Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 20. duben 2017, 22:31:03 Předmět: |
|
|
EDIT: perry, mozna by bylo dobre needitovat otazku pote, co ti lidi odpovedeli, protoze pak ty odpovedi reaguji na neco uplne jineho a nedavaji uplne smysl, ze jo...
Naposledy upravil Radis dne 22. duben 2017, 05:10:25, celkově upraveno 3 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 21. duben 2017, 13:37:44 Předmět: |
|
|
Zkousel jsi
1. Napsat tam explicitni/plny namespace (::LuaCallbacks::garbage_collect<T>, resp. ::perryho_kod::LuaCallbacks::garbage_collect<T>)?
2. Pouzit & pro ziskani pointeru na funkci (&LuaCallbacks::garbage_collect<T>)? _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radis
Založen: 29. 03. 2014 Příspěvky: 235
|
Zaslal: 21. duben 2017, 14:41:54 Předmět: |
|
|
Je to static funkce, takze & neni podle me potreba. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. duben 2017, 19:39:45 Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem... nepomůže.. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 21. duben 2017, 20:29:18 Předmět: |
|
|
Niektore errory su kvoly tomu ze std::integer_sequence je az od C++14 _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 21. duben 2017, 20:35:15 Předmět: |
|
|
Máš bordel v includech (cross-dependence), jak už psal Radis.
Problém je ten, že microsoftí compiler dělá sém. analýzu vnitřku templates až v momentě, kdy je použiješ. Hádám, že to je kvůli zrychlení překladu.
Nicméně gcc a clang ji dělají hned.
Takže např. LuaWrapper potřebuje LuaCallbacks, ale jak se to includuje a je tam include guard, tak ho v ten moment nezná. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. duben 2017, 21:01:17 Předmět: |
|
|
nou > jo, jasně díky.. přepnul jsem to na gcc++14 a tuto zmizelo
mar > Jde nějak poznat co je závislé na čem? Resp. nějaký strom toho, co kde includuje msvc a co by se mělo includovat? _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 21. duben 2017, 21:09:34 Předmět: |
|
|
můžeš si to prohnat preprocesorem (parametr -E myslím), includuje se to ve stejném pořadí jako v ostatních překladačích,
ale problém je jak jsem psal že sém. analýzu templát dělají gcc a clang hned, takže ses stal obětí téhle "vychytávky" msc, že ti to sežral.
ono sice po bitvě je každý generál, ale když chceš psát cross-platform kód, tak je dobré občas během vývoje to zkusit přeložit jiným překladačem (vs2017 má myslím experimentální podporu pro clang jako frontend), obzvlášť když to máš plné templát
co je závislé na čem bys měl vědět asi ty, když je to tvůj kód
co jsem koukal tak asi všechno na všem
každopádně tě čeká asi spousta přesouvání,
templatové funkce můžeš forward deklarovat, pak naincludovat wrapper a script a až pak ty těla implementovat.
další problém je, že saháš na wrapper uvnitř getTuple a dalších věcí, takže to asi budeš muset přesunout k wrapperu apod. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 608
|
Zaslal: 21. duben 2017, 22:39:47 Předmět: |
|
|
myslím, že se mi to podařilo opravit a pod gcc mi to už jde přeložit. poslal jsem ti PM s linkem |
|
Návrat nahoru |
|
|
|