Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 13:36:30 Předmět: |
|
|
No ty brďo! To zní skvěle. Mám vážně rád dobré příběhy a tohle zní jako jeden z nich. Navíc to vypadá jako čistokrevné sci-fi. Právě sis rozšířil cílovou skupinu své hry  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zhuleny
Založen: 31. 01. 2012 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 19:22:23 Předmět: |
|
|
Zaujimave a paci sa mi to.
Bude sa dat PPB zbavit alebo nebude pvp? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 20:03:52 Předmět: |
|
|
Zhuleny napsal: |
Zaujimave a paci sa mi to.
Bude sa dat PPB zbavit alebo nebude pvp? |
PPB se hráč nezbaví - je sním pořád.
PVP bude až v MMO verzi (v budoucnu časem), ale pouze dle specifických pravidel nebo dle místa.
NI je o budování ne o ničení a dělání naschválů - na to tu je spousta jiných her;)
Jinak díky. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zhuleny
Založen: 31. 01. 2012 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 12. srpen 2015, 19:34:56 Předmět: |
|
|
Prepac ze ta zbytocne odvadzam od prace. Takze nebude to MMO hned od zaciatku? Svet ktory budujes a moznosti ktore dostane hrac do ruk sa mi ohromne pacia. Ekonomika asi bude podobna EVE predpokladam a kazdy kto by zacal boj bude tvorcami zniceny
Tak ma napadlo ze ak by niekto znicil vlastne PPB tak by ho mohli tvorcovia presunut na nejaky pvp server z ktoreho by asi nebolo navratu, pripadne by si tam musel vysluzit tvorenim nove PPB ktore by ho presunulo naspat na normalny server. Cize budovatelsky server by ostal pred pvp chraneny. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 12. srpen 2015, 20:34:30 Předmět: |
|
|
Zhuleny napsal: |
Prepac ze ta zbytocne odvadzam od prace. Takze nebude to MMO hned od zaciatku? Svet ktory budujes a moznosti ktore dostane hrac do ruk sa mi ohromne pacia. Ekonomika asi bude podobna EVE predpokladam a kazdy kto by zacal boj bude tvorcami zniceny
Tak ma napadlo ze ak by niekto znicil vlastne PPB tak by ho mohli tvorcovia presunut na nejaky pvp server z ktoreho by asi nebolo navratu, pripadne by si tam musel vysluzit tvorenim nove PPB ktore by ho presunulo naspat na normalny server. Cize budovatelsky server by ostal pred pvp chraneny. |
MMO verze nebude teď hned - je to na dlouhou trať to dotáhnout do konce - early acces verze bude singl s drobnými online prvky.
Jinak zajímavá myšlenka - dám si ji do šuplíku a prozkoumám do hloubky až bude čas řešení MMO verze;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
saarix
Založen: 09. 08. 2012 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 05:28:18 Předmět: |
|
|
Tak tenhle příběh mě dost zaujal. Dobrý nápad  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 08:30:43 Předmět: |
|
|
Díky všem - jako nejedná se o mega story, nebo něco co tu nebylo už 100x v jiném podání.
Pro mne zásadní věci tam jsou - ty které mám v hlavě od začátku a na kterých stavím všechny věci do hry.
Pár věcí je sice za ty roky jinak, s ohledem na engine, výkon a implementace.
Hlavní je, že to vysvětlí plno otázek co jsou kolem projektu - hlavně mix sci-fi / fantasy nebo meč vs robot atd. atd.
Já už projekt řadím spíše mezi survival hry - sice to nikdy nebyl v plánu na 100%. Ale tento nový žánr vznikl (tedy spíše se nějak zaškatulkoval) až během posledních dvou let. A pro survival hru si myslím, že to je ok;) A když se podaří implementovat postupem času i full MMO, tak budu spokojen. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 09:02:15 Předmět: |
|
|
Si zbytocne skromny , zatial vsetko co si ukazal vzbudzuje vacsie a vacsie nadsenie, drzim ti palce nech na tom zarobis viac nez Persson na tom svojom kockatom shite. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 13:21:07 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
Si zbytocne skromny , zatial vsetko co si ukazal vzbudzuje vacsie a vacsie nadsenie, drzim ti palce nech na tom zarobis viac nez Persson na tom svojom kockatom shite. |
Díky moc - no uvidíme já mám obavu ze dvou věcí:
1) moc velké očekávání od lidí - nepochopí smysl early access verze
2) zkolabuje server
------------
Interní záznam testování některých prvků a hledání bugů.
