Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CoolWorksStudio
Založen: 25. 10. 2015 Příspěvky: 2 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 26. říjen 2015, 17:44:46 Předmět: Multiversum: Find your path to the stars |
|
|
Ahoj!
Jsme malé nezávislé vývojářské studio z Prahy a říkáme si CoolWorks Studio.
Rádi bychom vám zde představili náš herní počin, který se jmenuje Multiversum: Find your path to the stars.
Multiversum je real-time 4X strategie, inspirovaná legendárními tituly tohoto žánru, kterými je například Ascendancy nebo Master of Orion. Kombinuje velké množství povedených aspektů těchto her, ale zároveň přináší mnoho nových prvků. Z technického hlediska je Multiversum druh hybridní hry, neboť kombinuje komplexitu, taktické možnosti tahových strategií a správu jednotlivých herních prvků, jež jsou typické pro tahové strategie, ale zároveň nabízí akci a rychlejší tempo real-time her.
A to není vše, Multiversum lze hrát jako kooperativní hru více hráčů, kde týmy hráčů tvoří impéria, která následně soupeří s dalšími, také tvořenými skutečnými hráči.
Pojďme si nastínit, jak hra funguje, na zjednodušeném příkladu:
V galaxii jsou tři impéria, každé z nich disponuje například třemi hráči, z nichž každý má svou prvotní planetu, kterou spravuje. Impérium je zastoupeno národem. Ty se od sebe více či méně liší, ať už svým vzhledem nebo uspořádáním společnosti, tak různými bonusy a postihy.
Protože je celá galaxie automaticky generována, můžou hráči začínat na široké škále planet, ty se liší velikostí, klimatem, hojností na minerály nebo schopností podporovat život. Tyto podmínky otevírají možnost obchodu a zásobování, ať už mezi spoluhráči v rámci říše, tak i mezi celými impérii.
Když se hráčům podaří zajistit dostatečný přísun surovin pro svou planetu, má to nejen pozitivní vliv na morálku populace, což vede například k bonusům produkce, ale výsledkem je expanze na další planety v dosahu.
V momentě, kdy se střetnou hranice dvou říší, přichází čas diplomacie. Hráči mohou uzavírat pakty podporující výzkum, produkci a obchod, aliance i války. Prostor se také otevírá špionáži a sabotáži. Nechybí oblíbené kradení surovin a technologií, těch je ve hře zhruba osm set a nabízejí širokou škálu vylepšení kolonií, budov i lodí.
V časech války přijdou hráčum vhod různé typy válečných lodí, na ty si každý hráč může namontovat libovolné vybavení a zbraňové systémy, které má k dispozici, třeba právě ty o které protihráče oloupil. Každá třída lodí dále disponuje bonusy proti jiným typům, takže je zapotřebí svou flotilu složit uvážlivě. Hráči tak mohou skládat lodě, které například nesou pouze pár typů zbraní, jako jsou bomby, rakety, stíhače nebo obranné zbraně, nebo víceúčelové bitevníky pro jakoukoliv situaci.
Možnostem se meze nekladou ani v průběhu boje, každá loď nabízí rozsáhlé možnosti ovládání, útoku, manévrování nebo použití speciálních systémů, které mohou nepřátelské lodě ochromit, znehybnit nebo jinak poškodit. Znehybněná loď se dá například obsadit vojáky a ukořistit. Zde opět nastupuje kooperativní prvek, kdy se bitvy mohou například účastnit všichni hráči a efektivně tak komandovat velkou flotilu lodí, důmyslnější stratégové pak mohou nechat některé hráče v záloze, kde se budou starat o hladký chod impéria v průběhu bitvy, nebo povolávat posily z okolních systémů přímo do probíhající bitvy.
Ve výsledku Multiversum kombinuje ty nejpopulárnější prvky strategických her - objevování, kolonizaci, získávání surovin, obchod, diplomacii, politiku, špionáž a sabotáž, výzkum a v neposlední řadě bitvy, jak ve vesmíru, tak na planetách. To vše v reálném čase, ve hře více hráčů.
Multiversum běží na enginu Unity a je v současnosti po roce vývoje v uzavřené hratelné alfa verzi pro MS Windows.
Pokud vás něco z výše napsaných řádků zaujalo, neváhejte navštívit náš Greenlight profil, kde je k vidění trailer, screenshoty i daleko více. Nezapomeňte také hlasovat, komentovat a zmínit svým přátelům.
Každá pomoc a zpětná vazba je nesmírně vítaná.
