Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 18:59:04 Předmět: Dark side / Temná strana :: Adventura z 18 st. |
|
|
Zdravim,
Již delší dobu vývýjíme gamesu s názvem temná strana. Bude se jednat o "komediálně-hororovou" adventuru z 18 století. Hra bude bez actora tudiž first person. Pozadí budou vyrenderovány, to nám celkem vyhovuje, protože můžeme využít mnoho efektů a slušnou dávku poligonů ;o). Do hry je naplánován kopletní dabing všech postav + animace prostředí a postav. Hra bude mít spoustu logických hlavolamů.
Web: http://undying.tym.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:11:04 Předmět: |
|
|
MNo,moc infa to neni.v prvnim kroku bych delal modely tak jak jsou ve skutecnosti.Např. krb.Kdyz pominu texturu a brutalni bump mapping tak jde je nejaky rost?Kdyz uz mluvis o hodne poly tak kde jsou?
Ja ted delam domy do takove nasi technicke zkousky a myslim ze jich mam na dome 2 tolik co ty a bude to prezentovany vlastnima ocima hrace.Dalsi vec je tak ze podobnych games tu byla hrozna hromada.
Panove,Opravdu to dodelate?A nebo je to napad ktery vznikl za jednoho vecera a pak 3 mesice to startuje a vysledek je post tady?
A tim chci apelovat na ty vsechny co zacali delat adventuru,meli 2 lokace,nedokonceny pribeh ale rekli si ze bude cesky dabing.Tak radsi mensi a poradne.I kdyz to budu mit zfoukli za 25 minut ale at si to aspon stahnu a neskonci to na tom ze se to nikdy nedodela.Naberte na tom zkusenosti a pak znova se spust te do neceho zase o drobek vetsiho.
p.s. Uberte na tom bumpu....:)Drzim palce _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:24:26 Předmět: |
|
|
Kula Shaker napsal: |
MNo,moc infa to neni.v prvnim kroku bych delal modely tak jak jsou ve skutecnosti.Např. krb.Kdyz pominu texturu a brutalni bump mapping tak jde je nejaky rost?Kdyz uz mluvis o hodne poly tak kde jsou?
Ja ted delam domy do takove nasi technicke zkousky a myslim ze jich mam na dome 2 tolik co ty a bude to prezentovany vlastnima ocima hrace.Dalsi vec je tak ze podobnych games tu byla hrozna hromada.
Panove,Opravdu to dodelate?A nebo je to napad ktery vznikl za jednoho vecera a pak 3 mesice to startuje a vysledek je post tady?
A tim chci apelovat na ty vsechny co zacali delat adventuru,meli 2 lokace,nedokonceny pribeh ale rekli si ze bude cesky dabing.Tak radsi mensi a poradne.I kdyz to budu mit zfoukli za 25 minut ale at si to aspon stahnu a neskonci to na tom ze se to nikdy nedodela.Naberte na tom zkusenosti a pak znova se spust te do neceho zase o drobek vetsiho.