https://youtu.be/lh0sIQxyONM _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 14:32:34 Předmět: |
|
|
parada tie svety...ten dirty lens shader sa tam moc nehodi, mozno keby to bolo brane ze si snimany s toho ppb. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 15:27:21 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
parada tie svety...ten dirty lens shader sa tam moc nehodi, mozno keby to bolo brane ze si snimany s toho ppb. |
Díky - světy - no musí se na nich ještě zamakat a udělat i další.
Dungeony jsou generované procedurálně - tak tam je základ hotov.
Dirty lens - a kde ti vadí (slunce, anomalie, trisky PPB) ? Je tam ještě bug - že ho odráží 2-3 stromy co nemají opravený materiál.
Ale dávat je pryč nebudu - osobně mě tam sedí a přidali takový cool efekt:)
Jen by mne zajímalo kde ti vadí - a popřemýšlel nad tím zdali to dát do přání komunit a pak porovnal s tím co více vede. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/
Naposledy upravil McMagic dne 13. srpen 2015, 16:11:55, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 16:08:00 Předmět: |
|
|
no ten efekt je predsa na sklo ...napriklad na predne sklo auta, samozrejme moze byt aj na kamere ale potom by malo byt vzdy (mozno ho mas ja som si ho vsimol len v tom jednom svete)
Vypada dobre proti tomu nic nemam.
btw tejto casti vety som vobec nerozumel :
citace: |
- a popřemýšlel nad tím či si dal do přání komunit a pak porovnal s tím co více vede. |
_________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 16:17:43 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
no ten efekt je predsa na sklo ...napriklad na predne sklo auta, samozrejme moze byt aj na kamere ale potom by malo byt vzdy (mozno ho mas ja som si ho vsimol len v tom jednom svete)
Vypada dobre proti tomu nic nemam.
|
Jo jo je to spíše efekt na sklo - ale mě pořád scházelo něco když kouknu mezi stromy na slunce - klasický ray efekt je sám o sobě nic moc - chtěl jsem něco jiného. A když už ten shader používám na více místech - tak než dávat další je lepší použít ten stejný jinak nastaven a ušetřím výkon.
Ale je použitý všude - slunce, efekty trysek, anomálie atd. Jen to možná není poznat takto na videu - hlavně je jen pod určitým úhlem.
DespeRadoX napsal: |
btw tejto casti vety som vobec nerozumel :
citace: |
- a popřemýšlel nad tím či si dal do přání komunit a pak porovnal s tím co více vede. |
|
To ani já ne:D Oprava - "a popřemýšlel nad tím zdali to dát do přání komunit a pak porovnal s tím co více vede." tj. že si to dám na seznám přání - a pokud bude více těch kterým to vadí - tak options nebo úplně pryč ze hry. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 16:54:05 Předmět: |
|
|
tak aby si mi rozumel, ja nevravim ze ten efekt je zly, len ked ho mas tak ho treba vsade aby to bolo konzistentne, pokial to tak je len ho "nahodou" nebolo vidiet tak je to ok. btw ja sa ho ties chystam dat do space merchantu takze je jasne ze proti tomu efektu nic nemam, naopak, ten efekt je dobry len sa treba zamysliet co znamena a mal by tym padom fungovat vsade rovnako.
Ale dost uz o efektoch, nechcem ta takymito drobnostami zdrzovat od prace...drzim palce. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 3. září 2015, 08:35:10 Předmět: |
|
|
Tak v silném pre-alfa stadiu pár dní před startem early jsem do hry pustil pár nových testerů co neměli možnost zkoušet žádnou předchozí verzi.
I když je to tedy ještě hodně velký nedodělek ( nerešim plány do budoucna, ale spíše early start - pořád je ještě pár zásadních věcí co se musí doklepnout a pak tuna bugů (i když ne zas tak moc zásadních) - tak jsem potřeboval pár nových vzorků a sledovat jejich reakce, dojmy a hlavně report bugů.