Díky! _________________ Multiversum: Find your path to the stars |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 26. říjen 2015, 19:37:12 Předmět: |
|
|
Tohle asi není co by jsi chtěl slyšet (a k detailům se dostanu později) ale ten trailer není moc dobrý nápad. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 26. říjen 2015, 20:35:04 Předmět: |
|
|
suhlas s Darke, po par sekundach vam daju palec dole a pozeraju dalsiu hru, to len vo vasich snoch pozeraju fascinovane na cele video. Tym trailerom ste si zlikvidovali velke percento hlasov. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 29. říjen 2015, 17:42:20 Předmět: |
|
|
Když opomenu ten zkažený teaser.. tak to vypadá jako zajímavý prototyp "dal sem vám palec nahoru, protože sem zvědavy zda to dotáhnete dál a nerad bych aby vas palec dolů nějak odradil od vývoje".. Jinak trochu mi to přijde jako hra Outer Space jednou bych rád vytvořil OS 2 Teď sem v podstatě všechny napady z OSka a jednoho bohužel nezdařeného titulu na který sem neměl prostředky dal do LoA, tak doufám že ten vyjde. Určitě pozor na multiplayer.. hodně lidí jde hrr hned na něj.. ale lepší je to zkusit si single, kde si vše vyzkoušíte. Prostě, zkuste udělat tak trochu prvně příběh ala hra Haegemonia, na té sem jeden čas dost ujižděl. možna někde vyhrabu cd a zase si zahraju Zkrátka, máte zajímavý titul ale neprznite ho tak hnusným trailerem nebo co to má vlastně být. Jestli vám mohu poradit, sedněte si napište si co hračum chcete v traileru zdělit.. sepište si nějake titulky, načmarejte par papirku, třeba 6 ty se pak rozpohybuji a grafik to pěkně namaluje a určitě i naanimuje. Co mam na mysli? Mrknite na toto určitě pochopite, je to celkem jednoduché a když si dáte záležet, bude to moc pěkné, ja třeba dneska v práci so do naši hry dělal na papírky koncepty pro naše intro, pokud chcete pošlu vám jej na email co přesně mam namysli Jinak podívejte se ZDE nebo TADY, je to opravdu zajimavý přiklad a myslim že lidi nijak nepobouří.
Prosím, neberte to jako zlou kritiku ale spíš dobrou, která vás nasměruje k lepšímu výkonu. Já prvně na takovou kdysi prskal ale věřte, dost vám to pomůže někdy je lepší to co neni zcela ok předělat za cenu že se vývoj trochu protáhne než to vydat v špatné podobě. Jinak na Steamu bych doporučil udělat překlad z CZ do ENG _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 30. říjen 2015, 08:55:57 Předmět: |
|
|
Ten zaciatok z toho traileru (prvych 20 sekund by ste mali fakt odstrihnut - to sa da odstrihnut priamo v youtube).. je to len na skodu.. ostatne je OK.. ta hudba.. mohla by byt lepsia ale hlavne to kazi ten zaciatok
Inak podla mna v pohode.. vidno ze uz nieco mate urobene.. este mozno popracovat na materialoch lodi alebo toho mesta.. drzim prsty do buducna!
Zahlasovane YES! _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CoolWorksStudio
Založen: 25. 10. 2015 Příspěvky: 2 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. listopad 2015, 23:18:13 Předmět: |
|
|
Zdravím,
děkujeme za reakce, konstruktivní kritika je pro nás velmi důležitá a určitě nás neodrazuje!
Trailer, ačkoliv sklidil mnohé pozitivní ohlasy právě díky své úvodní části, jsme se po krátké úvaze také sami rozhodli zkrátit. Úvodní část měla být parodií na konkurenční tituly které často slibují kde co a hlavně "EPIC" ale výsledek se často velmi liší.
@<Reniezs>:
Pokud jde o multiplayer tak si z pohledu vývojáře dovolím nesouhlasit, pokud již od začátku architektura hry nebude navržena na MP tak následné dodělání je srovnatelné s vývojem znovu (po SW stránce).
Na druhou stranu je pravda že MP vývoj velmi komplikuje, nicméně je to ta nejzábavnější a nejdůležitější stránka naší hry.
Na Steamu je i EN verze jen se předpokládám zobrazuje dle jazyka uživatele.
Našim cílem je vydat za každou cenu kvalitní a dodělanou hru s minimem chyb takže se předělání toho co se nepovedlo nebráníme.
Každopádně ještě jednou děkujeme za reakce a budeme rádi za jakékoliv další. _________________ Multiversum: Find your path to the stars |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 8. listopad 2015, 18:46:29 Předmět: |
|
|
CoolWorksStudio napsal: |
Zdravím,
děkujeme za reakce, konstruktivní kritika je pro nás velmi důležitá a určitě nás neodrazuje!
Trailer, ačkoliv sklidil mnohé pozitivní ohlasy právě díky své úvodní části, jsme se po krátké úvaze také sami rozhodli zkrátit. Úvodní část měla být parodií na konkurenční tituly které často slibují kde co a hlavně "EPIC" ale výsledek se často velmi liší.
@<Reniezs>:
Pokud jde o multiplayer tak si z pohledu vývojáře dovolím nesouhlasit, pokud již od začátku architektura hry nebude navržena na MP tak následné dodělání je srovnatelné s vývojem znovu (po SW stránce).
Na druhou stranu je pravda že MP vývoj velmi komplikuje, nicméně je to ta nejzábavnější a nejdůležitější stránka naší hry.
Na Steamu je i EN verze jen se předpokládám zobrazuje dle jazyka uživatele.
Našim cílem je vydat za každou cenu kvalitní a dodělanou hru s minimem chyb takže se předělání toho co se nepovedlo nebráníme.
Každopádně ještě jednou děkujeme za reakce a budeme rádi za jakékoliv další. |
Jakpak to jde s vývojem?.. na tuto hru sem opravdu zvědavy a to už kvuli Outer Space, protože mi to tak nějak připada jako jeho pokračovani ktere sem měl v palnu udělat a to mě hřeje u srdce. Bylo by možné se stát testerem? Sci-Fi mě opravdu baví a rád přidám taky nějaký ten feedback. Jinak, jestli jste video zkrátili, tak ty stare promažte a nahraďte jej novym, bohužel ty kukadla a tak ten kýženy picit nevyvolalo a bohužel spiš opak :-/ _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|