p.s. Uberte na tom bumpu....:)Drzim palce |
Všechno je to zatím ve stavu rozpracování... Modely se budou upravovat vylepšovat. Nechceme dělat nějakou adventuru s extrémně dokonalou grafikou, snažime se vytvořit grafiku která by trochu zaujala, jde nám spíš o zneviditelnění grafických nedostatků silným příběhem, vtipem atd... Tuhle hru jsme začali také dělat spíše pro seznámení s enginem a tak celkově světem adventure her, je to první projekt, rozjezdový, uvidíme jak se nám vydaří a také podle toho se zařídíme do budoucna... Hru chceme dodělat a nechcem aby byla zakopaná v hromadě adventur které nespatřili světlo světa (teda aspon podle tebe hromadě... podle mě moc her tohoto typu neni). S grafikou se rozhodně pokusím ještě něco udělat, ale stále vylepšování vede leda tak k oddálení vydání hry. |
|
Návrat nahoru |
|
|
juroo
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:29:17 Předmět: |
|
|
informacii pramalo a
citace: |
můžeme využít mnoho efektů a slušnou dávku poligonů ;o) |
heh... tak len smelo do toho pretoze zatial je to grafickej stranke umele, ze uz viacej ani nejde to. Vlastne tu nie je nic zmysluplne prezentovane :-/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:32:33 Předmět: |
|
|
juroo napsal: |
informacii pramalo a
citace: |
můžeme využít mnoho efektů a slušnou dávku poligonů ;o) |
heh... tak len smelo do toho pretoze zatial je to grafickej stranke umele, ze uz viacej ani nejde to. Vlastne tu nie je nic zmysluplne prezentovane :-/ |
No tak já nevím co by mělo být ukázáno na screenech... ty jsou pokaždé umělé ... Animace a zvuky tam do toho bohužel nedostanu ... né takhle to vypada úplně jinak než ve hře kde se to celé hýbe je tam inventář efekty atd... |
|
Návrat nahoru |
|
|
juroo
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:39:57 Předmět: |
|
|
aha... nie vzdy vyzeraju screeny umelo. Netvrdim, ze musite mat fotorealisticku grafiku, no aspon by to chcelo nejaky osobity styl, to co tu prezentujete fakt za vela nestoji. Hlavne, ze uz mate webstranku... na co pre boha? Ked je to v hre take skvele tak prihod link na nejake demo nech mozeme zhodnotit.
citace: |
ve hře kde se to celé hýbe je tam inventář efekty |
Pises, ze je to renderovane a nie je tam postava hraca tak by som rad vedel co sa tam hybe. Efekty sa daju ukazat na screenshotoch.
Osobne silne pochybujem, ze to dokoncite, no mozno sa mylim (to by bol ten lepsi pripad). Zaraza ma, ze tu prezentujete nieco co sa neda poriadne odskusat a teda ohodnotit, k comu je to dobre? Prid ukazat ked nieco budete mat aspon kusok funkcne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:51:45 Předmět: |
|
|
juroo napsal: |
aha... nie vzdy vyzeraju screeny umelo. Netvrdim, ze musite mat fotorealisticku grafiku, no aspon by to chcelo nejaky osobity styl, to co tu prezentujete fakt za vela nestoji. Hlavne, ze uz mate webstranku... na co pre boha? Ked je to v hre take skvele tak prihod link na nejake demo nech mozeme zhodnotit.
citace: |
ve hře kde se to celé hýbe je tam inventář efekty |
Pises, ze je to renderovane a nie je tam postava hraca tak by som rad vedel co sa tam hybe. Efekty sa daju ukazat na screenshotoch.
Osobne silne pochybujem, ze to dokoncite, no mozno sa mylim (to by bol ten lepsi pripad). Zaraza ma, ze tu prezentujete nieco co sa neda poriadne odskusat a teda ohodnotit, k comu je to dobre? Prid ukazat ked nieco budete mat aspon kusok funkcne. |
No ono je dobré to hned odsoudit, možná že díky tomu se tolik her nedodělá, člověk se chces s něčit předvést... no neříkám že jsem to možná trochu předcenil, možná jsem měl ještě počkat, no k těm webovkám možná sis všimnul že jsou opravdu jednoduché nezabrali mi ani 20 minut času, slouží jen informačně myslim že sem nimi nic neskazil...
No hýbou se tam jiné postavy, bude tam např. animace ohně, vody ohýbání větví atd ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 18. únor 2008, 19:56:05 Předmět: |
|
|
video...fraps urcite mas,youtube prinejhorsim znas.Ukazuj.At preci jen Ty a Juroo nemluvite do vetru.A zadny vymluvi.pust se do toho _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 20:05:44 Předmět: |
|
|
Kula Shaker napsal: |
video...fraps urcite mas,youtube prinejhorsim znas.Ukazuj.At preci jen Ty a Juroo nemluvite do vetru.A zadny vymluvi.pust se do toho |
Hehe to zní možná hezky "žádný výmluvy pust se do toho" možná sis mohl všimnou že sem psal "bude tam" a ne "je tam" také jsem psal že jsem to moc uspěchal ještě sem měl počkat stim souhlasím... projekt je na začátku, snažil jsem se jen zabránit tomu aby se projekt hned odsoudil, akorat to znechuti celý vývoj.