No zde jsou reakce dvou lidí, kteří měli vůbec tu chuť po prvních hodinách ve hře něco sdělit světu (pro mne to je hodně silný náboj i když vím že to je jen 1% (ale i to stačí) a hate byl/je/bude )
Cituji:
"Vážení gameři a vážené gamerky
Štastnou náhodou jsem se stal pre - early acess beta testerem českého projektuNovus Inceptio.
Připomínám, že jde o dojmy z prvních dvou hodin hraní, ale i během těchto prvních dvou hodin mě hra nejedenkrát
překvapila. A kdo by byl čekal, že se příjemného překvapení dočkám už i u samotné registrace účtu.
Znáte to. Člověk si vytvoří účet a kolikrát u nových projektů čeká na potvrzovací e - mail několik minut dokonce
ve vyjímečných případech i několik hodin. V případě Novus Inceptio ne. Herní ACC si zaregistujete přímo ve hře a
okamžitě po alt - tabnutí na prohlížeč jsem měl ve schránce mail s aktivací účtu.
Zapnutí hry - Ihned po spuštění hry jsem se dočkal dalšího velmi milého překvapení - Do uší začne hrát malebná
hudba a na obrazovce se vám objeví neskutečně nádherný pohled na otevřenou krajinu. A přestože je to krajina stále
vytvořená v počítači, nejednomu člověku spadne brada až na zem.
Samotné, menu je přehledné, nepřeplácané a uživatelsky přátelské (znovu připomínám, že se stále jedná o
pre - early acess a content se bude samozřejmě přidávat)
Hra samotná - Zpočátku jsem byl hodně zmaten, protože ve hře není žádný beginner guide, prostě se někde jen tak
náhodně objevíte s divnou věcí kroužící okolo Vás. Na pravé straně obrazovky jsem viděl, že po kliknutí na tlačítko
"B" se mi otevře building mode. A ejhle, to mi dalo vodítko k tomu, že to bude nejspíše stylem survival hry. No...
správně jsem si myslel tak 10%. Ano v této hře jde i o přežití, ale hlavní myšlenka hry je v jejím lore, které
zatím nemohu a ani jsem neměl v úmyslu jej prozrazovat - Jednoduše se máte na co těšit.
Pokračujeme dále... dobrá po stisknutí "B" jsem zjistil, že můžu stavět domy, ale co z toho? Kde seberu surky?
Stiskem tlačítka "X" jsem se dostal do crafting mode. A hele ho... tady začíná celé dobrodružství.
(Poznámka: Opovažte se to automaticky srovnávat s minecraftem nebo Vám za takovou urážku tohoto projektu osobně zakroutím
Krkem)
Crafting je tu velmi důmyslný, logický a hlavně náročný jak časově, tak i na již zmíňěnou logiku.
Začínáte s prostým nožíkem. Dobrá potřebujeme nějaké další nástroje. Jak pokračovat? Tak se podíváme do crafting
tabulky třeba na výrobu sekery. Budeme potřebovat Topůrko, provaz a nečekaně ostří. Jak na to? Nečekejte, že si vemete
od každé věci jeden kousek a jdete craftit.
Začneme provazem: Budeme potřebovat vlákno - to si vyrobíme sběrem listů (ano listů s "Ů" na konci ne jen listu).
Z "několika" vláken můžeme udělat nit a následně z "několika" nití teprve provaz (ano jeden, na sekeru potřebujeme
dva).
Dále máme topůrko: No zde je postup jednodušší - Nalámeme větve, nožem je ořežeme a topůrko je dá se říct na světě.
Ostří: Na začátku moc možností není, prostě posbíráte několik šutrů a budete doufat, že při výrobě nebudete failovat! Emotikona smile
A zde máme logický postup Provaz, topůrko, ostří. (ano to se dá spojit a vyrobit provizorní sekera).
Dobrá to jsem trochu odbočil, vraťme se zpět k popisu prostředí, jo vlastně moment, tu mi dochází slova.
