Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
adragon
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 23. září 2010, 06:40:46 Předmět: |
|
|
Docela krátké Nicméně doporučuju přečíst: http://gamealgorithms.tar.hu/
Velmi dobrá "kniha", jak pro začátečníky tak pokročilé  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 23. září 2010, 07:24:04 Předmět: |
|
|
Dost dlouhá kniha  _________________ Žiju pro grafiku a animace... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lushlife
Založen: 18. 10. 2008 Příspěvky: 14 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pet
Založen: 11. 08. 2010 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 24. září 2010, 13:30:37 Předmět: |
|
|
Jojo, můžu jen doporučit. Pěkný čtení od člověka, který si prošel všelijaký povolání a ví o čem píše.
Hodně fajn mi přišlo i Game Design Workshop, Second Edition: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games od Tracy Fullertonový |
|
Návrat nahoru |
|
 |
igor

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 24. září 2010, 15:26:02 Předmět: |
|
|
Já vřele doporučuji postahovat přednášky od Jona Blowa zde http://braid-game.com/news/?cat=3
Nejsou to možná přednášky typu "strukturovaný návod, jak dělat game design", ale spíše tam ukazuje chyby, které se v herním průmyslu pořád opakují (a ani nám už nepřijdou divné, protože jsme si na to zvykli) a mluví o ne úplně jasných a typických "průmyslových" přístupech. Taky hodně prosazuje prototypování s maximální snahou o porozumění a "naslouchání" daným herním systémům se zahazováním/překopáváním od základů. Je to velmi zajímavé a myslím si, že taky velmi rozumné. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goddard
Založen: 06. 11. 2007 Příspěvky: 175 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 13. leden 2013, 18:02:48 Předmět: |
|
|
mam k dispozici tyto knihy, ktera je nejlepsi bez ohledu na zkusenosti?
The Art of Game Design: A Book of Lenses by Jesse Schell
Casual Game Design: Designing Play for the Gamer in All of Us by Gregory Trefry
Challenges for Game Designers by Brenda Brathwaite and Ian Schreiber
David Perry on Game Design: A Brainstorming Toolbox by David Perry and Rusel DeMaria
Game Design Foundations by Roger E. Pedersen
Game Design Foundations, Second Edition by Roger E. Pedersen
Game Design Theory and Practice, Second Edition by Richard Rouse III
Game Design Workshop: Designing, Prototyping, and Playtesting Games by Tracy Fullerton, Christopher Swain and Steven Hoffman
Game Design: Theory and Practice by Richard Rouse III
Level Up!: The Guide to Great Video Game Design by Scott Rogers
Rules of Play: Game Design Fundamentals by Katie Salen and Eric Zimmerman
Game Design Secrets by Wagner James Au
Game Design: Essentials by Briar Lee Mitchell _________________ http://www.dredwerkz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aspireen
Založen: 08. 06. 2012 Příspěvky: 4
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Goblin

Založen: 10. 05. 2014 Příspěvky: 23
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|