Slibuju že v brzké době sem nějaké to video nebo nějakou mini verzi hodim i když si myslim že to neni zrovna dobrý zpusob prezentace hry ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 20:30:35 Předmět: |
|
|
Já mám pravdu vy máte tu svoji, a nepřesvědčím vás o tom . bohužel prokázat že má něco chybu je daleko jednodušší než prokázat, že to je dobré.
Ale však vy ještě uvidíte ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 18. únor 2008, 20:35:45 Předmět: |
|
|
Nevipada to nejlip ale ani nejhur, zazil jsem jista techdema na ktere si zde pritomny Kula_Shaker jiste vzpomene a ta byla kvalitou grafiky jeste o kus horsi a take se predvadela (priznavam ze jsem v tom mel sve prsty take), nevidim duvod aby ses za to co jsi zde predvedl stydel, alespon se nejedna o dalsi nejakou hru delanou v gamemakeru, osobne si myslim ze to chtelo jeste chvili pockat nez budes mit vice hotovo ale rozhodne drzim palce, a pro ostatni jen muzu vzkazat: Nekdy je lepsi nez kazdeho zdrbnout ho torchu podporit, kazdy kdo dela free hry i kdyby byly textove si zaslouzi dle meho nazoru uctu a ne ho pranyrovat proto ze jeho hra neni TOP nebo to neni nekdo z proflaklych autoru. Kazdy nejak zacinal.... _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 20:41:40 Předmět: |
|
|
OGI napsal: |
Nevipada to nejlip ale ani nejhur, zazil jsem jista techdema na ktere si zde pritomny Kula_Shaker jiste vzpomene a ta byla kvalitou grafiky jeste o kus horsi a take se predvadela (priznavam ze jsem v tom mel sve prsty take), nevidim duvod aby ses za to co jsi zde predvedl stydel, alespon se nejedna o dalsi nejakou hru delanou v gamemakeru, osobne si myslim ze to chtelo jeste chvili pockat nez budes mit vice hotovo ale rozhodne drzim palce, a pro ostatni jen muzu vzkazat: Nekdy je lepsi nez kazdeho zdrbnout ho torchu podporit, kazdy kdo dela free hry i kdyby byly textove si zaslouzi dle meho nazoru uctu a ne ho pranyrovat proto ze jeho hra neni TOP nebo to neni nekdo z proflaklych autoru. Kazdy nejak zacinal.... |
Plně souhlasím, jsem rád že je zde aspoň někdo, kdo hned projekt neodsoudí Ostatní by se mohli trochu zamyslet ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 18. únor 2008, 20:41:42 Předmět: |
|
|
2Virus: ale zmysel pre humor vam nikto upriet nemoze to je fakt, takze verim ze to bude fakt 'komedialne-hororova' adventura. Obrazovky by som uz dalej nevylepsoval, mna vystrasili dostatocne.
Chlapi vazne....na toto vam tu nik neskoci... ale ak to dokoncite a vsetky postavy budu animovane a dabovane tak si tu hru kupim.
btw dobre typujem ze ta vec co vam tam koliduje s tym konarom je ovca? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 18. únor 2008, 20:43:53 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
2Virus: ale zmysel pre humor vam nikto upriet nemoze to je fakt, takze verim ze to bude fakt 'komedialne-hororova' adventura. Obrazovky by som uz dalej nevylepsoval, mna vystrasili dostatocne.
