Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tempicek
Založen: 04. 12. 2007 Příspěvky: 62
|
Zaslal: 20. prosinec 2007, 14:23:35 Předmět: Zobrazování terénu (ringmap) |
|
|
Pokud by tu někoho zajímalo zobrazování rozsáhlých terénů, mohl by ho zaujmout i systém, který jsem nedávno dokončil. Je to jistým způsobem alternativa k hojně používaným clipmapám. Zatím mám o tom pouze jeden text, poměrně obšírný a bez implementačních podrobností, ale chcete-li, pak kapitola 4 zde:
http://download.crazyanimals.net/MasterThesis.pdf
Konkrétně odstavce 4.1.2 (popis datové reprezentace) a 4.3.2 (popis ringmapy).
Naposledy upravil tempicek dne 20. prosinec 2007, 15:01:01, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
MePHyst0
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: SVK/CZK
|
Zaslal: 20. prosinec 2007, 14:33:31 Předmět: |
|
|
ja by som si to aj rad precital ale funguje niekomu ten odkaz? ja dostavam 404 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tempicek
Založen: 04. 12. 2007 Příspěvky: 62
|
Zaslal: 20. prosinec 2007, 15:01:45 Předmět: |
|
|
MePHyst0 napsal: |
ja by som si to aj rad precital ale funguje niekomu ten odkaz? ja dostavam 404 |
To bude tim, ze jsem lama Ted uz je ten link spravny |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 20. prosinec 2007, 20:25:15 Předmět: |
|
|
Wow! Sice sem to zatím moc nezkoumal, ale i tak je to podle mě naprosto drsné. Jak dlouho jsi to dělal? Btw bakalářka nemusí být tak dlouhá, že? Jinak to abych už začal... |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 09:04:29 Předmět: |
|
|
Ani diplomka nemusi byt tak dlouha, dokonce bych rekl, ze se to nedoporucuje, protoze pak ji nikdo nechce cist. Ja mel napr. 84 stranek (taky mff) a myslim si, ze mam fakt hodne. V pohode je i min (60-70), proste zalezi vic na kvalite, nez na kvantite. A co se tyce bakalarky tak tam zase mnohem min - ale tu jsem nepsal.
Takze taky rikam Wow! a to jsem jeste necet ani radku _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
tempicek
Založen: 04. 12. 2007 Příspěvky: 62
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 09:56:38 Předmět: |
|
|
OT:
frca napsal: |
Wow! Sice sem to zatím moc nezkoumal, ale i tak je to podle mě naprosto drsné. Jak dlouho jsi to dělal? Btw bakalářka nemusí být tak dlouhá, že? Jinak to abych už začal... |
Jak psal MD - záleží pouze na obsahu, neexistuje ani žádné oficiální minimum. Když je to dobré, obhájíš i 40 (ověřeno kolegou). Dlouhé práce stejně nikdo nemá rád. Tohle narostlo pouze velkou rešerší, tak doufám, že mi to oponent odpustí.
Jestli se ptáš na to, jak dlouho jsem psal ten text, tak 14 dní ale to je asi obvyklý čas na psaní, když je člověk v časové tísni. Hlavně když vložíš dost času do té "výzkumné" části, tak se to pak píše samo, takže žádné strachy z toho, jen zvolit dobré téma |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondras
Založen: 12. 09. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 10:24:53 Předmět: |
|
|
Ahoj, take se pridam. Prace je fakt super, je videt spousta prace. Cetl jsem nektere pasaze a rad bych se zeptal. Porad tam pises mnozne cislo (Udelali jsme si predstavu... Chteli jsme) atp. Tu praci jsi resil v ramci nejake laboratore? Kolik lidi se na tom ucastnilo? Pomahal ti nekdo s programem? Jak dlouho jsi to delal a jak dlouho se venujes terenum? Diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
tempicek
Založen: 04. 12. 2007 Příspěvky: 62
|
Zaslal: 21. prosinec 2007, 11:26:03 Předmět: |
|
|
Ondras napsal: |
Ahoj, take se pridam. Prace je fakt super, je videt spousta prace. Cetl jsem nektere pasaze a rad bych se zeptal. Porad tam pises mnozne cislo (Udelali jsme si predstavu... Chteli jsme) atp. Tu praci jsi resil v ramci nejake laboratore? Kolik lidi se na tom ucastnilo? Pomahal ti nekdo s programem? Jak dlouho jsi to delal a jak dlouho se venujes terenum? Diky |
V textu používám tzv. plurál skromnosti (jedna z variant psaní takových prací), ale dělal jsem na tom sám. Strávil jsem na tom přibližně 2500-3000 hodin včetně studia materiálů, psaní textu, reportování bugů v kompilátoru a driverech a podobně. Zobrazování terénu jsem dělal už do enginu pro předchozí projekt, takže jsem věděl, v jakém prostoru se pohybuji, ale že bych se tomu cíleně věnoval, to ne.
V té práci jsem chtěl hlavně ukázat, co by se dalo dělat s geometry shaderem (při zobrazování terénu), ale ukázalo se, že zatím nic moc
Přiznám se, že jsem čekal spíš technické dotazy a polemiky, ale to asi až si někdo přečte alespoň ty podstatné části. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|