Přiravuju scénu na vytvoření skyboxu
Naposledy upravil PetrMaxa dne 2. březen 2015, 16:11:20, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 1. březen 2015, 16:53:55 Předmět: |
|
|
Tak skybox jsem kompletně překopal, co si budeme povídat, vypadalo to hrozně
Ingame screen
Naposledy upravil PetrMaxa dne 2. březen 2015, 15:57:05, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 1. březen 2015, 17:26:28 Předmět: |
|
|
Hezký, jen by to chtělo ve stylu Mirror's Edge do toho skyboxu nakreslit pokračování města. Ve hře to bylo vidět dobře, asi od 2/3 dohledu, ale v Youtube kvalitě to moc vidět není. Když se ale zaměříte na to, tak jezero vpravo je už skybox, podobně na levé straně je trochu vidět, od kdy jsou světla budov ztmavená a blurnutá (kazí to kvalita videa na YT, kdy je neostrý i vepředu):
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 1. březen 2015, 23:10:10 Předmět: |
|
|
Tak jsem to město o dost protáhl aby se ztrácelo do dálky (procesor se zapotil ) vypadá to o dost líp dík za tip
Naposledy upravil PetrMaxa dne 2. březen 2015, 11:06:00, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. březen 2015, 10:11:09 Předmět: |
|
|
Jo, o hodně lepší AKorát: Teď jsi jen zvětšil dohled, nebo je to v tom skyboxu? Já jen jak velký dopad na fps to má. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 2. březen 2015, 11:10:44 Předmět: |
|
|
Je to celé řešené přes skybox takže vliv na fps to nemá hráč se bude soustředit okem na trať, která bude generována náhodně.. možná by ale neuškodilo sem tam přidat nějakej low poly barák |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. březen 2015, 12:21:09 Předmět: |
|
|
Super, akorát si neměl ten starej screen mazat. My jako vývojáři tu máme rádi vidět průběh zdokonalování projektu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetrMaxa
Založen: 13. 08. 2014 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 2. březen 2015, 15:56:17 Předmět: |
|
|
Nic jsem nemazal :/ Dneska končí free hosting na ic.cz , měl jsem tam vlastní upload reupnu to jinam |
|
Návrat nahoru |
|
|
|