Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 3. červen 2015, 11:08:10 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Gratuluju. Teď když jste to předělali do Unity, tak v dalším kroku můžete přidat nějaký efekty, ať to nevypadá jak Half-Life 1 z 1998. |
Tak HL1 měl především radiozitu, takže to to mělo mnohem větší hloubku než čistě ambient. Ale zase modely nebyly vůbec osvětlené, jenom samplované z lightmapy. Celkově textury byly hodně lowres.
Každopádně HL1 byl mnohem zábavnější a hratelnější než (bohužel) většina moderních AAA střileček, které až na výjimky za moc nestojí. Vypadají dobře a tím to končí (jako příklad uvedu třeba Crysis, který mě osobně velmi zklamal a ani jsem to nedohrál).
Na druhou stranu třeba New Order nebo Metro mi přišly hodně fajn. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GrenadeMadness

Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 25. červen 2015, 17:24:26 Předmět: |
|
|
Delší dobu je od nás ticho, což znamená, že makáme co to dá
(V hlavním postu jsou nový screeny + pár změn)
Nový trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=DOm7CMacpmI
18 minut gameplaye
https://www.youtube.com/watch?v=lVoXcn8lm7U
Novinky:
- Funkční multiplayer, až na pár bugů - už si zahrajeme dýl jak hodinu v kuse.
- Implementováno 14/15 herních bonusů
- Tool na stavění krabic pro zablokování cesty protihráči
- Zvuky
- Zkušenosti + Achievementy
- Experimentování s bojem na blízko - implementován taser
- Respawnování krabic - rozbijete ji, ona se po x minutách obnoví aby hráčům znesnadnila průchod arénou
- 153 bugfixů
Demo:
Možnost se regnout jako tester na http://grenademadness.com/#beta Vždy vybereme pár lidí a pošleme pozvánku s demem.
Další cíle:
- Ladit gameplay
- Debugovat, debugovat, debugovat
- Nahození nového webu
- Spustit připravený Steam GreenLight
- Předělat hlavní charakter, hlavně animace
- Sjednocení grafiky ikon, hry a menu
- Vymodelovat další mapy (aktuálně máme 6 použitelných)
_________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GrenadeMadness

Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 28. červen 2015, 16:25:22 Předmět: |
|
|
Poslední dobou mi přijde, že na Greenlightu projde všechno. I když u toho vašeho si nejsem tak jist. BTW panáci nejsou barevně odlišeni? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
GrenadeMadness

Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 28. červen 2015, 19:21:04 Předmět: |
|
|
citace: |
Poslední dobou mi přijde, že na Greenlightu projde všechno. I když u toho vašeho si nejsem tak jist. BTW panáci nejsou barevně odlišeni? |
Nemýlíš se, je to volnější. Ano panáci jsou barevně odlišení.
DespeRadoX: Dík  _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 29. červen 2015, 09:36:51 Předmět: |
|
|
Máte tam také palec up;)
--------------------------------------------
Toto není myšleno na tento projekt - je to jen všeobecný OT.
Ladis -> sice to zní blbě (jelikož jsem nedávno taky řešil green), ale musím souhlasit. Steam teď schvaluje skoro všechno poslední dobou do cca 14dnů max. co jsem sledoval. Projdou hry i co nemají gameplay a mají pouze screeny - což nechápu. Je to škoda, prochází tak více a více her - kde musí být snad každému jasné, že dokončení bude tak na 1%.
Pro mne osobně to vede k tomu, že si nejsem teď vůbec jistý zdali moje schválení bylo na základě ohlasu a zájmu, nebo jen do počtu. Jako jo ohlas a zájem tam je atd. Ale prostě když vidím co prochází a dostává zelenou, tak je člověk lehce na pochybách o smyslu a účelu celého green systému. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 29. červen 2015, 09:40:43 Předmět: |
|
|
McMagic: Dík za palec, já ten steam taky sleduju poslední 2 měsíce a rozhodli jsme se prakticky trošku zbrkle to tam postnout, když jsme viděli jak prošla hra "Battle of Kings", která měla vyrenderovanou jednu koupenou mapu, pár screenů a popis, jak je to next gen MOBA.
Já bych zase ten smysl GL systému neviděl tak černě, protože většina těchto lidí nemá ten drive aby tu hru dokončili do alespoň funkční verze (pokud je to slepenec unity dem, případně nakoupený assety a slepený dohromady) _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eMan

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 64 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
GrenadeMadness

Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 28. červenec 2015, 17:41:26 Předmět: |
|
|
Ahoj,
tak po měsíci jsme Greenlitnuti na Steamu.
Ke kampani, první čtyři dny jsme stoupali asi do 500 ano a poté se traffic z Steamu celkově zastavil z důvodu, že jsme zapadli na druhou stranu. Mezi tím jsme na konci měsíce vydali demo na kongregate.com, které se hned první den ocitlo v Rusku a Turecku, kde jsme získali větší návštěvnost na GL a jsme tam
Demo:
http://www.kongregate.com/games/touchorchestra/grenade-madness
Pro nás jsou to cenná data, která jsme stihli nasbírat, tak uvidíme jak to hru posune dál  _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 28. červenec 2015, 20:52:38 Předmět: |
|
|
Poprvé jsem hru zkusil: 1) Hrozně pomalé otáčení myší a nenašel jsem, kde to nastavit (je nějaká hra, podle které ses s pomalostí inspiroval, nebo je to od boku?). (Vyřešil jsem hardwarovým přepínáním rychlosti své myši.) 2) Našel jsem nějaké grafické chyby, ale vzhledem k úrovni grafiky tvé hry není nutné je řešit:
PS: Pobavilo mě, jak ten Unity Web Player nejede v nejrozšířenějším prohlížeči. Ale beru to tak, že tohle je jen způsob ukázání - výsledná hra se nebude hrát v prohlížeči (mluvím obecně o Unity Web Playeru). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 29. červenec 2015, 21:26:34 Předmět: |
|
|
Zaprvé, gratuluji.
Zahrál jsem si demo, mám dvě připomínky:
1) hrál jsem 1vs1 proti někomu, kdo měl ping hádám 150ms, je vidět, že nepoužíváte žádnou extrapolaci (případně aspoň interpolaci se zpožděním)
2) musím říct, že gameplay mi bohužel nepřišel moc zábavný, navíc dráha granátů mi přijde dost podivná, takže nemůžu třeba hodit shora
a počítat s odrazem, což by to IMHO výrazně oživilo a pomohlo hratelnosti;
možná by úplně stačilo povolit aspoň částečné naklánění nahoru pomocí myši, nevím
Celkově když to srovnám třeba s TZB (nemyslím grafikou, ale hratelností) - to je úplně jiné kafe, bohužel v této fázi zatím nesrovnatelné...
Jinak trochu bokem - když se podívám, jaký neuvěřitelný shit dnes projde greenlightem (nemyslím vás, ale např. Regimental Chess), tak je mi opravdu velmi líto,
že se to nepovedlo Spytihněvovým Husitům, kteří byli naprosto úžasní a ve srovnání s většinou těchto věcí jako z jiné planety... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 08:13:30 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
tak je mi opravdu velmi líto,
že se to nepovedlo Spytihněvovým Husitům |
// Huziti se dostali na Greenlight, jen to tehdy nebylo tak rychlé, jako je to teď do pár dnů |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GrenadeMadness

Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 21. srpen 2015, 14:53:07 Předmět: |
|
|
Ahoj pánové,
díky za feedback. Tato testovací verze byla akorát na otestování, jak moc to pro lidi je zajímavé. Dost jsme toho na základě tohoto feedbacku předělali.
Je tu i postmortem našeho Greenlightu a souhrn co nám to dalo.
http://blog.grenademadness.com/2015/08/postmortem-steam-greenlightu.html
citace: |
Hrozně pomalé otáčení myší a nenašel jsem, kde to nastavit (je nějaká hra, podle které ses s pomalostí inspiroval, nebo je to od boku?). |
Ano Ladisi, inspirovali jsme se na jiné hře, jak jinak
Opraveno, na MacBoocích je intenzita uplně jiná a přidali jsme slider do nastavení.
citace: |
Zahrál jsem si demo, mám dvě připomínky:
1) hrál jsem 1vs1 proti někomu, kdo měl ping hádám 150ms, je vidět, že nepoužíváte žádnou extrapolaci (případně aspoň interpolaci se zpožděním)
|
Extrapolace je, jenom v ní byla chyba. Bohužel se to na pingu 30ms neukázalo.
citace: |
2) musím říct, že gameplay mi bohužel nepřišel moc zábavný, navíc dráha granátů mi přijde dost podivná, takže nemůžu třeba hodit shora
a počítat s odrazem, což by to IMHO výrazně oživilo a pomohlo hratelnosti;
možná by úplně stačilo povolit aspoň částečné naklánění nahoru pomocí myši, nevím |
V tomhle souhlasím, přepracovali jsme DD, tak uvidíme jak se to bude hrát se zbraněma a možností střílet nahoru dolů. _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GrenadeMadness

Založen: 31. 05. 2015 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 11. září 2015, 09:54:48 Předmět: |
|
|
Ahoj!
Díky feedbacku a datům z poslední alfa verze jsme udělali hodně změn ve hře.
Nový demo je online k zahrání.
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=mAdvxdinqTc
Demo si můžete zahrát zde:
http://grenademadness.com/download/
Seznam věcí, které jsme změnili:
- Přidali jsme ragdoll fyziku a spoustu nových animací
- Snížili jsme počet slotů na zbraně z 5 na 3
- Přidali jsme nové power upy
- Přidali jsme equip menu, kde hráči mohou vybral zbraně, se kterými chtějí hrát v příštím kole. Čím víc zkušeností, tím lepší zbraně.
- Přidali jsme bonusové zbraně s omezenou municí. např.: Raketomet.
- Můžete si vzít 3 power upy na začátek kola
- Kompletní proměnou prošlo UI
- Zjednodušili jsme herní ovládací prvky
- Plus mnoho mnoho chyb a grafických vylepšení
Právě teď pracujeme na nových stylizovaných arénách a grafice.
Také v další verzi bude nový herní mód. (Zatím testujeme) _________________ Zrovna makáme na 3D multiplayerové hře Grenade Madness. http://grenademadness.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|