Jedním slovem je to NÁDHERA!!!! Malebná hudba, překrásná herní krajina a v momentě kdy jsem si vylezl na kopec a spatřil
vodní hladinu, tak mi začal docházet dech (bohužel i mé grafické kartě).
Tím jsem navázal na zatím jediné podstatné mínus této hry a tím je HW náročnost. Bohužel v některých místech má
na plné detaily problém udržet 60FPS i má GTX 960ka takže si udělejte obrázek o svém PC sami. Dobrou zprávou je, že
pod 45 FPS jsem zatím nespadl, což je velmi uspokojivé. Takže vlastně to až takové velké mínus není pokud oželíte
full detaily což si myslím, že není taková hrůza.
Takže si připravte svoje Počítače, nervy, mozky a hlavně čas, protože tímto přenádherným dílem ho nemálo zabijete."
A druhá citace:
"Milí kamarádi, stal jsem se áhodou Beta (Před early-acces) testerem Novus Inceptio. znátemně nějak sjem se zakecal a bylo.
Dovolte abych vám udělal malinkou osobní recenzi prozatimního stavu hry a svůj osobní pohled na ni.
Zaprvé je to Early acces a tak by bylo minimálně fér s tím takhle počítat... ne nebylo by to fér ani trochu. Hned když jsem si vytvořil acc ve hře tak jsem měl prakticky okamžitě potvzení na emailu. žádný error jako poslední dobou o nových hrách zažívám.
Dýchla na mně grafika která ač není prozatím optimalizovaná tak je celkem dost ucházející. napřed jsem byl zmatený protože jak jsem byl upozorněn zatím není návod co a jak (jaks e co ovládá ale hráči kteří mají se hry tohoto tipu zkušenosti se rychle zorientují)
vemu si nůž a jdu na větve, ejhle, mám větve ale potřebuji z nich udělat větvě ořezané na nástroje.. hmm o.k. X - crafting super. oh? na výrobu musím mít aktivní onen nožík? paráda, mám ořezanou větev.. o.k. co dál? potřebuji provázek.. provázek.. o.k. potřebuji ho opět vyrobit.. hmm beru si ze stromků listy, a ejhůe.. není konec? musím napřed vyrobit vlákna a z těch teprve provázek? ty jo, hardcore ale jde to svižně, jakože fakt masakr chytrý a dobrý a v tomhle duchu se dere jakýkoli crafting.. různé variace a kombinace, dost pěkné a chytré!
Další věc to se vám takhle trochu... celkem dost přitmívá a najednou chcanec, takovej že jsem měl jednoud vakrát tendence otřít monitor.. to ajko bezesrandy..
Komunikace a základní ymšlenka Autora je geniální, lore je působivé a čekám na finální vypuštění webu a lore.
Hra je podobná stylem hry RUSTU, Life is Feudal,
Nicméně se mně líbí nápadf, grafické zpracování, myšlenka na pozadí. možnosti stavby a využití skillů. Můj osobní první dojem ze hry je že Rust a LiF bych si nekoupil být tohle trochu dříve k dispozici ^^
Zvuky a hudba na mně působí značně realisticky a není přehnaná, zvuky vody, deště, hromů paráda, textury podloží jsou taktéž na dobré cestě.
Prozatím hledám bugy a musím říci že jsem dost překvapen že jsem narazil jen na jeden ohledně hudu na čemž se stejně ale už pracuje. jakože nic závažnýho.
Z hlediska toho že to je Early access tak si myslímž e tohle už může jít klidně jako early acess ven protože tohle za to rozhodně stojí a milerád podpořím vývoj jakkoli budu schopný. dlouho sjem nenašel hru která by splnila mé očekávání už v early access podobě.
Malé hodnocení na závěr a jdu zase pařit.
+grafika
+herní požitek
+do budoucna se má přecházet na MMO režim
+propracovanost
+složitost výroby
+na to že není herní optimalizace tak je to fakt hratelný uplně bezproblémově.
+autora zajímá váš názor
+hra se nedrží zažitého standartu "Vidělej" ale skutečně máte pocit že do hry je vkládána autorova duše
+atmosféra
+ velikost světa
-je to prozatím Early access (Je to hovadinka, ale nějaký "-" jsem dát asi musel)"[/code] _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|