Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 23. únor 2008, 18:31:34 Předmět: MultiRacer |
|
|
MultiRacer
Je to závodní hra. Základem je hra pro více hráčů (až 4) na jednom počítači. Umytý igelit ani sítě hra neobsahuje.
Z vehiklů je na výběr škodovka 120, VW brouk a trabant.
Hra obsahuje kromě windows verze i binárky pro linux.
Autoři jsou:
Vojtěch "frca" Salajka
Michal "frcův brácha" Salajka
Aktualizace 20. března 2011
http://www.franticware.com/multiracer
Dnes vychází update hry Multiracer. Kromě změn kosmetického charakteru přináší zásadnější rozšíření - závody s ghostem v single playeru. Važte si toho! Hrabat se ve tři až čtyři roky starém zdrojáku není žádný med a už se to pravděpodobně nebude opakovat.
Pokud náhodou narazíte na nějaký bug, budu vděčný za jeho nahlášení. Při reportu bugu je důležité podat co nejvíce informací o systému, kam patří zejména verze OS, typ GK (+verze OpenGL, verze ovladače), procesor atd.
Aktualizace 7. července 2022
Zdrojáky:
https://github.com/Franticware/OpenMRac
Naposledy upravil frca dne 5. březen 2023, 13:29:29, celkově upraveno 6 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 23. únor 2008, 18:49:36 Předmět: |
|
|
ha to je dobree len skoda ze sa auta nenicia , ale to asi vela chcem inak mi vadi to zabacanie take neznasam.. iked skusal som len zatial skodu120 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 23. únor 2008, 19:18:53 Předmět: |
|
|
taky musí se přidat ke chvále, že jako celek to působí velmi dobře.. škoda jen, že tam není AI, zkuste ji do další verze přidat... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 23. únor 2008, 20:06:31 Předmět: |
|
|
mám problém asi s časovačem, chvilku to jde nehratelně pomalu a pak se to vyturbuje nehratelně rychle (že po každém stisku klávesy jsem nabouraný na druhém konci silnice)
video: http://hyperblaster.ufouni.cz/skoda.avi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. únor 2008, 21:02:31 Předmět: |
|
|
Paráda, fakt se mi to líbí, rozmanitost prostředí, každé auto jiný zvuk a asi i chování, vzájemné nárazy, smyky, to je všechno super. Škoda jen, že bez igelitu si člověk sám moc nezahraje a syn už spí _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 23. únor 2008, 21:59:06 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
mám problém asi s časovačem, chvilku to jde nehratelně pomalu a pak se to vyturbuje nehratelně rychle (že po každém stisku klávesy jsem nabouraný na druhém konci silnice) |
Divné, co máš za procesor a verzi windows? Jinak pod linuxem by to mělo být snad v pohodě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 24. únor 2008, 00:15:40 Předmět: |
|
|
Super, super, super! Také souhlasím, že chybí k naprosté spokojenosti jen AI. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Woozie
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 43
|
Zaslal: 24. únor 2008, 01:11:27 Předmět: |
|
|
nechtely by ste nejake lepsi stranky ?
neco jako mam ja ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 24. únor 2008, 01:15:34 Předmět: |
|
|
Z blata do louze ?
(omluva moderatorum za oneliner a citaci, taky si vsimnete ze nekomentuju gramatiku ) _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 24. únor 2008, 02:42:02 Předmět: |
|
|
Velka skoda, tvarilo sa to pekne, ale asi tam mate nejake chybicky...
Ked som nastavil na 800x600 window, 32bit depth... dostal som toto:
EDIT: Na tomto mieste bol obrazok s chybnym renderom. Zmazal som ho.
Ked som dal fullscreen, tak to uz slo, akurat to slo strasne rychlo/pomaly/trhalo to... Nebude to problem performance countera na dvojjadre??? Drzim palce pri opravovani bugov a vylepsovani hry Ma sancu
AX2 4200+, nV GF 7600GT, WinXP 64 PRO SP2 _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Naposledy upravil pcmaster dne 9. duben 2010, 15:24:24, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 24. únor 2008, 09:18:07 Předmět: |
|
|
No jako vypada to dobre, rad bych si to zahral, ale jaksi sem to nezpustil (na Linuxu) , pise mi to
kód: |
./multirac: /home/uiii/Programy/mono-1.2.6/lib/libpng12.so.0: no version information available (required by ./multirac)
Error loading game data. |
Nevim co s tim, tu knihovnu nainstalovanou mam.
Uiii _________________ Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. únor 2008, 09:28:51 Předmět: |
|
|
pcmaster: lamo, dvoujadro ma kdekdo (ja mam btw taky X2 4200+ jako ty, 65nm proces, nevim, jaky mas ty). Kdyz nedas 32bit ale default rozliseni, tak ti to dela taky? Ja daval default plochy (32bit) a ruzna rozliseni jako 1280x960 a v pohode (GF 8600 GT) _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 24. únor 2008, 10:30:06 Předmět: |
|
|
no zislo by sa tam hodit aspon nejake zakladne info
a nerozmysaly ste aj o hrani cez LAN a internet?
inak pekna praca a je to dobre a urcite to s kamosmi vyskusam. taktiez mam AMD X2 5000+ BE a ziadny problem. mozno jedine kde tu niekde z-fighting. inac SDL pouziva pri pouziti SDL_GetTicks() prerformance counter. pozeral som to v zdrojakoch. takze presnost je 1ms.
PS: mam cez 750FPS takze mate dobre optimalizovany engine _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 24. únor 2008, 11:06:41 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Používám tento časovač
Napadá mě přidat kompatibilní mód, který bude místo toho fungovat přes GetTickCount(), ale je to dost nepěkné řešení. |
Pokud selže PerformaceCounter, tak jako záložní mód používám GetTickCount a nepřijde mi na tom teda nic nepěknýho... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|