.[ ČeskéHry.cz ].
Ludosity steamworks wrapper

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 3. červen 2015, 18:28:57    Předmět: Ludosity steamworks wrapper Odpovědět s citátem

Zdravím, nemáte někdo náhodou ukázku kodu Ludosity steamworks. Achievementy jsem zprovoznil, ale leaderboard netuším jak. Nemůžu to nikde vygooglovat a už jsem zoufalý.
Díky Honza
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. červen 2015, 19:26:35    Předmět: Odpovědět s citátem

A Steamworks.NET jsi nezkoušel? Já se na něj zrovna chystám (v Unity 5).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 07:34:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Za mě taky Steamworks.NET, implementace na půl hodiny a dokonce to funguje :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 09:51:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Diky za typ tiez hladam daky steam wrapper. Je zlozite s tym pracovat?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 10:32:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Toto vyzera byt uplne easy a zatial vsetko slape ako ma, dnes idem implementovat ukladanie stavu hry a achievementy, tak potom poviem viacej. Wink
Jedina nevyhoda je, ze vyzaduje verziu Pro.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 10:36:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale tak od verzie 5 funguje aj s personal edition ci?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 11:08:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Takéto pluginy vraj bohužial nie ("Steamworks.NET requires Unity Pro for the plugin functionality"), mám dojem, že som to aj pod personal edition skúšal a nič...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 11:12:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Heh tak to je dost mrzute. A steam vyzaduje aby hra podporovala ich veci typu archievements atd alebo to nieje nutne?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 12:44:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Achievements su iba doporucene (su v checkliste pred publikovanim hry ako Recommended, spolu s trading cards, podporou anglictiny a ukladanim do cloudu). Ale zakladnu integraciu asi potrebujes vzdy. Ta zaisti, ze pri spusteni tvojej hry bezi aj Steam (ak nie, tak ho to samo nastartuje) a hodi mu tvoje AppID pre statistiky atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 13:34:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Sorac ze trosku odbocim. Ako je to riesenie s ochranou proti kopirovaniu? Ide mi to ze cloud platim podla poctu hracov a nerad by som platil za warez. Ako maju toto vyriesene na steame?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 14:07:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Do té aplikace se vloží kus kódu kterej zajistí, že se to spustí jenom v případě, že běží Steam a user to má v knihovně. Ale samozdřejmě to pude reverzní technikou z toho vyhodit. DRM mi s unity nefungovalo, píšou dokonce že to nepodporují pro .Net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 14:10:09    Předmět: Odpovědět s citátem

A ako potom chranite svoje hry pred kopirovanim? Pri single by ma to ak netrapilo ale ten online je problem
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 4. červen 2015, 14:17:36    Předmět: Odpovědět s citátem

S online nemám zkušenost, jediný co jsem publikoval tak byl single. Ale minimálně bych propletl celou hrou kontrolama na aktivní steam, udělal pár honeypotů - když to někdo bude hackovat tak se mu třeba zamkne hra.

Imho ale když někdo bude chtít, tak to prostě obejde.
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna