Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 9. březen 2015, 19:03:34 Předmět: [SDL + OPENGL] glCreateShader access violation - Vyřešeno |
|
|
Zdravím,
stala se mi následující věc. Vyměnil jsem v PC kartu z AMD HD7850 -> GTX 960. A najednou mi začal glCreateShader házet segfault. Na netu jsem se dočetl, že to je způsobeno tím, že není inicializovaný kontext, ale inicializace proběhne vpořádku (na AMD kartě to jelo bez problémů). Inicializace je následující:
kód: |
//....
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_ACCELERATED_VISUAL, 1);
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_CONTEXT_MAJOR_VERSION, 4);
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_CONTEXT_MINOR_VERSION, 5);
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_DOUBLEBUFFER, 1);
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_DEPTH_SIZE, 32);
//....
mainwindow = SDL_CreateWindow(...)
maincontext = SDL_GL_CreateContext(mainwindow);
GLenum rev;
glewExperimental = GL_TRUE;
rev = glewInit(); //glewInit() vrátí success
if (GLEW_OK != rev){
std::cout << "Error: " << glewGetErrorString(rev) << std::endl;
exit(1);
}
else {
std::cout << "GLEW Init: Success!" << std::endl;
std::cout << "Status: Using GLEW " << glewGetString(GLEW_VERSION) << std::endl;
}
//....
Initialize(mainwindow); //tady v té funkci načítám shadery apod. a padá to právě na glCreateShader uvnitř.
|
Nevíte, čím by to mohlo být? Na staré AMD kartě to jelo. Ovladače jsem odinstaloval v safe modu pomocí utility DDU.
Díky
Naposledy upravil mafian89 dne 9. březen 2015, 21:20:00, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. březen 2015, 19:31:05 Předmět: |
|
|
První bych zkusil vyhodit ten SDL_GL_ACCELERATED_VISUAL - podle internetu jsou s tím různý problémy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 9. březen 2015, 19:34:15 Předmět: Re: [SDL + OPENGL] glCreateShader access violation |
|
|
Nemůžeš buildnout jednoduchý exáč, co nic nedělá a co padá?
Náhodou GTX 960 mám (doufám).
Ideálně s debug symboly a přidat pdb (stačí Release).
Z toho cos postnul asi moc nezjistíme.
EDIT: pokud to tedy zkoušíš ve Windows a kompiluješ ve VS. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 9. březen 2015, 20:01:53 Předmět: |
|
|
Ladis: Zkoušel jsem a výsledek je pořád stejný.
mar: Pokusím se..
Naposledy upravil mafian89 dne 9. březen 2015, 20:26:41, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 9. březen 2015, 20:19:06 Předmět: |
|
|
A ty shadery jsou kde? Mě to spadne při loadingu shader něco, protože tam ten shader neni. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 9. březen 2015, 20:23:39 Předmět: |
|
|
Omg, sorry Za mmnt sem hodin novej archiv..
link: http://uloz.to/xYHu8cK1/bin-plus-shaders-zip
snad uz to pujde, melo by to zobrazit jen prázdné okno. Snad to bude vše, padne mi to hnedka, takže jsem možná na něco i zapomněl. Díky za ochotu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 9. březen 2015, 21:12:16 Předmět: |
|
|
Aha, koukám na to. Ale netuším proč..
EDIT: Díky, také jsem to našel. Opravdu to pomohlo. Díky moc! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. březen 2015, 21:21:24 Předmět: |
|
|
Spadne to i na mém Radeon 7850. Přitom píšeš (mafian89), že tobě to na něm jelo (teď kdo má/měl staší drivery, jestli ty, nebo já - OpenGL mi hlásí tvý tooly 4.3.12618). |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 9. březen 2015, 22:31:48 Předmět: |
|
|
Ladis: Nechápu tomu, ještě včera večer jsem to na něm zkoušel Je to záhada... Používal jsem ty omega ovladače (verze podle amd stránek: Display Driver ver. 14.501.1003)
Mar: Aha, tak to jsem nevěděl
Díky moc všem |
|
Návrat nahoru |
|
|
|