Chlapi vazne....na toto vam tu nik neskoci... ale ak to dokoncite a vsetky postavy budu animovane a dabovane tak si tu hru kupim.
btw dobre typujem ze ta vec co vam tam koliduje s tym konarom je ovca? |
Kupovat si to nebudeš muset je to free |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 18. únor 2008, 21:03:59 Předmět: |
|
|
k te umele grafice - musim rict, ze juroo v tomhle ma pravdu a ze umela grafika neni o tom, ze by se to nehybalo nebo za by to vypadalo umelohmotne. Spis jde o to, ze na tech obrazcich je hodne klasicka ukazka "krabicoveho designu" - co je to dum? no preci krabice a na nem hranol jako strecha. a aby to vypadalo domove, tak na krabici padne pravidelna cihlova textura, na na strechu pravidelna textura tasek. hotovo. chybi okna? ok, k velke krabici nasazime par mensich krabic s texturou skla... Ze nesedi velikosti a okno je stejne velke jako dvere, akorat nedoseda k podlaze? ale jdete... toho si nikdo nevsimne, zvlast az uvidi nase postavy vyexportovane z Poseru...
Nerikam, ze mate udelat fotorealistickou grafiku s milionama polygonu nebo se snazit predhanet grafiky z Pixaru, ale spis by bylo dobre, kdybyste se rozhodli, ceho vlastne chcete dosahnout - tedy tu stylizaci. Ted to je kombinace generickych "fotorealistickych" textur (ktere ale do realisticnosti maji hodne daleko) a jednoducheho designu, ktera proste nesedi dohromady. Pokud byste chteli jit vic na realnou, tak byste meli bud pritlacit v detailech modelu a tom, aby celkove dohromady ladily velikosti a pozice objektu. A nebo se zbavit tech generickych textur a nahradit je nejakyma realnyma... Nebo byste radeji sli komixovou/cartoonovou cestou? Dobre, ale pak zase pryc s tema texturama... dodrzovat perspektivu a pomery velikosti sice neni nutne, ale porad je potreba mit urcita pravidla a dusledne se jich drzet.
Tak jak ty textury a modely jsou ted je to opravdu hodne pravidelne a hlavne jsou kompletne ciste, coz je v realite nesmysl - treba ten krb uvnitr chalupy: krabice. a cista, pravidelna, "realisticka" textura cihel, na ktere je jeste k tomu videt, ze to je textura. Pokud by to mel byt realny pouzivany krb, tak by bylo dobre prinejmensim trochu ho vevnitr zacoudit. A pokud se budete citit hodne odvazne, tak treba i olemovat jinym typem cihel. A pripadne tu vodorovnou desku, co je uprostred trosku pretexturovat, protoze takhle vypada, ze je siroka par centimetru (porovnavam s torzem ruky), ale presto skrz ni vede po cele delce spara... Ten samy obrazek, o kousek niz: cihly ciste dosedajici na "neprerusena" prkna na podlaze... proste divne. Cele to takhle pusobi hrozne sesnerovane (same pravidelne krabicove tvary, ostre hrany, pravidelne textury), ale pritom hrozne "rozhazene" - nesedi vysky oken, dvere v chalupe jsou ocividne ruzne velke, ale predevsim krabicove Mozna pro to existuje nejaky odborny graficky termin, ale ja grafik nejsem a nebudu, takze uz radsi prestanu
A posledni poznamka - tri mrtvoly na pet obrazovek... to vypada spis na dalsi dil ramba nez na horror Na vyvolani strasidelne atmosfery je mnohem lepsi, kdyz divaci/hraci to strasne zlo jenom tusi, mrtvoly a litry krve vyvolavaji mnohem vic atmosferu nechutnou, nez strasidelnou.
No, rekl bych, ze jsem se docela rozepsal To co jsem psal nema naznacovat, ze se mate na hru radsi vykaslat a jit pestovat brambory, ale spis vas nasmerovat k tomu, na co by bylo dobre se zamerit a na co si dat pozor, aby ta grafika nevypadala tak divne jako ted. Pritom si ale nemyslim, ze by bylo nutne pridavat miliony polygonu nebo megapixely textur, jde proste o to, aby to cele ladilo dohromady a melo jasny cil. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
|