Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 20. duben 2016, 09:18:34 Předmět: MNUM |
|
|
Ahojte. Vytvořil jsem hru. MNUM - Mooph Numberz
Naposledy upravil mooph dne 25. duben 2016, 18:27:35, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. duben 2016, 09:46:24 Předmět: |
|
|
Ahoj,
je to zajímavý, chvíli jsem to hrál, ale vůbec jsem nepochopil jakej je systém v tom, kdy mi mizej ty dílky? Jak je musím spojit aby mi zmizely? Občas mi zmizely i nějaký jiný čísla co byly s tím shlukem spojený. Možná bug?
Kdyby se to hodilo na mobily a trochu vypolishovalo (animace atp) tak to může bejt zajímavá puzzle hra.
To je vlastní nápad nebo převzatý puzzle? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. duben 2016, 09:49:22 Předmět: |
|
|
Jo už jsem to pochopil. Možná je ten popisek trochu krkolomnej, bylo by hezký to nějak vysvětlit in-game.
Jakou mám motivaci vytahovat 5, když je pak těžký se jich zbavit? _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 20. duben 2016, 09:50:12 Předmět: |
|
|
Vlastní nápad. Dílky mizej, když jsou propojena stejná čísla. Navrhni novej text návodu v angličtině... |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. duben 2016, 09:58:52 Předmět: |
|
|
Já bych to spíš vymyslel jak to vysvětlit přímo ve hře.
Graficky by bylo dobrý odlišit ty černý okraje od polí uvnitř, protože mě trochu mate, že ty okraje se vlastně nezapočítávaj, ale vypadaj stejně jako ty pole co se započítávaj.
A ještě bych udělal, aby nad aktivním tlačítkem byl kurzor ručičky a bylo tak jasné, že se na to dá kliknout. A tím i vysvětlil, že na umístěná pole se klikat nedá. Protože to jsem si třeba ze začátku myslel.
Ale je to pěkný, jednoduchý, baví mě to. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 20. duben 2016, 10:25:43 Předmět: |
|
|
Dal jsem tam kurzor ručičky |
|
Návrat nahoru |
|
|
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 20. duben 2016, 13:15:52 Předmět: Přidal jsem barvičky |
|
|
Přidal jsem barvičky |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. duben 2016, 13:25:51 Předmět: |
|
|
Asi jsme se nepochopili. Já myslel odlišit ty okraje od hracího plánu. Teď to vypadá jakože mám tři pětky vedle sebe. Ve skutečnosti mám ale jen dvě, ta třetí (krajní) by měla být odlišená.
A ještě jeden nápad - zkusit tomu dát třeba nějakou stylizaci nebo mikropříběh. Podobně jako třeba ty 2048 hry mají svoje klony s barvičkama nebo tématama. Já jsem se třeba k 2048 po delší době vrátil touto hrou https://play.google.com/store/apps/details?id=air.ru.underair.city2048 protože mě prostě bavilo, že mi tam roste město, že to nejsou jen čísla. Tak to je nápady na další rozvoj. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 20. duben 2016, 13:29:06 Předmět: |
|
|
Obarvil jsem to na žluto. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 7. květen 2016, 18:49:20 Předmět: |
|
|
Přidal jsem cosi jako grafiku.
Č |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 9. květen 2016, 11:41:41 Předmět: |
|
|
Musím říct, že mě to baví. Je to hodně podobné jako 2048.
Nahrál jsem zatím něco kolem 250, což je asi dost slabota.
Ten vizuál by to chtělo určitě poladit. Rozhodně by tomu pomohl nějaký pěkný decentní efekt při spojení čísel do sebe. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Danar
Založen: 04. 07. 2009 Příspěvky: 15
|
Zaslal: 19. květen 2016, 10:07:23 Předmět: |
|
|
Ahoj, musím to pochválit, dost mě to baví!
Jen bych si rád pamatoval, kolik jsem vlastně nejvíc nahrál
Líbila by se mi nějaká možnost statistik, eventuálně žebříčky top výsledků, aby člověk věděl, jak si stojí a jak se musí snažit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Paranoik
Založen: 20. 06. 2010 Příspěvky: 93 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 25. červenec 2016, 12:47:17 Předmět: |
|
|
Danar napsal: |
Ahoj, musím to pochválit, dost mě to baví!
Jen bych si rád pamatoval, kolik jsem vlastně nejvíc nahrál
Líbila by se mi nějaká možnost statistik, eventuálně žebříčky top výsledků, aby člověk věděl, jak si stojí a jak se musí snažit. |
Jsem pro. Taky nevim jestli jsem lama nebo ruluju
2048 má automaticky inkrementující obtížnost. Tady je to dost o náhodě, ale i tak se do toho dá časem dostat, neriskovat a držet hezky prázdný pole po většinu doby.
Což nás dostává k tomu, že je to vlastně pořád to samé. Chybí něco, co mě donutí riskovat a co tu obtížnost trochu zvedne.
1) Nic mě nenutí dělat větší série než je nutné. Za tři trojky dostanu 9, za čtyři 12, co takhle, že by to bylo 15? vytvořit řadu devíti pětek by byl ultimátní chalenge. Bodovýní bych si představoval tak, že za každou další bude o krok násobek víc, tj.
5x5 = 25
6x5 = 25+10
7x5 = 25+10+15
8x5 = 25+10+15+20
9x5 = 25+10+15+20+25
a nebo rovnou za každou kostku navíc násobit výsledek dvěma, tj.
5x5 = 25
6x5 = 50
7x5 = 100
8x5 = 200
9x5 = 400
(edit: došlo mi, že maximum nejsou dva ocásky, ale můžou být tři, jestli dobře počítám ideální maximum je 11 pětek jednou ranou)
2) Speciální kostky:
otazník/hvězdička jako zástupce za cokoliv, ovšem bez bodů
sudá/lichá, bez bodů
normální čísla ale s násobením celé série (x2, x3)
skákací kostka .. přeskočí jednu kostku, pokud je za ní volno
mazací kostka .. přepíše kostku, do které narazí a zůstane na jejím místě
...
Nicméně chápu, že jde o rychlík a ten koncept je skvělej i tak .. (btw mám takovej pocit, že mě kvůli téhle hře vyhodí z práce )
edit: skončil jsem kolem 6000, protože mi mobil refreshnul ;( |
|
Návrat nahoru |
|
|
mooph
Založen: 15. 12. 2015 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 2. září 2016, 16:43:42 Předmět: MNUM |
|
|
Tož jsem připravil verzi s lehounkým efektíkem "průhlednost". Dále jsem dal násobit připsané skóre pokud se spojí víc čísel než je nutně potřeba. Obě změny jsem nedal na hlavní doménu, poněvadž:
1) efektík hru zpomaluje (a nemám odezvu jestli je to v pořádku i na mobilech)
2) nechci měnit pravidla hry poté, co jsem to přihlásil do lupy.
Je to zde: http://mnum.eu/mnum.html
mooph |
|
Návrat nahoru |
|
|
|